ALS HIJ GVD MAISBIER WIL DRINKEN JAH DAN DOET HIJ DAT.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kalmeer knul, je hoeft niet gelijk zo aanvallend te reageren
Sorry, ben aardig gehaaid vandaag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kalmeer knul, je hoeft niet gelijk zo aanvallend te reageren
voglens mij heb jij dan iets te vaak van jaws gekeken XD ha haquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, ben aardig gehaaid vandaag.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
ALS HIJ GVD MAISBIER WIL DRINKEN JAH DAN DOET HIJ DAT.
nou hou hier wortd k niet rustig vna begin helamal te trillne gquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef Pixell het volgende:
Om weer even rustig te worden, van hetzelfde vrouwtje:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk niet genoeg voor de meeste hier, maar haar kop en lichaam is zo geil he![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Pixell het volgende:
[..]Kont > tieten. Alleen heeft ze die ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk niet genoeg voor de meeste hier, maar haar kop en lichaam is zo geil he
Rustig G je moet nog stelen van die rijke tata'squote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
nou hou hier wortd k niet rustig vna begin helamal te trillne g
Gewoon eigen zaak openmaken klaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rustig G je moet nog stelen van die rijke tata's
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Pixell het volgende:
[..]Mijn eerdere liefdesverklaring mag gedeponeerd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk niet genoeg voor de meeste hier, maar haar kop en lichaam is zo geil he
Nopequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bobbernaut,ben je nou gevlucht?
Is goed joh, als je niet eens een meningsverschil mag hebben in een relatie HOUD HET SNEL OP OFNIEquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn eerdere liefdesverklaring mag gedeponeerd worden.
e was altyd al een vuiler homosefiel bob we gaan nou niet zomaar ineens de rollenn omdraaien ja want dat vind ik niet gaafquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Is goed joh, als je niet eens een meningsverschil mag hebben in een relatie HOUD HET SNEL OP OFNIE
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bobbanz was wel een baasje hoor
Hij ontsteeg het niveau van ieder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bobbanz was wel een baasje hoor
Ach man ik had een tube zalf van 50 piekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:10 schreef Michhas het volgende:
Vandaag een kussen van ¤ 120,- gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |