Wtf 2x post jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Trouwens al 2 keer post geweest vandaag maar nog steeds niet Sleeping Dogs.
Gewoon een goede prijs.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wacht...
8.5 miljoen?????????
HAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Pixell het volgende:
Wel grappig, ze hebben dus voor Sleeping dogs een andere beveiliging, het is nog niemand gelukt om hem voor de pc te kraken
Hoe is planetside 2?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Pixell het volgende:
Wel grappig, ze hebben dus voor Sleeping dogs een andere beveiliging, het is nog niemand gelukt om hem voor de pc te kraken
Dat begin met die jets is bijna net zo hard als die chopper gunner.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een filmpje! Hij krijgt een 8/10 op de schaal van Kiparis
Absoluut! Jammer dat er geen knive kill in zatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat begin met die jets is bijna net zo hard als die chopper gunner.
Wel een leuke aanval met Rooneyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat die ratte kop naar zo'n mooie club in Engeland gaat
Nog steeds niet invited, terwijl ik een priority key heb..en nog grappiger is dat nvidia vorige week een actie had met keys en al die mensen zitten er nu wel in. Er zijn dus een boel boze planetside veteranen op het momentquote:
Echt hè, ik neem aan dat ManU wel zo hard word generfd hè in FIFAquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef SoldMayor het volgende:
Een van de mooiste club ter wereld verlaten voor een pauper club als ManU____!
Pauper club? Zoveel kopen ze niet hoor, dat is ook de kritiek die ze juist krijgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Arsenal was een mooie club toen Bergkamp er speelde nu is het net zo'n pauper club als Chelsea. Song gaat ook naar Barça denk dat Arsenal 8ste wil worden dit jaar
Wel als ze tegen Real Madrid spelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè, ik neem aan dat ManU wel zo hard word generfd hè in FIFA
Ja samen met Barca en PSGquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Echt hè, ik neem aan dat ManU wel zo hard word generfd hè in FIFA
Behoorlijk saai.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe was driver san Francisco eigenlijk?
Die is straks ook 1 euro ivm gamescom
voor 1 euro nog moeilijk gaan doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe was driver san Francisco eigenlijk?
Die is straks ook 1 euro ivm gamescom
Ik wacht even tot Tauch hier zijn mening over geeftquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef Pixell het volgende:
"Ecuador verleent Wikileaks-baas Julian Assange politiek asiel"
Relletje inc
En terecht welke topspeler wil er nou naar Arsenalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pauper club? Zoveel kopen ze niet hoor, dat is ook de kritiek die ze juist krijgen
Moet je wel eerst dat uplay installeren ook nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
voor 1 euro nog moeilijk gaan doen
Onze politica extra vaganzaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wacht even tot Tauch hier zijn mening over geeft
Vermaelen is toch een topspeler? Komt van Ajax af hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En terecht welke topspeler wil er nou naar Arsenal
Oh snapquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vermaelen is toch een top speler? Komt van Ajax af he
Het is zo makkelijkquote:
Vermaelen is goed maar geen topspeler.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vermaelen is toch een topspeler? Komt van Ajax af he
Ey meisje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Cliffy het volgende:
Wie wil Borderlands 1 trouwens nog een keertje coopen?
Ja ik moet hem ook nog spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Cliffy het volgende:
ik! ben geloof ik op 50% ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Cliffy het volgende:
Ik koop hem welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Cliffy het volgende:
Du weist selbst!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
OMG de oer duitser komt weer op de xbox
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:04 schreef Pixell het volgende:
Stef ik wil niet stoken ofzo, maar Nick basht al de hele dag Ajax
Ach man dat hij lekker gaat werkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:04 schreef Pixell het volgende:
Stef ik wil niet stoken ofzo, maar Nick basht al de hele dag Ajax
Shit just got personalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach man dat hij lekker gaat werken
Dat zou het pas worden als ik over zijn BBQ lijf ga beginnen. Oh wachtquote:
Sommige mensen komen te minste van hun moeders zolderkamertje af. Je lijkt verdomme Anne Frank wel ga eens naar buitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zou het pas worden als ik over zijn BBQ lijf ga beginnen. Oh wacht
Hahahahahaahahahaha, deze man hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige mensen komen te minste van hun moeders zolderkamertje af. Je lijkt verdomme Anne Frank wel ga eens naar buiten
Anne kwam anders best vaak buiten en werkte elke dag rond de periode '44quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige mensen komen te minste van hun moeders zolderkamertje af. Je lijkt verdomme Anne Frank wel ga eens naar buiten
Deze kindjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahaha, deze man heJe moet niet zoveel achter de BBQ staan man, is niet goed voor het vetgehalte en ik denk ook niet voor die paar hersencellen die je nog in je kop hebt zitten.
Zal niet veel zijn na al die klappen op je kop
Matige comeback jongenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze kindje
Ga wat maken van je leven dan praten we verder en mag je een mening hebben
Xoxo
Is geen comeback hoor. Gewoon een mededeling. Stoer praten over hoe slim iemand is terwijl je niets weet. Maar dat maakt niet uit ooit komt er ook voor Jou een dag althans dat hoop ik dat je eens wat gaat doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Matige comeback jongenMaar het zegt wel genoeg, die paar hersencellen die nog over zijn kunnen het niet handelen
Maar gelukkig weet jij wel veel hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is geen comeback hoor. Gewoon een mededeling. Stoer praten over hoe slim iemand is terwijl je niets weet. Maar dat maakt niet uit ooit komt er ook voor Jou een dag althans dat hoop ik dat je eens wat gaat doen.
Oepsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:27 schreef SoldMayor het volgende:
Kut natte dit is jou schuld weer vieze hockey slet.
Prima toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar gelukkig weet jij wel veel he. Je praat je eigen wederom eens een keer tegen, kan je niks aan doen Stef. Ben het onderhand wel gewend van je
Ja het zegt idd genoeg.quote:
Ah mooi, ik ben dus niet de enige die zich voed op dramaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Michhas het volgende:
Noemen jullie dit een ruzie/discussie?
Het mag wel wat feller en harder van mij. Ik verveel me namelijk
Zeg ook niet dat er iets mis mee is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niets mis met vegetarisch eet ik 1 of 2 keer per week is heerlijk
Check whatsappquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Michhas het volgende:
Noemen jullie dit een ruzie/discussie?
Het mag wel wat feller en harder van mij. Ik verveel me namelijk
Ik wacht nog op een politiek correct antwoord over de Julian Assange situatiequote:
Oh dan is het goed! Maar waarom raadt je het mij dan aan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat er iets mis mee is.
Ik raad het niet aan? Ik vroeg misschien is dit iets voor je. Is toch net iets anders hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dan is het goed! Maar waarom raadt je het mij dan aan als ik vragen mag?
OMDAT JE BUIK ZO RONDT IS ASL DE BARBEKNOEI XDXDquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dan is het goed! Maar waarom raadt je het mij dan aan als ik vragen mag?
Oh dan is het prima.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik raad het niet aan? Ik vroeg misschien is dit iets voor je. Is toch net iets anders he
Lijkt me een logische keuze om asiel aan te vragen na Wikileaks. Meer heb ik er niet over te zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een politiek correct antwoord over de Julian Assange situatie
Ah wat jammerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lijkt me een logische keuze om asiel aan te vragen na Wikileaks. Meer heb ik er niet over te zeggen
Hahahaquote:
Nee, dat is het niet, maar ik denk dat niemand hoeft uit te leggen dat hij bang is om uitgeleverd te worden aan de VS als hij in Zweden wordt berecht. Overigens ben ik geen fan van hem; transparantie is altijd goed, maar niet op deze manier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hahaha![]()
. Nah misschien ligt dit onderwerp je niet zo
Kijk! Dit is al een stuk beterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet, maar ik denk dat niemand hoeft uit te leggen dat hij bang is om uitgeleverd te worden aan de VS als hij in Zweden wordt berecht. Overigens ben ik geen fan van hem; transparantie is altijd goed, maar niet op deze manier.
Hadden ze dat hysterische wijf ook niet neer kunnen knallen? Trouwens een slechte zaak dat je als agent tegenwoordig je werk niet fatsoenlijk uit kunt voeren omdat er allerlei achterlijke mongolen met hun telefoon staan te filmen zodat we achter ons computertje ongezouten kritiek kunnen geven zonder het hele verhaal te kennen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef SoldMayor het volgende:
Tsja uiteindelijk krijgt die gast die op de grond ligt nog geen hulp want iedereen kijkt naar de hond.![]()
![]()
Beide zijn nog in leven trouwens.
Ik had die hond nog en keer na geschoten ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hadden ze dat hysterische wijf ook niet neer kunnen knallen? Trouwens een slechte zaak dat je als agent tegenwoordig je werk niet fatsoenlijk uit kunt voeren omdat er allerlei achterlijke mongolen met hun telefoon staan te filmen zodat we achter ons computertje ongezouten kritiek kunnen geven zonder het hele verhaal te kennen.
Het ligt niet aan die hond.... die baas had hem opvoeding moeten geven..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had die hond nog en keer na geschoten ook.
Pitbulls zijn tyfus honden maar inderdaad je kan veel bereiken met opvoedingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het ligt niet aan die hond.... die baas had hem opvoeding moeten geven..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pitbulls zijn tyfus honden maar inderdaad je kan veel bereiken met opvoeding
Baasje ligt er idd een beetje apart bijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:26 schreef SoldMayor het volgende:
Die hond beschermd gewoon zijn baasje zoals het hoort.
Sleeping Dogs nog steeds niet binnen trouwens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Baasje ligt er idd een beetje apart bij
Morgen is de release dag hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sleeping Dogs nog steeds niet binnen trouwens.![]()
Echt goed geregeld dat PostNL.![]()
Gewoon NS maar dan zonder treinen.![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ik hem besteld heb is die al sinds dinsdag verstuurd naar andere. En die hebben hem al binnen. Maar goed ik had gisteren besteld.quote:
Waarom was je hem niet gewoon vandaag gaan halen dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waar ik hem besteld heb is die al sinds dinsdag verstuurd naar andere. En die hebben hem al binnen. Maar goed ik had gisteren besteld.
Omdat die nog niet in normale winkels verkocht wordt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom was je hem niet gewoon vandaag gaan halen dan?
Hmm als ze hem al versturen sinds dinsdag, dan zullen er toch ook wel winkels zijn die hem al verkopen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat die nog niet in normale winkels verkocht wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |