SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:29 schreef Michhas het volgende:
Shit man, lapo's kapen is niet tof als je net komt kijken.
Nou ik ben bobbernautquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef PierreTT het volgende:
Wie de fuck is bobbernaut? Shit doen pijn aan mijn oude brakke ogen. Maurice terug ofzo?
O mijn God, Bobbanz, ben jij het?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef bobbernaut het volgende:
Nou ik ben bobbernaut, heb een PS3 met MW2, GTA IV Liberty City Stories, erhm ben heel druk en ja oke
Bobbanz? erhm denk het niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O mijn God, Bobbanz, ben jij het?
Ga weg, er kan hier maar één pro zijn en dat ben ik-quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
Owh en als ik dood ga, is het NOOIT mijn schuld, de tegenstander is dan een noob, lagger of hacker.
Heb je zussen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef bobbernaut het volgende:
Nou ik ben bobbernaut, heb een PS3 met MW2, GTA IV Liberty City Stories, erhm ben heel druk en ja oke
Nope.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga weg, er kan hier maar één pro zijn en dat ben ik-
Nee sorryquote:
Nope, tenzij je obese mensen leuk vindtquote:
ik heet iig geen bob.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef PierreTT het volgende:
Ik wil ook graag voornaam en leeftijd,anders is het moeilijk communiceren. Michiel,waar ben je nou als ik je nodig heb.
Nee dankje. Dan moet je maar Pics van random chicks posten. Kijken of je kan rollen met de grootte jongensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nope, tenzij je obese mensen leuk vindt
Vrees niet, het welkomstcommitee is compleet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef PierreTT het volgende:
Ik wil ook graag voornaam en leeftijd,anders is het moeilijk communiceren. Michiel,waar ben je nou als ik je nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |