Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3
Release datum: 25 oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen.
[Bron] SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. -
Armoured Kill Release datum: September 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelers
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Wat moet er nog aan de OP gedaan worden?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ga
NOOIT naar
[DestinyofHeroes.com] [24/7 Noshahr Canals] [Fast|Spawn] (IP: 46.249.40.47:25210)Admin (rank 100) stond lekker te spawnkillen met zijn ZW-11. Toen ik hem eindelijk doodschoot (na mijn 5x keer te hebben spawnkillt) werd ik direct gekickt.
Sommige admins
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Convict
Like deja vu all over again.
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef FireFox1 het volgende:Ga
NOOIT naar
[DestinyofHeroes.com] [24/7 Noshahr Canals] [Fast|Spawn] (IP: 46.249.40.47:25210)Admin (rank 100) stond lekker te spawnkillen met zijn ZW-11. Toen ik hem eindelijk doodschoot (na mijn 5x keer te hebben spawnkillt) werd ik direct gekickt.
Sommige admins

Soflam neer knikkeren houd ze altijd wel leuk op afstand meestal.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
quote:
Niet als ie je direct kickt
quote:
Idem, en het gaat niet meer zo snel met mijn punten aangezien ik geen resupply medals meer krijg (100 is het maximale

).
Hebben jullie ook last van lag/rubberbanding?
Word er gek van
quote:
Wilde al bijna mijn provider verrot schelden
Ik wordt helemaal niet goed van die kut**#^@%% hoeren lag
Wat zijn ze allemaal aan het doen bij EA/DICE?
Ik heb gister ook gespeeld, maar heb geen lag of iets gemerkt.
En nu ligt het weer down...
Skull-splitter
your selection of the finest
quote:
Werkt hier anders prima?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:
Nu weer wel ja
EA zuigt gewoon.
quote:
Ja sommige assignments zijn klote
Heeft iemand wel is vaker bugs met dogtags? Ik heb inmiddels die tank service star 5 gehaald, maar kan die dogtag nergens vinden. In het algemene overzicht staat wel zo'n groen geopend slotje :s