is het niet zo, dat als hij lek is, hij redelijk snel leeg moet zijn .. lees op internet binnen een dag ... sissen hoorde ik een week geleden, er lijkt niets veranderd te zijn sinds dien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Waarschijnlijk is ie lek waardoor er nu wat koudemiddel minder in het systeem zit en je dat geborrel en gesis hoort.
Kan rustig een paar maanden duren voor ie weer leeg is. Auto van mijn vriendin vertoont dezelfde kuren en daar is de airco echt lek. Bijvullen en een paar maanden later is ie weer leeg, en dat gaat altijd vooraf aan geborrel en gesis.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
is het niet zo, dat als hij lek is, hij redelijk snel leeg moet zijn .. lees op internet binnen een dag ... sissen hoorde ik een week geleden, er lijkt niets veranderd te zijn sinds dien.
bij lek denk ik aan een slangetje ofzo, niet aan zon condensor ding... dat klinkt duurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vullingsgraad van de airco is dan te laag. je hebt nu ook waarschijnlijk een verminderde werking van de airco of geen. Meestal is de condensor lek. Het beste is om de airco te laten afpersen. is er echt geen lek te vinden dan de airco opnieuw laten vacumeren en afvullen met koudemiddel en tracer
een condensor gaat redelijk snel voor 200+ over de toonbank ex montage etc airco vullen is meestal 100 euro, 2 uur werk a 80 euro per uur nog wat tracer voor 2 tientjes tikt hard aan die troepquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
bij lek denk ik aan een slangetje ofzo, niet aan zon condensor ding... dat klinkt duur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |