abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:01:37 #1
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_115589465
Hoi Allemaal,

Ik heb ongeveer 4 maanden geleden de airco van de auto (clio 1.5 dci uit 2005) bij laten vullen bij de kwikfit, de man in de garage zei toen dat de airco helemaal leeg was. daarna ben ik op vakantie gegaan en hebben we de airco gewoon gebruikt, ik hoorde toen niets raar. Nu merk ik dat, alleen als ik de airco aan zet, er een soort van sissend / fluitend / water lopend geluid onder het dashboard vandaan komt.

er komt nog wel koele lucht uit de blazers.

wat kan ik het beste doen en wat kan hier aan de hand zijn?

thanks
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_115590107
Waarschijnlijk is ie lek waardoor er nu wat koudemiddel minder in het systeem zit en je dat geborrel en gesis hoort.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:49:49 #3
381451 HotSummerNight
pi_115591014
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Waarschijnlijk is ie lek waardoor er nu wat koudemiddel minder in het systeem zit en je dat geborrel en gesis hoort.
is het niet zo, dat als hij lek is, hij redelijk snel leeg moet zijn .. lees op internet binnen een dag ... sissen hoorde ik een week geleden, er lijkt niets veranderd te zijn sinds dien.
Morgen ben ik jarig
pi_115592610
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

is het niet zo, dat als hij lek is, hij redelijk snel leeg moet zijn .. lees op internet binnen een dag ... sissen hoorde ik een week geleden, er lijkt niets veranderd te zijn sinds dien.
Kan rustig een paar maanden duren voor ie weer leeg is. Auto van mijn vriendin vertoont dezelfde kuren en daar is de airco echt lek. Bijvullen en een paar maanden later is ie weer leeg, en dat gaat altijd vooraf aan geborrel en gesis.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_115606225
vullingsgraad van de airco is dan te laag. je hebt nu ook waarschijnlijk een verminderde werking van de airco of geen. Meestal is de condensor lek. Het beste is om de airco te laten afpersen. is er echt geen lek te vinden dan de airco opnieuw laten vacumeren en afvullen met koudemiddel en tracer
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:03:32 #6
381451 HotSummerNight
pi_115622697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vullingsgraad van de airco is dan te laag. je hebt nu ook waarschijnlijk een verminderde werking van de airco of geen. Meestal is de condensor lek. Het beste is om de airco te laten afpersen. is er echt geen lek te vinden dan de airco opnieuw laten vacumeren en afvullen met koudemiddel en tracer
bij lek denk ik aan een slangetje ofzo, niet aan zon condensor ding... dat klinkt duur :'(
Morgen ben ik jarig
pi_115622950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

bij lek denk ik aan een slangetje ofzo, niet aan zon condensor ding... dat klinkt duur :'(
een condensor gaat redelijk snel voor 200+ over de toonbank ex montage etc airco vullen is meestal 100 euro, 2 uur werk a 80 euro per uur nog wat tracer voor 2 tientjes tikt hard aan die troep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')