Met deze temperaturen nét ietsje minder paradijsquote:
welnee ;quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met deze temperaturen nét ietsje minder paradijs
quote:
ditquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Rebubbled het volgende:
Fuck yes!! En vannacht ook moeilijk slapen door de spanning.
En door de hitte.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Rebubbled het volgende:
Fuck yes!! En vannacht ook moeilijk slapen door de spanning.
viel vannacht trouwens reuze meequote:
Vannacht onweer, zal wel benauwd wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
viel vannacht trouwens reuze meehopelijk komende nacht ook nog even zo
en daarna lekker opgefristquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vannacht onweer, zal wel benauwd worden
Lowlands en acht weken vakantie bedoel je. Ik werk vandaag en moet dat volgende week weer gewoon. Geniet er maar van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef DeensZweet het volgende:
Ik moet gelijk na Lowlands weer naar school
En maandag wel allemaal onder de stoelen verstoppen als je thuis komt he!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Scuidward het volgende:
Jammer dat mijn moeder geen lunchpakketje maakt, nu moet ik zelf wat bij elkaar scharrelen
Ik werk nu ook 4 dagen per week. Tijdens school 3 dagen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lowlands en acht weken vakantie bedoel je. Ik werk vandaag en moet dat volgende week weer gewoon. Geniet er maar van.
Precies!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:20 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Ik werk nu ook 4 dagen per week. Tijdens school 3 dagen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:32 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Jij ook succes met het oppakken van de dagelijkse sleur van het leven.
Dat heb ik serieus ook een keer gedroomd. Vriend van me een keer hetzelfde, maar dan dat hij het bier was vergeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Marleen-u-peen het volgende:
tsjonge, ik voel me inderdaad net een kind, alleen heb ik nu geen moeder die mijn rugzakje inpakt en ervoor zorgt dat ik niks vergeet, dus het hele huis en hier op het werk hangt het vol post-itjes met NIET VERGETEN-lijstjes erop,...
Vannacht gedroomd dat ik zonder kaartje aan de poort zond...oeps...even een nieuw post-titje pakken...'note to self, niet vergeten: toegangskaartje'
+1 herkenningquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zooooooooooooo toe aan vakantie. En ik weet niet of de mini-vakantie naar Biddinghuizen veel zoden aan de dijk zet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |