SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:
Is al goed schatje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef JanPiraat het volgende:
Sry net uit werk en stress om op tijd te komen en vriendin.die ik zo niet mag aanraken
tofquote:
jij altijdquote:
wanneer je.thuiskomt wacht ik in je bed :$:$:$quote:
Woahh khoor ineens dat de vakantie voor eeuwig is verlengd :$ :$ :$ :$quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wanneer je.thuiskomt wacht ik in je bed :$:$:$
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Woahh khoor ineens dat de vakantie voor eeuwig is verlengd :$ :$ :$ :$
Hoe lang zit je daar nog dan?quote:
Nice, wel lekker.quote:
Heb ik hier ookquote:
ik heb vertrouwen in jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik hier ook
Eerste keer computer in elkaar zetten, gaat wat worden
Is heul niet zo lastigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik hier ook
Anders vraag je maar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik hier ook
Dank jequote:
Denk ik ook niet, alleen wel de eerste keer dit dat. Stiekem maagd.quote:
is heel makkelijk serieusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Denk ik ook niet, alleen wel de eerste keer dit dat. Stiekem maagd.
Ik kijk nu een filmpjequote:
Hij quote me maar zei niets.quote:
Kan ook alhoewel elke kast en moederbord anders is komt het wel redelijk overeenquote:
Ik hou geen geheimen.quote:
Nu zit het liedje van Rihanna(?) please dont stop the music in mn hoofdquote:
Nee man 2ne1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu zit het liedje van Rihanna(?) please dont stop the music in mn hoofd
Ik heb nog niemand verteld over jouw avond met die 3 negers hoorquote:
Mijn sociaal leven wat doe jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand verteld over jouw avond met die 3 negers hoor
Politie en de FBI ingelicht.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niet weten dat ik camera's in haar huis heb verstopt
Zolang je hier nog bent, weet ik dat je ze nog niet hebtquote:
Ben er mee bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef Beach het volgende:
Zit je pc al in elkaar? Als je vragen hebt, stellen mag. Ik doe zulke dingen al langer dan 10 jaar.
Ik hoop niet dat je kortsluiting krijgt of dat er überhaupt niks gebeurt als je het voor de eerste keer aandoetquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kortsluiting krijgt of dat er überhaupt niks gebeurt als je het voor de eerste keer aandoet
Ahh okee dan kan er weinig mis gaan nee. Rustig de tijd nemen voor alles.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik volg dit en dan per onderdeel een apart filmpje.
quote:
Ik sta voor je klaar popquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef 2Happy4U het volgende:
Volgens mij verneuk ik het een beetje
Kan best zijn, ben laatst gestopt met bezorgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef Snowbells het volgende:
Ik hoop dat de bezorger geen mooie jongen
Gelukkig want dan zie je me zonder makeup, knot bovenop mijn kop, inclusief joggingbroekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan best zijn, ben laatst gestopt met bezorgen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gelukkig want dan zie je me zonder makeup, knot bovenop mijn kop, inclusief joggingbroek
FF serieus, wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Tijd om alles naar de lokale computerwinkel te brengen.
Van die gare schroeven die niet meewerkenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Van die gare schroeven die niet meewerkenEn een hoop gedraai en godjezusfuck
Jarenlange oefeningquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef leeell het volgende:
aan die overtollige meisjes-gens kan het niet liggen, immer lukte beach het ook
kankerschroevenquote:
De jongen was niet te leuk hoop ik?quote:
Een van ons stond toch niet voor haar deur, dus het antwoord is nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De jongen was niet te leuk hoop ik?
Nee viel meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De jongen was niet te leuk hoop ik?
Waar moesten die schroeven dan in?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Ja nee oké, die schroeven waren niet de juiste keuze.
Kut imgur werkt ook niet op mobiel dus kan ook geen foto van mijn probleem sturen![]()
Is goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan voor je posten ptr? stuur foto dan doe ik het?
Wat? Dat hoort altijd gewoon.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef leeell het volgende:
trouwens geen service dat ze geen zakkie schroeven bij zo'n case / mobo leveren
Zaten er wel bij maar ik kan het nergens inschroeven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef leeell het volgende:
trouwens geen service dat ze geen zakkie schroeven bij zo'n case / mobo leveren
Dan doe je toch wat foutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zaten er wel bij maar ik kan het nergens inschroeven.
Waarschijnlijk wel.quote:
In je kast zitten toch wel gaatjes om je mobo aan vast te schroeven. Dat kan gewoon niet anders.quote:
oh,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zaten er wel bij maar ik kan het nergens inschroeven.
Zie boven je.quote:
Goed idee. Ik ga zo pannenkoeken bakken denk ik.quote:
Wow dit ken ik ookquote:
leuk nummerquote:
Wen maar niet, is straks een andere.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, stom en ik moet er aan wennen.
Gewoon doen alsof je van niks weet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
Hoort die gepinde 8 euro bij de McDonalds niet al van mn rekening te zijn ?nog niks van terug te vinden namelijk
he beebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe is het met jou dannnn?quote:
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
he beebNaar omstandigheden okee, en met jou dan schat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hoe is het met jou dannnn?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
mooimooiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Naar omstandigheden okee, en met jou dan schat?
Je vid kaart ruilen voor de mijne?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooimooi
met mij ook wel, morgen verder met pc
ik wil je wel klinkerzusje gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vid kaart ruilen voor de mijne?
wolla wat ga je zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het is whatsapp niet whaptan peter
http://img824.imageshack.us/img824/7991/gpuznormaal.png (copy/paste deze link)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wil je wel klinkerzusje geven
heb jij die kaart g???quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef Beach het volgende:
[..]
[ http://img824.imageshack.us/img824/7991/gpuznormaal.png (copy/paste deze link) ]
voor
[ afbeelding ]
ik zou het meteen doen
Die nvidia heb jij nu?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef Beach het volgende:
[..]
[ http://img824.imageshack.us/img824/7991/gpuznormaal.png (copy/paste deze link) ]
voor
[ afbeelding ]
ik zou het meteen doen
ik heb de onderste ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef Beach het volgende:
[..]
onderste ja, Peter de bovenste
[..]
ja
quote:
je mag wel een keer langskomen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef Beach het volgende:
[..]
onderste ja, Peter de bovenste
[..]
ja
Hadden we toch al afgesproken dat ik langskwamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je mag wel een keer langskomen hoortesten enzo, zal ik gelijk de frituur aanzetten
Maar we hadden nog niet gepraat over de videokaartquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Hadden we toch al afgesproken dat ik langskwam
Dat nog niet neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar we hadden nog niet gepraat over de videokaart
Wanneer kom je langs?
Zou misschien wel een keer kunnen, moet weten hoe het zit met mijn rooster, moet ook in het weekend werken/stage lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat nog niet nee
Keertje in september ofzo?
Dat geeft niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou misschien wel een keer kunnen, moet weten hoe het zit met mijn rooster, moet ook in het weekend werken/stage lopen.
quote:
Die ontvoeren we ook niet, die komt vrijwillig langs.quote:
Ja beetje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Boos dat ik je meesleepte de trein in..
sryquote:
Beach heerlijke ventquote:
kkbtsjquote:
Doerak heeft me vergezeld gelukkigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja beetje.Vond jan zieluuug zo alleen.
quote:
kheb je rug tog mattie a sahbiquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
A Sahbi's ik ga slapennog laatste dagje werken en dan gouden tijden in aankomst [ afbeelding ]
fijne nacht jullie en plaats om 1:11 een raar gifje ter nagedachtenis aan mij ;__;
![]()
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
A Sahbi's ik ga slapennog laatste dagje werken en dan gouden tijden in aankomst [ afbeelding ]
fijne nacht jullie en plaats om 1:11 een raar gifje ter nagedachtenis aan mij ;__;
![]()
Hoe kan je muziek zien??????quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
We zagen nog leuke muziek voor je.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
1:11 nadert... hou de gifs in de aanslag!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
heb je al antwoord van jezus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:29 schreef Snowbells het volgende:
Jezus christus waarom ben ik wakker
Nooit leuk.quote:
Ik was serieus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nooit leuk.. Paar dagen geleden droomde ik dat mijn gorilla mijn hond ging opeten. En vannacht werd mijn baby olifant aangevallen door een wilde neushoorn. Vet zielig.
.
soms herkenbaar jaquote:
Als je daar straks later lekker mee bezig bent dan maakt dat wat in het verleden gebeurd is een stuk minder uit opeens denk ik wel jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:44 schreef Beach het volgende:
Mja dat soort nare dromen zijn hopelijk over in feb. Gaat altijd over school van vroeger
Ja iddquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je daar straks later lekker mee bezig bent dan maakt dat wat in het verleden gebeurd is een stuk minder uit opeens denk ik wel jaen dan kan je gewoon dromen over backstage gaan bij 2NE1 ofzo en losgaan met de band met rijstjenever ofzo
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja idddenk ik ook.
Hoe ken jij opeens die naam
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zouden er ook Turken zijn die Neger heten?
Ik ga even opzoeken wat het woord unagi betekent.quote:
Ik heb het hier al zo'n 100 keer voorbij zien komenquote:
De piratenkoning van FOK!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb het hier al zo'n 100 keer voorbij zien komendan blijft het wel steken ergens in mn achterhoofd die naam
![]()
maar nooit geluisterd nog
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ga even opzoeken wat het woord unagi betekent.
Stop de tijd.
Piratenkoning? Kapitein bedoel je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De piratenkoning van FOK!Luistert naar zijn onderdanen en vergeet niet wat zij leuk vinden
Ook kan hij lekker knuffelen
Nee piratenkoning. Kapitein over de kapiteinen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Piratenkoning? Kapitein bedoel je.
Ugh friendsquote:
Gewoon een hardwerkende Kapitein jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Piratenkoning? Kapitein bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |