Dan gooi ik er nog een random plaatje tegen aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is onzin(wetenschappelijk bewezen)
Maar ik ga niet weer de discussie aan over nep zonnetje en echt zonnetje
Vitamine D is een onderschatte vitamine in opkomst die onmisbaar blijkt bij tal van lichaamsprocessen, veel vervelende ziektebeelden kan voorkomen èn die een belangrijke bijdrage kan leveren aan onze gezondheid naarmate we ouder worden. Zonnestudioketen Sunday’s heeft alle zonnebanken in al haar zonnestudio’s uitgerust met blue D-lite lampen die zorgen voor een optimale vitamine D aanmaak. Ons advies: geniet van zonlicht van zon of zonnebank, maar bouw het verantwoord op en overdrijf niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:47 schreef STING het volgende:
[..]
Van een zonnebank krijg je ook je shot Vitamine D3?
Die ging elke dag naar de zonnebankquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog een random plaatje tegen aan
[ afbeelding ]
De moeder van zwarte pietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog een random plaatje tegen aan
[ afbeelding ]
Ah, met kunstmatig UV-B licht dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
Vitamine D is een onderschatte vitamine in opkomst die onmisbaar blijkt bij tal van lichaamsprocessen, veel vervelende ziektebeelden kan voorkomen èn die een belangrijke bijdrage kan leveren aan onze gezondheid naarmate we ouder worden. Zonnestudioketen Sunday’s heeft alle zonnebanken in al haar zonnestudio’s uitgerust met blue D-lite lampen die zorgen voor een optimale vitamine D aanmaak. Ons advies: geniet van zonlicht van zon of zonnebank, maar bouw het verantwoord op en overdrijf niet!
Ik ben bang van nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een pak,toch,toch?
Niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, met kunstmatig UV-B licht dus.
Weer wat geleerd. Niet dat ik nu spontaan naar de zonnenbank ga
Best een prima zomer voor Nederlandse begrippen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet?
Spierkracht neemt toe met het stijgen van het vitamine D niveau.
Ach ja zolang ik er voordeel uit haal vind ik het best
We hebben geen prachtige zomer gehad in Nederland, dus dit is wel een goede optie
Ik heb al wel 3 keer onder mijn zonnebank gelegen, maar is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet?
Spierkracht neemt toe met het stijgen van het vitamine D niveau.
Ach ja zolang ik er voordeel uit haal vind ik het best
We hebben geen prachtige zomer gehad in Nederland, dus dit is wel een goede optie
Ik hoop hetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja een raar mensenpakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Best een prima zomer voor Nederlandse begrippen.
Ik ben er ook bang voorquote:
Thuis vind ik het ook echt niet fijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al wel 3 keer onder mijn zonnebank gelegen, maar is niet echt mijn ding.
Ik gebruik gewoon PM ik ben ouderwetsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet?![]()
Had ik laatst ook.. was een bug die gefixt diende te worden.
GlowMouse had het voor mij opgelost
Jouw huisgenootje was barbiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang vooren ik ben er ook bang van
![]()
Damn, ik had een keer een blond huisgenootje en toen zij haar vloeibare make-up aan mij gaf omdat 'ie voor haar te licht was heb ik wel tegen haar gezegd dat ze niet zo vaak onder de zonnebank moest![]()
Had niemand deze vrouw kunnen waarschuwen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jouw huisgenootje was barbie![]()
Pics?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang vooren ik ben er ook bang van
![]()
Damn, ik had een keer een blond huisgenootje en toen zij haar vloeibare make-up aan mij gaf omdat 'ie voor haar te licht was heb ik wel tegen haar gezegd dat ze niet zo vaak onder de zonnebank moest![]()
Had niemand deze vrouw kunnen waarschuwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |