Heerlijk is dat jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ging dus voor het eerst vliegen vorige week, met Ryanairvanaf Eindhoven
5 uur vertraging omdat het vliegtuig stuk was, de motor deed het niet. 5 uur later instappen, zegt de piloot "We've been testing it extensively and it seems to me it's working fine again". Goede eerste ervaring
Ik weet het niet eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar ben je dan bang voor? Ik merkte aan mezelf dat ik elke beweging van het toestel opvatte als 'oh kut, daar gaan we dan!' maar nu ik de bewegingen een beetje ken en herken is er niet veel meer aan de hand.
Ik ga in september voor 2 weken naar Tokyo. 13 uur in het vliegtuig zitten. Wordt sowieso ook rondlopen in dat ding, tenzij ik 13 uur mijn ontlasting op kan houden
Hoe heeft ze het gehad? Heeft ze nog tips?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijkik hoop dat het ook spontaan weer weggaat
![]()
Maar Tokyo, gaaf! Vriendin van mij is er net geweest.
Ooo dat is wel heel erg, haha.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
5 uur vertraging omdat het vliegtuig stuk was, de motor deed het niet. 5 uur later instappen, zegt de piloot "We've been testing it extensively and it seems to me it's working fine again". Goede eerste ervaring
Ow wat ergquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is wel heel vervelend. Dan heb je ook wel hele erge vliegangst. Ik zou er toch hulp voor zoeken in plaats van jezelf elke keer zo te kwellen voor je gaat vliegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wat ergMaar wel knap dat je gewoon bent gaan vliegen
Ik heb het ook een keer gehad hoor. Alleen ik ging hyperventileren, en heb ik het half uur voordat ik ging instappen op de eerste hulp doorgebracht, zodat ik rustig werd
Echt iedereen keek me aan toen ik het vliegtuig instapteDan voel je je ook wel kut
Lalalalalalalalaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
En trouwens, C_A, als het wel op 1 baan is, gaan ze dezelfde richting opDus je kan elkaar nooit tegenkomen!
Arme jijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lalalalalalalala
Ik zie het vrijdag wel, nu eerst beter wordenAl is dat pas over als ik op mijn koffers sta te wachten op Tenerife
Oh godquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja ze moeten mij gewoon niet vertellen dat er iets kapot is aan het vliegtuigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend. Dan heb je ook wel hele erge vliegangst. Ik zou er toch hulp voor zoeken in plaats van jezelf elke keer zo te kwellen voor je gaat vliegen.
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god![]()
Vertraging is echt een drama. Ik wil dat het zo snel mogelijk voorbij is en niet dat ik nog 8 uur op een vliegveld moet gaan wachten op mijn dood
Ze vonden het geweldig! Wel ehm apart, dat zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het gehad? Heeft ze nog tips?
Ja komt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arme jij
Gewoon niet teveel aan denken, gewoon denken aan je vakantie zelf!
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.
Ja, ik wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
C_A, lijkt het je wat om samen een verre reis te maken?
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja vertraging IN het vliegtuig vind ik erger dan wanneer je nog bij de gate zit.
Bizarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.
Die piloot: "We've just found out that one engine is not starting up"
Just found out!? We stonden verdomme al op de startbaan!
Aargh, zo niet relaxed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik wel.
Maar dan werktde airco ook niet etc. Gelukkig duurde het niet zolang
Ik zou er dan echt uit willenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij stonden al op de startbaan. Worden we ineens achteruit geduwd, terug naar de gate.
Die piloot: "We've just found out that one engine is not starting up"
Just found out!? We stonden verdomme al op de startbaan!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt![]()
C_A, lijkt het je wat om samen een verre reis te maken?
Ja en dat mag dus niet. Daarom is het zo irritantquote:
Wij mochten er gelukkig gelijk uit omdat het wel even zou gaan duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja en dat mag dus niet. Daarom is het zo irritantof naja, bij ons dan. Misschien wel als het 5 uur is haha.
Iets waar we lang in het vliegtuig moeten zitten, Australie ofzoquote:
Dat scheelt. Wij moesten blijven zitten, hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij mochten er gelukkig gelijk uit omdat het wel even zou gaan duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |