SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef vandermar het volgende:
Ik word een beetje high van die oplosmiddel van behang
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nieuwe OP chick had ik nog niet eens gezien
Tila. Me likey.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
En dan ook nog Tila Tequila in de OP..wtf is er aan de hand hier.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
En gadver de gadver die soa hoer in de op
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef vandermar het volgende:
Tila Tequila snoept van 2 walletjes btw
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Geluid, waarom zat je nou hard op te lachen?
Doordat VDM dat zei over jouw biggenreet en toen nog dat grapje van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Hij vindt piemels een leuk onderwerpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
JA WTF PROBEER JE NOU STEEDS TE ZEGGEN MET JE MULTI-QUOTE MANquote:
bazig juistquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
Dit echt een bagger topic zo snachts
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dan?? nu al zo veel?
Hoe heb ik zo weiniiiigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dan?? nu al zo veel?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef stoereboii het volgende:
of jullie veranderen de naam dan gewoon naar fifa 13 sc
ZOiets had ik begrepen vorig topic, dat alleen seasons nog maar zou kunnen? Als ik het verkeerd begrepen had: sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan dat straks niet meer? Nice, moeten mensen echt hun best gaan doen voor fatsoenlijke stats
Wel silver en bronze cups neem ik aan?
er is in UT13 seasons én cups dacht ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ZOiets had ik begrepen vorig topic, dat alleen seasons nog maar zou kunnen? Als ik het verkeerd begrepen had: sorry
21 mil maandwinst maar toch maar 50,1 mil hebben.. hier klopt iets nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dan?? nu al zo veel?
Ze rekenen door .quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
21 mil maandwinst maar toch maar 50,1 mil hebben.. hier klopt iets niet
10%quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef vandermar het volgende:
Wat schatten jullie de kans op een IF Chadli? 50/50?
Sowieso 50/50 ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef vandermar het volgende:
37,5%quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef vandermar het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sowieso 50/50 ja.
Wel of niet.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben zo bagger in dit soort spelletjes he
ja redelijk goedkoop jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt ook allemaal hele goedkope spelers gekocht dan of niet?
1 op 5 ofzo. Tadic zou veel logischer zijn met 2 goals en 2 assists en ze doen echt niet allebei.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:32 schreef vandermar het volgende:
Die gaat juist niet stijgen.quote:
Kan niet, pauper.quote:
Dat is zielig voor Michelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:36 schreef vandermar het volgende:
Beter komen Chadli en Tadic beide in vorm. (haha GAAAAAAAAAAAAAAAAY)
[ afbeelding ]
Dan nog een leuke achterhoede!
denk ut ni, mss omdat kompany ni meedoetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
En SB gaat Lombaerts morgen spelen?
EN WAAROM DAN WEL NIETquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die gaat juist niet stijgen.Ik had hem ook bekeken.
Hij heeft dit weekend gescoord en is nog steeds waardeloos.
Dat wordt lachen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
denk ut ni, mss omdat kompany ni meedoet
Podevijn is aan het dalen.quote:
Ja.quote:
Ik wilde eigenlijk de rest ajax spelers doen maar je hebt gelijk, dat zou wel een vreselijk kut team zijnquote:
What a witty retort.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de rest ajax spelers doen maar je hebt gelijk, dat zou wel een vreselijk kut team zijn
Jij bent raar...quote:
Toen ik fifa 12 kocht was ik hier al in het begin met fut topic. Paar postjes tegen een roullete gozer moeten spelen. Mathijs volgensmijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij bent raar...
Hoe ben je hier überhaupt terecht gekomen?
Alle hopeloze kinderen komen op FOK! terechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij bent raar...
Hoe ben je hier überhaupt terecht gekomen?
TBS Kliniekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle hopeloze kinderen komen op FOK! terecht
Ja ik las iets van 15-1 ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Toen ik fifa 12 kocht was ik hier al in het begin met fut topic. Paar postjes tegen een roullete gozer moeten spelen. Mathijs volgensmij
Toen ik fifa 12 kocht begon ik meteen met FUT. En andere mensen uit te dagen dus ik had geen flauw idee dat je gewoon een combinate met A in houden en b drukken op het juiste moment redelijk kon verdedigen. Dus mathijs begon steeds roulettes te doen tijdens aftrap door heel mijn verdedegingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik las iets van 15-1 ofzo.
Je bent dus best hard anaal verkracht.
Jouw anus zal vast nog geïrriteerd en branderig aanvoelen.
Ik pakte je ook dik aan toenstraks maar mijn spelers misten alles
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:45 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Toen ik fifa 12 kocht begon ik meteen met FUT. En andere mensen uit te dagen dus ik had geen flauw idee dat je gewoon een combinate met A in houden en b drukken op het juiste moment redelijk kon verdedigen. Dus mathijs begon steeds roulettes te doen tijdens aftrap door heel mijn verdedeging
ik heb liever Tila dan die 30 jarige snoll uit je ui.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
En dan ook nog Tila Tequila in de OP..wtf is er aan de hand hier.
oei.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb liever Tila dan die 30 jarige snoll uit je ui.
ik heb liever die 30jarige snol dan die aziate uit je ui.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik heb liever Tila dan die 30 jarige snoll uit je ui.
Denken dat zij Aziatisch isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik heb liever die 30jarige snol dan die aziate uit je ui.
Ze IS Aziatisch.quote:
Baby Spice ook (L)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:57 schreef vandermar het volgende:
Iemand dat nieuwsbericht ook gezien dat Antonija Misura de lekkerste chick op de OS was? (knappe vrouw wel!) Plaatsen ze er vervolgens een foto van Fatima moreira de Melo bij(ook niet verkeerd)
Ik keek ook de sluiting van de OS en ik vind Geri Halliwell nog best wel lekker
Gigi Ravelliquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Wie is die blondina uit je UI dan?
sorry sorry egt sorry dacht dat het over Tila Tequila gingquote:
beter LE-ZEN volgende keer, snotaap.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry sorry egt sorry dacht dat het over Tila Tequila ging
groetjes
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry sorry egt sorry dacht dat het over Tila Tequila ging
groetjes
Sorry, alcohol dit datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
beter LE-ZEN volgende keer, snotaap.
quote:
Als je wilt kan ik nog wel wat piemels in aars opmerkingen makenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
Hoe een topic in zo'n korte tijd weer kan uitsterven
Zolang het maar bij opmerkingen blijft want een piemel in je aars is gay!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik nog wel wat piemels in aars opmerkingen maken
Alleen Rosanaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah WaxHeb je zn album geluisterd?
Ik moest zo lachen dat jij nog met een CDA post er tussen kwamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang het maar bij opmerkingen blijft want een piemel in je aars is gay!
Ik kende het gifje voor ik die clip zag..dacht echt dat het Steen wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeker het luisteren waard.
http://www.djbooth.net/in(...)x-scrublife-mixtape/
die schotse silver?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:51 schreef Maver24 het volgende:
ff een nieuwe CB IF gekocht, Mulgrew, wist niet dat tie zoveel stats in de 90+ had, ik zat echt zo van![]()
ja die,quote:
100k ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja die,
ik zocht voor me 4-4-2 silvere een snelle LB + CB die een sterke link met elkaar hebben
Had eerst Benitez en Olave er staan maar ik vond Benitez een te lage rating hebben en was niet zo heel erg over em te spreken.
Toen zag ik eerst die LB Wallace van Rangers en ging ik verder zoeken en kwam ik uit op mulgrew
99 curve, 91 crossing, 99 FK accuracy, 97 long shots, 99 shot power 99 stamina, 96 strength
Wel maar weinig dingen waar je iets aan hebt bij een CB natuurlijk. 99 stamina hebben alle IF's en alleen strength gebruik je echt. De rest is wel heel leuk voor FK's, maar dat is het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja die,
ik zocht voor me 4-4-2 silvere een snelle LB + CB die een sterke link met elkaar hebben
Had eerst Benitez en Olave er staan maar ik vond Benitez een te lage rating hebben en was niet zo heel erg over em te spreken.
Toen zag ik eerst die LB Wallace van Rangers en ging ik verder zoeken en kwam ik uit op mulgrew
99 curve, 91 crossing, 99 FK accuracy, 97 long shots, 99 shot power 99 stamina, 96 strength
Het gaat om dat tie het heeft,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel maar weinig dingen waar je iets aan hebt bij een CB natuurlijk. 99 stamina hebben alle IF's en alleen strength gebruik je echt. De rest is wel heel leuk voor FK's, maar dat is het.
Ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:10 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier nog 300.000 coins te koop?
Ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:10 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier nog 300.000 coins te koop?
7 chemistry. Wat een kutteam.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het gaat om dat tie het heeft,![]()
en heb nu een fatsoenlijke LB
[ afbeelding ]
Verwachten we, naast Tadic, nog meer Eredivisie IF's ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:10 schreef Rijst het volgende:
Kom maar op met SIF Altidore. 99 strength
En dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Vandaag zo veel mogelijk kits+spelers verkopen uit mijn club.
Money maken als een malle.
Positieve is, dat je het, op de ifs na dan, ook zo weer bij elkaar hebt..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan?
Zo zonde dat ik al m'n teams en coins moet achterlaten als we naar FUT 13 gaan
pas op GJE wil tegen je spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gister weer UT gedaan, 0-4 en 0-7 verloren, ik ben net mijn amateurclub.
quote:
True, maar mijn huidige gouden team is nu weinig waard, en in Fifa 13 een shitload waardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Positieve is, dat je het, op de ifs na dan, ook zo weer bij elkaar hebt..
Beetje traden en je hebt weer veel coins, dus goede teams?
Nee. Jij daagt altijd de eerste de beste noob uit die in dit topic gaan posten. Dan hoef je je niet aangevallen te voelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij wilde zo graag een potje, ik niet
Dan haal ik een bazenteamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan?
Zo zonde dat ik al m'n teams en coins moet achterlaten als we naar FUT 13 gaan
Ik daag iedereen uit hier in dit topicquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Jij daagt altijd de eerste de beste noob uit die in dit topic gaan posten. Dan hoef je je niet aangevallen te voelen.
Haha ik zou graag een potje doen, alleen zit ik op de xbox xDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik daag iedereen uit hier in dit topic
Heb je welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jammer dat de PS3 niet zo'n xbox chat scherm heeft dat je mensen kunt feliciteren met het goede spel etc.
Koop een ps3 danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Haha ik zou graag een potje doen, alleen zit ik op de xbox xD
Ps button > vrienden > ontmoette spelers > driehoekje op desbetreffend persoon > bericht maken > tikken > verzendenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet er nog weinig van.
Hé man, dank je wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps button > vrienden > ontmoette spelers > driehoekje op desbetreffend persoon > bericht maken > tikken > verzenden
quote:
Aangezien GJE is gepromoveerd tot een middelmatige speler ben ik nu de slechtste van de PS3. Potje doen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet er nog weinig van.
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Aangezien GJE is gepromoveerd tot een middelmatige speler ben ik nu de slechtste van de PS3. Potje doen?
Ben echt fucking slechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je zou toch van mij winnen met grote getallen.
Ik speel niet tegen Gert-Jan Verbeek en helemaal niet als hij liegt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook heel slecht, vanmiddag potje doen?
Jammer, wilde je 10K als beloning geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik speel niet tegen Gert-Jan Verbeek en helemaal niet als hij liegt.
Ik moet vanavond weer trainen en heb voor vanmiddag een grote opruiming van mijn kamer geplanned. Misschien morgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga het maar eens proberen dan.
GTA, potje vanavond?
Is goed, voeg me maar alvast toe ofzo; Richievdmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weer trainen en heb voor vanmiddag een grote opruiming van mijn kamer geplanned. Misschien morgen.
Okquote:
Helaasch, ik ben skeere boiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Dan moet hetzelfde inzetten
Pauper, En dan wil jij op zo'n manier je coins verdienen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helaasch, ik ben skeere boi
Gratis coinsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pauper, En dan wil jij op zo'n manier je coins verdienen.
Amper mee gespeeld, enige wat ik kan zeggen is dat hij weet hoe de longshot moetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:43 schreef Jonnsie het volgende:
Hey GJE,
Wat vind jij trouwens van Goosens? Bij mij speelt hij best lekker!
hij heeft al zijn coins gehad jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Omni en Poker, als jullie de finale gespeeld hebben: DM me dan eventjes over de uitslag en de spelers die jullie er op gezet hebben.
Volgens mij moet ik Gekke Gerrit ook nog van een bronzen speler afhelpen, En GJE, had jij nou al je coins gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja is goed'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Oja, nee nog nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:43 schreef Toefjes het volgende:
Omni en Poker, als jullie de finale gespeeld hebben: DM me dan eventjes over de uitslag en de spelers die jullie er op gezet hebben.
Volgens mij moet ik Gekke Gerrit ook nog van een bronzen speler afhelpen, En GJE, had jij nou al je coins gehad?
hehe dat bevalt mij ook wel aan hem ja xDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Amper mee gespeeld, enige wat ik kan zeggen is dat hij weet hoe de longshot moet
Ben jij ook slecht? Wil je tegen me spelen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
hehe dat bevalt mij ook wel aan hem ja xD
3x achter elkaar met een longshot van hem gescoord:p
Waar heb je hem staan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
hehe dat bevalt mij ook wel aan hem ja xD
3x achter elkaar met een longshot van hem gescoord:p
Is goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, nee nog niet
Zal even de ps3 aanzwengelen zometeen, alvast bedankt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef GuRBuH het volgende:
Wat is de PW van de subleague op Footballdeal?
Ik ben heel slecht. Xbox?:Pquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ben jij ook slecht? Wil je tegen me spelen?
Op dit moment CAM, Fernandez is CFquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar heb je hem staan?
CF of CAM?
Top, komt voor elkaar, bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goedIk ga zo wel richting de sport, dus gooi m er eventjes op voor 1 dag, komt vast wel een momentje vandaag dat het lukt, en stuur even de speler/consumable per DM, dan hoef ik geen topics door te spitten
Houden zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Op dit moment CAM, Fernandez is CF
Heb die van Inter nog niet gebruikt, eigenlijk alleen die van Twente.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Houden zo
Fernandez is echt beeesst
Transferred Castaignos lijkt wel slechter te spelen dan die van Inter trouwens
Ja zeker doen, ik speelde met die van Twente en hij schoot alles naast of overquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb die van Inter nog niet gebruikt, eigenlijk alleen die van Twente.
Zal straks die van Inter ook ff kopen om te proberen
@Rijst: helaas xD Heb wel een ps3, maar geen fifa voor ps3...
Kan ik helaas niet maken, schoonbroer heeft alleen een Xbox..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja zeker doen, ik speelde met die van Twente en hij schoot alles naast of overKoop fifa 13 voor de ps3 dan
Het zit allemaal in je hoofd. Sterker nog die van de Twente heeft nog betere stats want hij heeft een dubbele link met Fernandezquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja zeker doen, ik speelde met die van Twente en hij schoot alles naast of overKoop fifa 13 voor de ps3 dan
Gewoon 2 fifa's kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet maken, schoonbroer heeft alleen een Xbox..
Mijn vriendin speelt redelijk vaak potjes tegen hem:P
Misschien als ze bij Nedgame nog ff wat korting kunnen fixen:p
Wisselde steeds af per potje, en het ging steeds goed/slechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het zit allemaal in je hoofd. Sterker nog die van de Twente heeft nog betere stats want hij heeft een dubbele link met Fernandez
Is wel een keer wat anders dan Jouri Mulder xDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef Nickskuh het volgende:
Jan van halst en humberto tan als commentaar in f13achja beter als die 2 van nu
Quequote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:56 schreef Rijst het volgende:
Als ik heeeeeel eerlijk ben vind ik Fifa leuker op de xbox. Maar dat komt ook doordat de hechtere community.
Klopt, daarom heb ik mijn volume ook altijd uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso is dat NL commentaar om te huilen
Mijn eerste actie als er een nieuwer Fifa is, is standaard het commentaar uitzetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso is dat NL commentaar om te huilen
Kost me zoveel moeite om elke keer weer nieuwe muziek op de Xbox te zetten..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nieuwe commentators vind ik wel leuk.
Maar meestal doe ik het commentaar uit en dan doe ik op mijn Xbox mijn muziek playlist aan.
Ja, maar mijn headset heeft ook chille bass, dus dan kan ik het geluid van de game laag zetten en gewoon muziek door mijn headsetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kost me zoveel moeite om elke keer weer nieuwe muziek op de Xbox te zetten..
kopieer het wel gewoon naar Itunes, werkt net zo makkelijk, laptop staat toch altijd aan xD
Tja, heb een standaard Xbox headset.. .Kut dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar mijn headset heeft ook chille bass, dus dan kan ik het geluid van de game laag zetten en gewoon muziek door mijn headset
Bron?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef Nickskuh het volgende:
Jan van halst en humberto tan als commentaar in f13achja beter als die 2 van nu
Tja, ik heb er nu 1 van 50 euro genomen omdat die anderen van 10 euro die ik daarvoor had steeds snel stuk gingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Tja, heb een standaard Xbox headset.. .Kut dus
berepak2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef GuRBuH het volgende:
Wat is de PW van de subleague op Footballdeal?
ja hier op FOK! ei.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Que
Welke community? Maak je daar deel van uit dan?
Vreselijk, dat zijn niet eens commentatoren. Engels commentaar weer dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:12 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/FIFA_13#Commentaar
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vreselijk, dat zijn niet eens commentatoren. Fifa geluid uit dus.
Zo!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gister Sana verkocht voor bijna 10 miljoen.
en:
[ afbeelding ]
quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons – There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, it’s all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale – The scales for have shifted! Neutral morale is the default and you’ll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Grotere Trade pile unlockenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik weet niet of het allemaal al bekend was, maar hier alles over FUT13 op een rijtje:
[..]
Ik ga zo wegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef marcie216 het volgende:
Goodmorning
GJE kom vanmiddag potje tegen mij?
Wtf, je sig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga zo weg
Kan vanavond wel denk
Die sig is droog jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ze hebben nu ook eindelijk een guide voor beginners gemaakt. Dat miste ik in FUT12 wel, ik snapte er werkelijk waar geen drol van in het begin.
[..]
Wtf, je sig.
[FIFA 13: FUT SC] #1: Op verzoek van Toefjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Toefjes het volgende:
Ik wil een fifa 13 fut topic, is dat mogelijk?
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Nickskuh het volgende:
al we 1000 hebben gewoon daar naar toe
jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Nickskuh het volgende:
al we 1000 hebben gewoon daar naar toe
913 is niksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ziet er best sneu uit
[ afbeelding ]
quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 15-08-2012 om 02:59:5713 Hours until TOTW announce! reageer retweet
-___-quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 15-08-2012 om 02:59:5713 Hours until TOTW announce! reageer retweet
Cool story broquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net even 15k ofzo verdiend door wat contracts te verkopen die ik nog in mijn club had.
Ben jij dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ben jij dat?Ja mn neus is wel iets minder groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOLO
Gewoon doorposten, we hebben nog iets meer dan een maandquote:
Boeiend. Handicap believers zullen hiervan smullenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef DutchSL het volgende:
FUT seasons, dat gaat echt keihard zuigen als je geen ratings kan bekijken (chem boeit me niet). Hemel voor de bronze bench abusers.
Gewoon blijven posten over mijn fifa kwaliteitenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
we kunnen er vandaag nog makkelijk 4 topics bij krijgen als we dat tempo van gister aanhouden.
YOLOquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon blijven posten over mijn Contain kwaliteiten
Napraterquote:
Ja dat is zeker boeiend. Een fatsoenlijke match making is zo'n beetje het allerbelangrijkste aspect van online gamen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Boeiend. Handicap believers zullen hiervan smullen
YOLO
Of ze doen gewoon dat je bank niet uitmaakt ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja dat is zeker boeiend. Een fatsoenlijke match making is zo'n beetje het allerbelangrijkste aspect van online gamen.
Als het gaat worden wat ik vrees dat het gaat worden ben ik denk ik al zeer snel uitgekeken op FIFA 13.
Toernooien zullen ze er vast niet uithalen dus je maakt je druk om niets.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja dat is zeker boeiend. Een fatsoenlijke match making is zo'n beetje het allerbelangrijkste aspect van online gamen.
Als het gaat worden wat ik vrees dat het gaat worden ben ik denk ik al zeer snel uitgekeken op FIFA 13.
Als je geen bronze en silver toernooien meer kan spelen kan ik net zo goed geen FUT13 gaan spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze zullen dat echt niet gaan schrappenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je geen bronze en silver toernooien meer kan spelen kan ik net zo goed geen FUT13 gaan spelen.
Ik heb net Yobo 4-1-2-1-2 gekocht voor 5k. YOLOquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ze zullen dat echt niet gaan schrappen
YOLO
Haha deze man weet!! Cheers to you brother.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb net Yobo 4-1-2-1-2 gekocht voor 5k. YOLO
57K winst heb ik in 5 minuten op 1 speler manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef stoereboii het volgende:
Fock, al 88000 verlies op Sulejmani![]()
Maar als ie weer fit is zal ie wel omhoog gaan![]()
waarom is van bommel eig zo goedkoop? nu ook 16000 verlies op...
gelukkig overall nog 57000 euro winst
lol, maar zit nu op 135000 ofzo met kouyate, en de rest ong 20000 in de plusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
57K winst heb ik in 5 minuten op 1 speler man
Ik ook!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu ineens weer nieuwe consumable packs. 1e pack squad fitness + 4-3-2-1 formatie
gewoon gekregen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu ineens weer nieuwe consumable packs. 1e pack squad fitness + 4-3-2-1 formatie
In het 2e pack kreeg ik een 4-3-1-2 kaart en in het 3e pack weer een squad fitness.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ook!
Bedankt voor de tip![]()
Nee, die zijn te koop voor 3k per stuk bij special packs.quote:
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat ze de bank niet meer mee laten tellen voor de rating.
ah ok, was al ff niet meer op ultimate team geweest eigenlijk, gisterengewoon ff 2 vriendenmatchen gespeeld. was voor het eerst in 2 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het 2e pack kreeg ik een 4-3-1-2 kaart en in het 3e pack weer een squad fitness.
[..]
Nee, die zijn te koop voor 3k per stuk bij special packs.
Hopelijk betekent dat niet dat geen teams meer bij elkaar op de bank kan zetten.quote:Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
Netjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het 2e pack kreeg ik een 4-3-1-2 kaart en in het 3e pack weer een squad fitness.
Wat is een gouden team morale waard ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
CAM>CM + 4-3-2-1 formatie in 1 pack
500 ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is een gouden team morale waard ?
Primaquote:
Ja, volgens mij heb ik dat aanstaan. Al heeeel langquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebruikt hier iemand analog sprint?
En dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb nog 20 pagina's spelers die ik moet verkopen ofzo
okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |