quote:Aanvalsintelligentie:
Spelers kunnen de ruimte analyseren, harder werken, slimmer de verdediging uit elkaar spelen en twee zetten vooruitdenken. Spelers kunnen ook loopacties maken om verdedigers uit positie te spelen en ruimte te creëren voor teamleden.
Compleet dribbelsysteem:
Daag je tegenstander uit met precieze dribbels en de mogelijkheid om 360° in de rondte te dribbelen. Speel creatief en gevaarlijk in 1-tegen-1 confrontaties.
Besturing van de balaanname:
In FIFA 13 is de besturing van de balaanname aangepast en dat heeft effect op de manier waarop spelers de bal controleren. Ze nemen de bal niet meer altijd bijna perfect aan, waardoor de balcontrole gevarieerder en minder voorspelbaar is.
EA SPORTS Football Club:
Sluit je aan bij het sociale netwerk van Football Club. Verdien beloningen, stijg in niveau, doe mee aan live uitdagingen en houd contact met je vrienden. Alles wat je doet in FIFA 13 wordt op een duidelijke manier bijgehouden. Verdien beloningen om items uit de nieuwe Football Club-catalogus te ontgrendelen en werk je omhoog door 100 levels. In Football Club vind je regelmatig uitdagingen die zijn gebaseerd op verhalen uit de echte voetbalwereld, met alle emoties en intensiteit van een echt voetbalseizoen. Steun je club en neem het op tegen rivalen in elk aspect van de sport. Klim met je club in het klassement en zorg dat je uit de degradatiezone weet te blijven. Als je een iPhone hebt, kun je nu ook genieten van de nieuwe app voor EA SPORTS Football Club. Je hebt zo altijd toegang tot je eigen EA SPORTS Football Club-identiteit en -vrienden en kunt bovendien je FIFA Ultimate Team coachen en in live veilingen zoeken naar nieuwe voetballers.
BETER MET KINECT SENSOR™ (met de Xbox 360):
In FIFA 13 met Kinect kun je via spraakopdrachten de opstelling en tactieken van je club aanpassen zonder het spel te pauzeren. Geef spelers op het veld aanwijzingen in Speel als prof en let een beetje op je woorden als je wat tegen de scheidsrechter zegt!
Spraakopdrachten: Coach je ploeg zoals echte trainers dat doen tijdens wedstrijden. Gebruik spraakopdrachten om tactieken te kiezen, van spelsysteem te veranderen of spelers te wisselen. Coach je club zonder het spel te pauzeren en benut het strategische voordeel. Aanwijzingen op het veld: Denk, reageer en speel als een profvoetballer met spraakopdrachten in het speltype Speel als prof. Communiceer net als echte voetballers tijdens wedstrijden: roep om een pass, laat een teamgenoot sprinten en vraag om de bal. Gedrag scheidsrechter en grensrechters: Scheidsrechter en grensrechters worden beïnvloed door wat ze horen. De commentatoren kunnen een grote mond tegen de scheidsrechter bespreken en de scheids kan dit meewegen in het toekennen van overtredingen en kaarten, net als in het echt. In het speltype Carrière worden verhaallijnen ontwikkeld als spelers en managers hun emoties niet goed onder controle kunnen houden.
Lekker rennen in je kamerquote:
Lullo, na het lezen van deze preview kan ik dus niet wachten!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef gniffie het volgende:
http://fifasoccerblog.com/blog/xaors-corner-fifa-13-impressions/
Uitgebreide preview. Deze gozer had het bij de vorige delen altijd spot on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij denkt iedereen dat het betekent dat er geen fifa 13 komt, maar het komt uit het portugees en dan betekent het iets heel anders geloof ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
"no fifa 13" is trending op twitter, maar wordt alleen gebruikt in Portugese tweets (als ik de taal goed heb)
Iemand enig idee wat er bedoeld wordt?
Tuurlijk komt FIFA 13 er , misschien geen Portugese taaloptie ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij denkt iedereen dat het betekent dat er geen fifa 13 komt, maar het komt uit het portugees en dan betekent het iets heel anders geloof ikAlthans, dat beweert google translate. FIFA 13 komt er echt wel, no way dat EA de kans laat lopen om geld te verdienen.
Laat ze lekker Engels leren, luie dondersquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik zag net dat een pre-order bonus was, de zogenoemde ultimate edition. Weet iemand hier meer van? Ik kan niet vinden wat de ultimate edition inhoud. Met fifa 12 kreeg je een bonus met ultimate team.
quote:FIFA Ultimate Team-pakketten Reserveer FIFA 13 en ontvang 24 FIFA Ultimate Team Gold-pakketten – 1 per week, 24 weken lang – om je te helpen een team vol voetbalsterrensamen te stellen. FIFA Ultimate Team is een gigantische online community van fans die teams samenstellen en coachen, en het dan met hun Ultimate Team opnemen tegen de beste spelers ter wereld in FIFA 13. EA SPORTS Football Club-extra’s Reserveer FIFA 13 en ontvang 10.000 EA SPORTS Football Club-credits om spel-items uit de nieuwe EA SPORTS Football Club-catalogus te ontgrendelen, waaronder tenues, speciale vreugdedansen, eigenschapsboosts voor je Virtuele prof, extra wedstrijden in het speltype 1-tegen-1 Seizoenen en nog veel meer, zodat je het seizoen goed kunt beginnen. EA SPORTS Football Club is het hart van FIFA 13. Deze live service is jouw link met het echte voetbal en biedt je voortdurend nieuwe content. Wees de perfecte supporter, steun je favoriete club, houd contact met je vrienden en neem het tegen ze op. adidas All Star-team Reserveer FIFA 13 en ontvang het exclusieve adidas All Star-team met daarin 23 topspelers van het merk, onder wie Lionel Messi, Nani en Karim Benzema. Het exclusieve team beschikt over speciale adidas-tenues die je kunt gebruiken in Online Profclubs. En je kunt deze ploeg kiezen in Steun je club, een belangrijk onderdeel van EA SPORTS Football Club. Alledrie de voordelen met een waarde van ruim 25 euro, die zorgen voor een intensere game-ervaring en fans helpen aan een mooie aftrap van het seizoen, zijn samen gebracht in de FIFA 13 Ultimate Edition. Er zal ook een standaard editie beschikbaar komen met daarin de EA SPORTS Football Club-extra’s en het adidas All Star-team.
Ik vind deze wel tof. Beter dan torres en ook beter dan rooneyquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kutkop van Messi
Zet Torres op de cover ofzo
Ik wacht nog even ermeequote:
Ik doe het ook nog niet maar ga het wel zeker doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even ermee
Om nu al 60 euro weg te leggen vind ik zonde
Ik ook. Alleen al voor FUT pakjesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe het ook nog niet maar ga het wel zeker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |