abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112436088
Er is inmiddels al een trailer verschenen jaja!

quote:
Aanvalsintelligentie:
Spelers kunnen de ruimte analyseren, harder werken, slimmer de verdediging uit elkaar spelen en twee zetten vooruitdenken. Spelers kunnen ook loopacties maken om verdedigers uit positie te spelen en ruimte te creëren voor teamleden.

Compleet dribbelsysteem:
Daag je tegenstander uit met precieze dribbels en de mogelijkheid om 360° in de rondte te dribbelen. Speel creatief en gevaarlijk in 1-tegen-1 confrontaties.

Besturing van de balaanname:
In FIFA 13 is de besturing van de balaanname aangepast en dat heeft effect op de manier waarop spelers de bal controleren. Ze nemen de bal niet meer altijd bijna perfect aan, waardoor de balcontrole gevarieerder en minder voorspelbaar is.

EA SPORTS Football Club:
Sluit je aan bij het sociale netwerk van Football Club. Verdien beloningen, stijg in niveau, doe mee aan live uitdagingen en houd contact met je vrienden. Alles wat je doet in FIFA 13 wordt op een duidelijke manier bijgehouden. Verdien beloningen om items uit de nieuwe Football Club-catalogus te ontgrendelen en werk je omhoog door 100 levels. In Football Club vind je regelmatig uitdagingen die zijn gebaseerd op verhalen uit de echte voetbalwereld, met alle emoties en intensiteit van een echt voetbalseizoen. Steun je club en neem het op tegen rivalen in elk aspect van de sport. Klim met je club in het klassement en zorg dat je uit de degradatiezone weet te blijven. Als je een iPhone hebt, kun je nu ook genieten van de nieuwe app voor EA SPORTS Football Club. Je hebt zo altijd toegang tot je eigen EA SPORTS Football Club-identiteit en -vrienden en kunt bovendien je FIFA Ultimate Team coachen en in live veilingen zoeken naar nieuwe voetballers.

BETER MET KINECT SENSOR™ (met de Xbox 360):
In FIFA 13 met Kinect kun je via spraakopdrachten de opstelling en tactieken van je club aanpassen zonder het spel te pauzeren. Geef spelers op het veld aanwijzingen in Speel als prof en let een beetje op je woorden als je wat tegen de scheidsrechter zegt!

Spraakopdrachten: Coach je ploeg zoals echte trainers dat doen tijdens wedstrijden. Gebruik spraakopdrachten om tactieken te kiezen, van spelsysteem te veranderen of spelers te wisselen. Coach je club zonder het spel te pauzeren en benut het strategische voordeel. Aanwijzingen op het veld: Denk, reageer en speel als een profvoetballer met spraakopdrachten in het speltype Speel als prof. Communiceer net als echte voetballers tijdens wedstrijden: roep om een pass, laat een teamgenoot sprinten en vraag om de bal. Gedrag scheidsrechter en grensrechters: Scheidsrechter en grensrechters worden beïnvloed door wat ze horen. De commentatoren kunnen een grote mond tegen de scheidsrechter bespreken en de scheids kan dit meewegen in het toekennen van overtredingen en kaarten, net als in het echt. In het speltype Carrière worden verhaallijnen ontwikkeld als spelers en managers hun emoties niet goed onder controle kunnen houden.
pi_112436100
Kinect sensor :')
pi_112445061
Ik verwacht veel van Fifa13, maar dan zal PES ook goed zn best gaan doen ;)
pi_112445109
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:01 schreef Longcat. het volgende:
Kinect sensor :')
Lekker rennen in je kamer :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_112604617
@solofarie

Ik vraag mij af of je op een bepaalt moment nog het verschil tussen de PS3 met zijn PES en XBox versie van FIFA nog zult zien, gezien het feit dat de verschillen steeds kleiner worden.
pi_112605366
Ik wil een fifa 13 fut topic, is dat mogelijk?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:39:35 #7
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112608637
Wat ik tot nu toe van FIFA13 heb gezien is wel weer goed.

Opstelling aanval/verdediging tijdens het spelen snel aanpassen. ^O^
  vrijdag 8 juni 2012 @ 13:50:29 #8
354101 EVH001
Donny who loved bowling..
pi_112611679
Natuurlijk weer kopen zoals elk jaar. Hoop dat hij een beetje goed is.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 00:48:11 #9
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112645551
http://fifasoccerblog.com/blog/xaors-corner-fifa-13-impressions/
Uitgebreide preview. Deze gozer had het bij de vorige delen altijd spot on
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_112645630
Ik ben wel benieuwd of er iets gedaan word met de klachten vanuit de community. Fifa 12 heeft redelijk wat mankementen. Het is leuk dat ze allerlei nieuwe features verzinnen, maar als de rest nog niet optimaal werkt dan heb ik er weinig interesse in.

Ondanks evt weinig interesse, koop ik hem toch :'). Iemand moet EA financieren :@
Feyenoord Rotterdam
pi_112730125
wat is de ek versie in fifa 12 behoorlijk slecht zeg .. en dan met name online ... met name gister avond .

eerste wedstrijd van het ek (online) Nederland-Frankrijk 5-3.. kom met 3-0 voor , word uiteindelijk 3-3, ik kreeg rood. speel met 10 man verder en maak vervolgens de 5-3.

wedstrijd 2 - Nederland-Frankrijk. 3-2

maar waar ik me dus zo aan stoor is dat ik dus 2 x Frankrijk tref in de poule .
wedstrijd 3 was tegen engeland . 1-1

toen de kwartfinale tegen spanje... die won ik met 3-1.

en toen, ja hoor de halve finale , weer tegen Frankrijk. terwijl in de poule 1 frans team 2de stond en 1 derde ,
ik won opnieuw van frankrijk in de halve finale met 3-2

en toen de finale... je raad het zeker al.. alweer Frankrijk. deze keer verloor ik op penalty,s .

maar WTF hoe is dit mogelijk dat ik steeds tegen Frankrijk moet. dit is toch wel heel erg slecht gedaan...

ik erger me dood elke x als ik weer frankrijk zie staan .

iemand hier een oplossing voor ??
  maandag 11 juni 2012 @ 11:37:03 #12
354101 EVH001
Donny who loved bowling..
pi_112730399
Met engeland ultra aanvallend spelen met de pace-whores voorin. Speel met een opstelling met 2 aanvallers.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 15:14:21 #13
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_112788668
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 00:48 schreef gniffie het volgende:
http://fifasoccerblog.com/blog/xaors-corner-fifa-13-impressions/
Uitgebreide preview. Deze gozer had het bij de vorige delen altijd spot on
Lullo, na het lezen van deze preview kan ik dus niet wachten!
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_112791383

Origin India _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 juni 2012 @ 01:36:16 #15
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_113128229
"no fifa 13" is trending op twitter, maar wordt alleen gebruikt in Portugese tweets (als ik de taal goed heb :) )

Iemand enig idee wat er bedoeld wordt?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_113132373
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
"no fifa 13" is trending op twitter, maar wordt alleen gebruikt in Portugese tweets (als ik de taal goed heb :) )

Iemand enig idee wat er bedoeld wordt?
volgens mij denkt iedereen dat het betekent dat er geen fifa 13 komt, maar het komt uit het portugees en dan betekent het iets heel anders geloof ik :P Althans, dat beweert google translate. FIFA 13 komt er echt wel, no way dat EA de kans laat lopen om geld te verdienen.
pi_113133034
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:00 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

volgens mij denkt iedereen dat het betekent dat er geen fifa 13 komt, maar het komt uit het portugees en dan betekent het iets heel anders geloof ik :P Althans, dat beweert google translate. FIFA 13 komt er echt wel, no way dat EA de kans laat lopen om geld te verdienen.
Tuurlijk komt FIFA 13 er , misschien geen Portugese taaloptie ofzo :')
pi_113142379
quote:
Laat ze lekker Engels leren, luie donders :')
pi_113420980
Ik zag net dat een pre-order bonus was, de zogenoemde ultimate edition. Weet iemand hier meer van? Ik kan niet vinden wat de ultimate edition inhoud. Met fifa 12 kreeg je een bonus met ultimate team.
Feyenoord Rotterdam
pi_113421115
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:05 schreef Fuszy het volgende:
Ik zag net dat een pre-order bonus was, de zogenoemde ultimate edition. Weet iemand hier meer van? Ik kan niet vinden wat de ultimate edition inhoud. Met fifa 12 kreeg je een bonus met ultimate team.
quote:
FIFA Ultimate Team-pakketten Reserveer FIFA 13 en ontvang 24 FIFA Ultimate Team Gold-pakketten – 1 per week, 24 weken lang – om je te helpen een team vol voetbalsterrensamen te stellen. FIFA Ultimate Team is een gigantische online community van fans die teams samenstellen en coachen, en het dan met hun Ultimate Team opnemen tegen de beste spelers ter wereld in FIFA 13. EA SPORTS Football Club-extra’s Reserveer FIFA 13 en ontvang 10.000 EA SPORTS Football Club-credits om spel-items uit de nieuwe EA SPORTS Football Club-catalogus te ontgrendelen, waaronder tenues, speciale vreugdedansen, eigenschapsboosts voor je Virtuele prof, extra wedstrijden in het speltype 1-tegen-1 Seizoenen en nog veel meer, zodat je het seizoen goed kunt beginnen. EA SPORTS Football Club is het hart van FIFA 13. Deze live service is jouw link met het echte voetbal en biedt je voortdurend nieuwe content. Wees de perfecte supporter, steun je favoriete club, houd contact met je vrienden en neem het tegen ze op. adidas All Star-team Reserveer FIFA 13 en ontvang het exclusieve adidas All Star-team met daarin 23 topspelers van het merk, onder wie Lionel Messi, Nani en Karim Benzema. Het exclusieve team beschikt over speciale adidas-tenues die je kunt gebruiken in Online Profclubs. En je kunt deze ploeg kiezen in Steun je club, een belangrijk onderdeel van EA SPORTS Football Club. Alledrie de voordelen met een waarde van ruim 25 euro, die zorgen voor een intensere game-ervaring en fans helpen aan een mooie aftrap van het seizoen, zijn samen gebracht in de FIFA 13 Ultimate Edition. Er zal ook een standaard editie beschikbaar komen met daarin de EA SPORTS Football Club-extra’s en het adidas All Star-team.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:12:48 #22
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_113421509
Kutkop van Messi :r
Zet Torres op de cover ofzo :D
pi_113421529
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kutkop van Messi :r
Zet Torres op de cover ofzo :D
Ik vind deze wel tof. Beter dan torres en ook beter dan rooney :')
Feyenoord Rotterdam
pi_113421884
Eigenlijk boeit het me geen kut wie er op de cover staat, kijk ik toch niet naar.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 21:37:44 #26
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_113430878
Mooie cover :Y Ben benieuwd wanneer de demo uitkomt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_113431873
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

[..]

* Tjacka een pre-order doet.
Groot fan van User Wotte
pi_113431983
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]

* Tjacka een pre-order doet.
Ik wacht nog even ermee :P
Om nu al 60 euro weg te leggen vind ik zonde
pi_113432547
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ik wacht nog even ermee :P
Om nu al 60 euro weg te leggen vind ik zonde
Ik doe het ook nog niet maar ga het wel zeker doen.

:Y
Groot fan van User Wotte
pi_113432783
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik doe het ook nog niet maar ga het wel zeker doen.

:Y
Ik ook. Alleen al voor FUT pakjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')