abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115580145

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarbij willen willen we op zaterdag 18 augustus * graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.
* Voorgestelde datum
------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
silentchaos1.jpg
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_115580345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:56 schreef SPE het volgende:

[..]

Tijdje terug dit forum gevonden na eens gegoogled te hebben op datingsite ervaringen. Moet zeggen dat bovenstaande wel heel herkenbaar is. Zit tot nog toe alleen op relatieplanet waar respons van de vrouwen heel matig is. Tijdje terug met een leuke meid nummers uitgewisseld, een aantal dagen met elkaar zitten whatsappen, haar uitgevraagd waarop een positief antwoord volgt maar dan toch ineens niks meer laten horen. Valt helaas nog een beetje tegen allemaal.

Zitten jullie op meerdere (betaalde) datingsites?
Ik zit alleen op Badoo, is grotendeels gratis. Heeft me nog niets opgeleverd, maar dat komt ook doordat ik niet zo actief ben. Als ik al eens online kom, word ik belaagd, dat ben ik zat. Daarnaast krijg ik veel boze reacties, omdat ik geen/niet zo snel antwoord geef. Soms krijg ik bijna 100 berichten per dag en dat ga ik echt niet allemaal beantwoorden :P
Dan kom ik maar over als een kapsoneswijf :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_115580383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:56 schreef SPE het volgende:

[..]

Tijdje terug dit forum gevonden na eens gegoogled te hebben op datingsite ervaringen. Moet zeggen dat bovenstaande wel heel herkenbaar is. Zit tot nog toe alleen op relatieplanet waar respons van de vrouwen heel matig is. Tijdje terug met een leuke meid nummers uitgewisseld, een aantal dagen met elkaar zitten whatsappen, haar uitgevraagd waarop een positief antwoord volgt maar dan toch ineens niks meer laten horen. Valt helaas nog een beetje tegen allemaal.

Zitten jullie op meerdere (betaalde) datingsites?
Alleen op Paiq tot nu toe. En Fok uiteraard.
pi_115580558
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zit alleen op Badoo, is grotendeels gratis. Heeft me nog niets opgeleverd, maar dat komt ook doordat ik niet zo actief ben. Als ik al eens online kom, word ik belaagd, dat ben ik zat. Daarnaast krijg ik veel boze reacties, omdat ik geen/niet zo snel antwoord geef. Soms krijg ik bijna 100 berichten per dag en dat ga ik echt niet allemaal beantwoorden :P
Dan kom ik maar over als een kapsoneswijf :7
Dat probleem had ik ook op Badoo.In het begin probeerde ik nog wel eens tussen dorr berichten te sturen dat ik al in gesprek was, maar dat houdt op als er tig mannen willen chatten. Ik heb in mijn profiel er toen maar bij gezet dat ik niet op iedereen reageer die begint te chatten. Kreeg toen vooral veel boze berichtjes over dat ik arrogant zou zijn. Het is ook nooit goed }:|

Ben nu even nergens meer actief...behalve FOK! dan misschien ;)
pi_115580705
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat probleem had ik ook op Badoo.In het begin probeerde ik nog wel eens tussen dorr berichten te sturen dat ik al in gesprek was, maar dat houdt op als er tig mannen willen chatten. Ik heb in mijn profiel er toen maar bij gezet dat ik niet op iedereen reageer die begint te chatten. Kreeg toen vooral veel boze berichtjes over dat ik arrogant zou zijn. Het is ook nooit goed }:|

Daarom gooi ik die offline cheat er ook altijd maar in op Paiq. Dat geschreeuw gelijk van alle kanten als er meerdere contacten online zijn.
pi_115580739
quote:

[..]

Hahaha.. maar jullie vrouwen krijgen dan ook genoeg aandacht op een datingsite. Heb zelfs soms ook de neiging om maar flink wat berichten de deur uit te doen in de hoop dat er wat leuks terugkomt. Maar iets zegt me dat dat niet de juiste wijze is. Beter wat minder berichten waar de vrouwen wat aan hebben zou de kans op reacties toch moeten vergroten.

Maar goed ik geef nog niet op voorlopig
pi_115580867
quote:

[..]

Precies, goed doe je het toch niet... En hoe langer je online blijft, hoe zuurder de berichten worden. In het begin ging ik overal serieus op in, maar das bijna een dagtaak :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_115580882
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Daarom gooi ik die offline cheat er ook altijd maar in op Paiq. Dat geschreeuw gelijk van alle kanten als er meerdere contacten online zijn.
Ik heb Paiq nooit goed begrepen en mij er ook niet echt in verdiept...heb mij net ook maar even officieel uitgeschreven aangezien ik al meer dan 4 weken niet online ben geweest. Ws daarom ook eerst doodgegooid met berichten dat ik verwijderd was uit contactlijstjes :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 01:10:31 #9
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_115583073
Even volgen maar weer O+
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_115587083
Kun je trouwens op RP je profielfoto veranderen via een iPhone?
Gewoon een andere foto als profielfoto instellen zeg maar? Of moet je dan via een pc een andere foto uploaden?

Deze werkt niet ;)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:44:39 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115587253
Is daar zoveel haast bij dan?
Gourmetten of steengrillen?
pi_115587516
Haha nee maar ben vrij vandaag en geen laptop thuis op het moment..
En wilde vandaag eens rond gaan neuzen ;) maar nu heb ik een brakke foto..
  woensdag 15 augustus 2012 @ 09:59:42 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115587656
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:54 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha nee maar ben vrij vandaag en geen laptop thuis op het moment..
En wilde vandaag eens rond gaan neuzen ;) maar nu heb ik een brakke foto..
Rondkijken kan ook met een brakke foto. Zet je ze eerst als favoriet en stuur je ze later een berichtje ;)
pi_115587939
Dat kan altijd, maar moet straks even langs m'n ouders misschien moet ik daar maar even een 'goede' foto uploaden!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:14:56 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115588075
Even wat anders, aanstaande zaterdag wordt het 10.000 graden en zonnig. Wellicht voor veel mannelijke fokkers de laatste kans om te genieten van geile meisjes in korte rokjes de zon, dus is het echt nodig om die meet al om 15u te laten beginnen?

Ik bedoel, straks zitten al mijn vrienden te shinen op het strand en zit ik straks midden op de dag in de Stairway to heaven met een stel bleke fokkers te praten over leuke topics. Dan sterf ik wel een beetje van binnen ben ik bang. :'(

Maar ik wil jullie wel heel graag zien hoor, dus waarschijnlijk kom ik ietsje later. :* :Y)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:16:23 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115588115
Je hoeft niet binnen te zitten natuurlijk ;)
Daarbij als ik kom, kom ik ook wat later gok ik zo.
pi_115588249
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:
Even wat anders, aanstaande zaterdag wordt het 10.000 graden en zonnig. Wellicht voor veel mannelijke fokkers de laatste kans om te genieten van geile meisjes in korte rokjes de zon, dus is het echt nodig om die meet al om 15u te laten beginnen?

Ik bedoel, straks zitten al mijn vrienden te shinen op het strand en zit ik straks midden op de dag in de Stairway to heaven met een stel bleke fokkers te praten over leuke topics. Dan sterf ik wel een beetje van binnen ben ik bang. :'(

Maar ik wil jullie wel heel graag zien hoor, dus waarschijnlijk kom ik ietsje later. :* :Y)
Stairway :')

15u komt mij eigenlijk wel goed uit, aangezien ik 's avonds al besproken ben door geile meisjes in korte rokjes. Als het veel later begint dan moet ik sowieso passen, denk ik. Vind het ook niet echt de moeite om voor een uurtje leuke topics te komen bespreken.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:22:31 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115588321
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:

Stairway :')

15u komt mij eigenlijk wel goed uit, aangezien ik 's avonds al besproken ben door geile meisjes in korte rokjes. Als het veel later begint dan moet ik sowieso passen, denk ik. Vind het ook niet echt de moeite om voor een uurtje leuke topics te komen bespreken.
Owja dat is misschien wel handiger. Eerst langs jullie en dan door naar A'foort O+

en :') op die laatste zin. Als ik het ergens niet over wil hebben :')
pi_115588389
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:

Ik wil best een kort rokje aandoen hoor ;)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:26:11 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115588422
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:24 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik wil best een kort rokje aandoen hoor ;)
Ik zie je om 15.00 uur.
pi_115588621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:

en :') op die laatste zin. Als ik het ergens niet over wil hebben :')
Wie wel? :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:33:42 #22
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115588631
Ik heb met mijn date zoveel gemeenschappelijke mensen om ons heen (i.v.m. haar studie en mijn oude werk etc...). Het is echt een wonder dat we elkaar nooit eerder in het leven tegen zijn gekomen...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:34:18 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115588646
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:

Wie wel? :')
Daar sta je versteld van ;(
pi_115588731
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende: