Ik zit alleen op Badoo, is grotendeels gratis. Heeft me nog niets opgeleverd, maar dat komt ook doordat ik niet zo actief ben. Als ik al eens online kom, word ik belaagd, dat ben ik zat. Daarnaast krijg ik veel boze reacties, omdat ik geen/niet zo snel antwoord geef. Soms krijg ik bijna 100 berichten per dag en dat ga ik echt niet allemaal beantwoordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:56 schreef SPE het volgende:
[..]
Tijdje terug dit forum gevonden na eens gegoogled te hebben op datingsite ervaringen. Moet zeggen dat bovenstaande wel heel herkenbaar is. Zit tot nog toe alleen op relatieplanet waar respons van de vrouwen heel matig is. Tijdje terug met een leuke meid nummers uitgewisseld, een aantal dagen met elkaar zitten whatsappen, haar uitgevraagd waarop een positief antwoord volgt maar dan toch ineens niks meer laten horen. Valt helaas nog een beetje tegen allemaal.
Zitten jullie op meerdere (betaalde) datingsites?
Alleen op Paiq tot nu toe. En Fok uiteraard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:56 schreef SPE het volgende:
[..]
Tijdje terug dit forum gevonden na eens gegoogled te hebben op datingsite ervaringen. Moet zeggen dat bovenstaande wel heel herkenbaar is. Zit tot nog toe alleen op relatieplanet waar respons van de vrouwen heel matig is. Tijdje terug met een leuke meid nummers uitgewisseld, een aantal dagen met elkaar zitten whatsappen, haar uitgevraagd waarop een positief antwoord volgt maar dan toch ineens niks meer laten horen. Valt helaas nog een beetje tegen allemaal.
Zitten jullie op meerdere (betaalde) datingsites?
Dat probleem had ik ook op Badoo.In het begin probeerde ik nog wel eens tussen dorr berichten te sturen dat ik al in gesprek was, maar dat houdt op als er tig mannen willen chatten. Ik heb in mijn profiel er toen maar bij gezet dat ik niet op iedereen reageer die begint te chatten. Kreeg toen vooral veel boze berichtjes over dat ik arrogant zou zijn. Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit alleen op Badoo, is grotendeels gratis. Heeft me nog niets opgeleverd, maar dat komt ook doordat ik niet zo actief ben. Als ik al eens online kom, word ik belaagd, dat ben ik zat. Daarnaast krijg ik veel boze reacties, omdat ik geen/niet zo snel antwoord geef. Soms krijg ik bijna 100 berichten per dag en dat ga ik echt niet allemaal beantwoorden![]()
Dan kom ik maar over als een kapsoneswijf
Daarom gooi ik die offline cheat er ook altijd maar in op Paiq. Dat geschreeuw gelijk van alle kanten als er meerdere contacten online zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook op Badoo.In het begin probeerde ik nog wel eens tussen dorr berichten te sturen dat ik al in gesprek was, maar dat houdt op als er tig mannen willen chatten. Ik heb in mijn profiel er toen maar bij gezet dat ik niet op iedereen reageer die begint te chatten. Kreeg toen vooral veel boze berichtjes over dat ik arrogant zou zijn. Het is ook nooit goed![]()
Ben nu even nergens meer actief...behalve FOK! dan misschien
Hahaha.. maar jullie vrouwen krijgen dan ook genoeg aandacht op een datingsite. Heb zelfs soms ook de neiging om maar flink wat berichten de deur uit te doen in de hoop dat er wat leuks terugkomt. Maar iets zegt me dat dat niet de juiste wijze is. Beter wat minder berichten waar de vrouwen wat aan hebben zou de kans op reacties toch moeten vergroten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook op Badoo.In het begin probeerde ik nog wel eens tussen dorr berichten te sturen dat ik al in gesprek was, maar dat houdt op als er tig mannen willen chatten. Ik heb in mijn profiel er toen maar bij gezet dat ik niet op iedereen reageer die begint te chatten. Kreeg toen vooral veel boze berichtjes over dat ik arrogant zou zijn. Het is ook nooit goed![]()
Precies, goed doe je het toch niet... En hoe langer je online blijft, hoe zuurder de berichten worden. In het begin ging ik overal serieus op in, maar das bijna een dagtaakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb Paiq nooit goed begrepen en mij er ook niet echt in verdiept...heb mij net ook maar even officieel uitgeschreven aangezien ik al meer dan 4 weken niet online ben geweest. Ws daarom ook eerst doodgegooid met berichten dat ik verwijderd was uit contactlijstjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daarom gooi ik die offline cheat er ook altijd maar in op Paiq. Dat geschreeuw gelijk van alle kanten als er meerdere contacten online zijn.
Rondkijken kan ook met een brakke foto. Zet je ze eerst als favoriet en stuur je ze later een berichtjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:54 schreef vanBoeschoten het volgende:
Haha nee maar ben vrij vandaag en geen laptop thuis op het moment..
En wilde vandaag eens rond gaan neuzenmaar nu heb ik een brakke foto..
Stairwayquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:
Even wat anders, aanstaande zaterdag wordt het 10.000 graden en zonnig. Wellicht voor veel mannelijke fokkers de laatste kans om te genieten van geile meisjes in korte rokjes de zon, dus is het echt nodig om die meet al om 15u te laten beginnen?
Ik bedoel, straks zitten al mijn vrienden te shinen op het strand en zit ik straks midden op de dag in de Stairway to heaven met een stel bleke fokkers te praten over leuke topics. Dan sterf ik wel een beetje van binnen ben ik bang.
Maar ik wil jullie wel heel graag zien hoor, dus waarschijnlijk kom ik ietsje later.![]()
Owja dat is misschien wel handiger. Eerst langs jullie en dan door naar A'foortquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Stairway
15u komt mij eigenlijk wel goed uit, aangezien ik 's avonds al besproken ben door geile meisjes in korte rokjes. Als het veel later begint dan moet ik sowieso passen, denk ik. Vind het ook niet echt de moeite om voor een uurtje leuke topics te komen bespreken.
Ik wil best een kort rokje aandoen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:
Even wat anders, aanstaande zaterdag wordt het 10.000 graden en zonnig. Wellicht voor veel mannelijke fokkers de laatste kans om te genieten van geile meisjes in korte rokjes de zon, dus is het echt nodig om die meet al om 15u te laten beginnen?
Ik bedoel, straks zitten al mijn vrienden te shinen op het strand en zit ik straks midden op de dag in de Stairway to heaven met een stel bleke fokkers te praten over leuke topics. Dan sterf ik wel een beetje van binnen ben ik bang.
Maar ik wil jullie wel heel graag zien hoor, dus waarschijnlijk kom ik ietsje later.![]()
Ik zie je om 15.00 uur.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik wil best een kort rokje aandoen hoor
Wie wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
enop die laatste zin. Als ik het ergens niet over wil hebben
![]()
Ik ben er al jaren niet geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
Jij bent ook echt niet weg te slaan uit de stairway he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |