Nee, apathisch worden lijkt me ook geen goede, dan kan ik m'n werk ook niet meer doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo. Heb het op de een of andere manier van me af weten te krijgen waardoor ik erg apathisch ben geworden... Ook geen fijne eigenschap maar wel stukken beter dan overanalyseren
"Het heeft geen enkele zin om hier nog moeite in te steken, ze ziet me toch niet zitten. Dat is wel duidelijk aan dat laatste bericht."quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup, ga je van tevoren al invullen wat de ander heeft geschreven![]()
Doe je ook aan gedachtenlezen?
"Ja, nu zal die ander wel denken, wat een sukkel!"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Het heeft geen enkele zin om hier nog moeite in te steken, ze ziet me toch niet zitten. Dat is wel duidelijk aan dat laatste bericht."
of
"Ik heb nu gestuurd dat ik dit weekend niks te doen heb, maar ik weet zeker dat ze dit verkeerd opvat of niet goed begrijpt."
Inderdaad zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ja, nu zal die ander wel denken, wat een sukkel!"
Herkenbaar![]()
Komt hier bij vlagen terug, geen idee waarom... Op het moment heb ik schijt aan de wereld, dus geen lastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad zo herkenbaar
Ben blij dat ik er (op de een of andere manier) vanaf ben gekomen
Denk dat zulke gedachtes (vooral) voortvloeien uit onzekerheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad zo herkenbaar
Ben blij dat ik er (op de een of andere manier) vanaf ben gekomen
Iedereen is wel eens onzeker. Vooral als je iemand echt leuk vindt, dan wil je niets liever dan dat het wederzijds is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Denk dat zulke gedachtes (vooral) voortvloeien uit onzekerheid.
Dat is een ding wat zeker is... maar er is niks gebeurd waardoor ik daar "opeens" vanaf zou zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Denk dat zulke gedachtes (vooral) voortvloeien uit onzekerheid.
Grotendeels eensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef Dionysiou het volgende:
Heeft iedereen wel eens, is ook normaal, toch?
Maar als je 1/2 dagen niet reageert ondanks een reminder, hmmf.. Dan begin ik toch wel achter de oren te krabben, moet ik hier op doorzetten?
Je hebt zelf toch ook wel een eer?
Klinkt ook niet heel gezond mits je dat schild ook kan laten zakken. Een mens moet ook kwetsbaar durven zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is... maar er is niks gebeurd waardoor ik daar "opeens" vanaf zou zijnBen het wel een stuk minder (of eigenlijk bijna niet), maar vraag me af hoe dat zo opeens is gekomen na m'n 22ste ofzo
sinds die tijd heb ik een soort schild om me heen weten te bouwen (met daaraan verbonden nadelen natuurlijk)
Dan lekker laten zitten, She's just not that into youquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
Trouwens, normaal whatsapp'ten we 's morgen voordat ze moest werken, maar ik heb niks ontvangen vandaag....
Argh, ik word gek van mezelf
Buhuhuhuhuhuhuhuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan lekker laten zitten, She's just not that into you
Genoeg keusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buhuhuhuhuhuhuhu
Oke, neeeeeeext
Kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klinkt ook niet heel gezond mits je dat schild ook kan laten zakken. Een mens moet ook kwetsbaar durven zijn.
Uiteraard.quote:
Dat zeg ik ook niet. Prachtig weer inderdaad, zou nu wel vrij willen zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:33 schreef dyna18 het volgende:
Terwijl het juist zo geweldige dag is om iets te gaan doen.
Meestal worden die vrouwpersonen wel blij van wat zon.
Ik ook, maar ik zit helaas binnen te werken Fokken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Prachtig weer inderdaad, zou nu wel vrij willen zijn
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:33 schreef dyna18 het volgende:
Terwijl het juist zo geweldige dag is om iets te gaan doen.
Meestal worden die vrouwpersonen wel blij van wat zon.
Je gaat vanavond toch wat doen met vrienden? Daarbij tijdens werken boeit het niet wat voor weer het is of je moet vrij kunnen krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef dyna18 het volgende:
Ik ook, maar ik zit helaas binnen te werken Fokken.
We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit helaas binnen te werken Fokken.
Neuh..... gaat prima, dank je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Dionysiou het volgende:
Mindere dag dus voor datende FOK!ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |