Waarom niet? Laat zien dat je niet af zit te wachten op een date maar dat zij een leuke aanvulling kan zijn op je sociale leven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou die vrienden helemaal niet in het gesprek naar voren laten komen...
Misschien ben jij een uitzondering, maar van vrouwen die in mij geïnteresseerd waren kreeg ik altijd binnen een paar uur antwoord, of al binnen een paar minuten. Zijn ze niet geïnteresseerd dan komt het antwoord niet of pas na een paar dagen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt is er wat tussen gekomen bij haar.. en heeft ze daardoor neit meer gedacht aan die sms. Het is niet gelijk "niet reageren = niet geintresseerd'
Natuurlijk mee eens. Maar dat 'aanhoudend' is dan wel het keywoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar als er aanhoudend ''genegeerd'' gaat worden na de vraag om iets te gaan drinken vind ik dat niet netjes en ben ik er al snel klaar mee. Maar moet eerlijk zeggen, maak het niet veel mee.
Dus dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ben jij een uitzondering, maar van vrouwen die in mij geïnteresseerd waren kreeg ik altijd binnen een paar uur antwoord, of al binnen een paar minuten. Zijn ze niet geïnteresseerd dan komt het antwoord niet of pas na een paar dagen.
Zo werkt het bij mij ook. Mensen die ik leuk vind 'vergeet' ik niet zomaar een antwoord te sturen, ook al komt er iets tussen.
omdat het nogal geforceerd overkomt...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarom niet? Laat zien dat je niet af zit te wachten op een date maar dat zij een leuke aanvulling kan zijn op je sociale leven.
Klopt, ik over het algemeen ook niet. Maar het is wel eens gebeurd ook bij goede vrienden en mensen die ik leuk vond dat er werk tussenkwam of weet ik veel wat en dat ik gewoon niet meer herinnerde dat er een sms was binnengekomen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien ben jij een uitzondering, maar van vrouwen die in mij geïnteresseerd waren kreeg ik altijd binnen een paar uur antwoord, of al binnen een paar minuten. Zijn ze niet geïnteresseerd dan komt het antwoord niet of pas na een paar dagen.
Zo werkt het bij mij ook. Mensen die ik leuk vind 'vergeet' ik niet zomaar een antwoord te sturen, ook al komt er iets tussen.
Ja eh... je snapt wel dat ik niet serieus was met dat flirten met de serveerster hé..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het daten is gewoon een spelletje als het waren
Ik ga en zal nooit op mijn knieën gaan, ik wil best moeite doen. Maar andersom moet dat ook gebeuren
Zo'n bericht komt neer op: 'he heb je zin om wat te doen? Eig maakt het antwoord niet echt uit want heb ook al met vrienden afgesproken, maar mocht je zin hebben lijkt het me wel leuk"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:
Wat is er geforceerd aan? Als je al andere plannen hebt is het voor haar graag of niet. Maar goed ik ben ook geen internetdater.
En jezus wat gaat dat topic hard hier.
Ik heb maar 1 (zeer succesvolle) internetdate gehad dus w.d.b. weinig ervaringquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:
Wat is er geforceerd aan? Als je al andere plannen hebt is het voor haar graag of niet. Maar goed ik ben ook geen internetdater.
En jezus wat gaat dat topic hard hier.
Jij begrijpt mequote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n bericht komt neer op: 'he heb je zin om wat te doen? Eig maakt het antwoord niet echt uit want heb ook al met vrienden afgesproken, maar mocht je zin hebben lijkt het me wel leuk"
Is niet heel positief
Het kan zijn dat ze vergeetachtig is. Maar dan nog, hoe meer 'als-scneario's' je in je hoofd gaat halen in dit soort situaties, hoe meer je op bevestiging zit te wachten. En dat moet je juist niet willen, want dat toont al helemaal je frustratie en onzekerheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ik over het algemeen ook niet. Maar het is wel eens gebeurd ook bij goede vrienden en mensen die ik leuk vond dat er werk tussenkwam of weet ik veel wat en dat ik gewoon niet meer herinnerde dat er een sms was binnengekomen.
Vaak zie je het achteraf / na een paar uur dan vaak wel. Maar ik weet ook van sommige mensen die het gewoon echt niet zien.
Dan weet je dat toch? Dan wil ze blijkbaar niet graag genoeg. Je moet natuurlijk wel laten blijken dat je eerste plan een date met haar is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 (zeer succesvolle) internetdate gehad dus w.d.b. weinig ervaring
Maar persoonlijk zou ik het achterwege laten omdat het nogal overkomt zo van: ik heb ook nog vrienden om wat mee te doen...
Je nodigt namelijk ook haar reactie uit van: "Oh ga dan maar wat met je vrienden doen"
Heeft iedereen wel eens, is ook normaal, toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ik over het algemeen ook niet. Maar het is wel eens gebeurd ook bij goede vrienden en mensen die ik leuk vond dat er werk tussenkwam of weet ik veel wat en dat ik gewoon niet meer herinnerde dat er een sms was binnengekomen.
Vaak zie je het achteraf / na een paar uur dan vaak wel. Maar ik weet ook van sommige mensen die het gewoon echt niet zien.
Ik bedoel het meer zoals Cue het hierboven heeft verwoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan weet je dat toch? Dan wil ze blijkbaar niet graag genoeg. Je moet natuurlijk wel laten blijken dat je eerste plan een date met haar is.
Dit dus. Overanalyseren betekent dat je in de praktijk alleen maar om bevestiging gaat vragen bij de andere partij, die er overduidelijk lang niet zoveel over nadenkt als jij. Gegarandeerde awkward situaties.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk is het grootste probleem dat er al veel te veel over nagedacht wordt en daarmee allemaal scenario's worden gecreëerd die niet van toepassing zijn
Nee, ook dat niet. Tenzij je haar heel goed kent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:32 schreef dyna18 het volgende:
Ik kijk nog wel even wat ik ga doen.
Maar volgende keer toch maar bellen lijkt me dan via de sms.
Bellen is misschien spannend in het beginsel, je hoort elkaars stem voor het eerstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:32 schreef dyna18 het volgende:
Ik kijk nog wel even wat ik ga doen.
Maar volgende keer toch maar bellen lijkt me dan via de sms.
Hoi. Welcome into my headquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk is het grootste probleem dat er al veel te veel over nagedacht wordt en daarmee allemaal scenario's worden gecreëerd die niet van toepassing zijn
Ik ben ook zo'n analyseerderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi. Welcome into my head![]()
Das idd het meest kloterig, dat je van tevoren al 20 mogelijkheden hebt bedacht en er ws ook nog 1 van uitkomt. "Zie je wel!!"
Ik was vroeger ook zo. Heb het op de een of andere manier van me af weten te krijgen waardoor ik erg apathisch ben geworden... Ook geen fijne eigenschap maar wel stukken beter dan overanalyserenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi. Welcome into my head![]()
Das idd het meest kloterig, dat je van tevoren al 20 mogelijkheden hebt bedacht en er ws ook nog 1 van uitkomt. "Zie je wel!!"
Jup, ga je van tevoren al invullen wat de ander heeft geschrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n analyseerderEn als er dan een berichtje binnenkomt, niet direct willen lezen omdat je niet de inhoud wilt weten voor het geval het tegenvalt.
Meestal stuur ik alleen dat soort berichten als ik wat anders aan het doen ben met vrienden ofzo. Dan heb ik wat anders aan mijn hoofd in de tussentijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |