Sorry hoor, maar zij zei toch niets verkeerd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Op Spirit natuurlijk. Je ziet het bovenin het vakje met 'quote'. Daar rechts van zie je 'schreef' staan en dan een gebruikersnaam. Dat is de gene op wie je reageert.
Wanneer had ze dat gezegd dan? Tijdens de date zelf? Tijdens die wandeling? Of nog voor de date online?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom ze 't niet wilde, terwijl ze zei dat ze 't niet erg zou vinden
Wat zei ze precies dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ze 't niet wilde, terwijl ze zei dat ze 't niet erg zou vinden
Daar zei ze ook niks verkeerd. Het ging meer om de gecombineerde opmerking van Cue en Spirit. Maar ik quote maar wat in het rond. Ik zou er niet teveel aandacht aan geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zij zei toch niets verkeerd?
Misschien heb je het net even verkeerd gelezen?
Online. Zelfs of ik bij d'r in bed kwam liggen want ze had het koudquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wanneer had ze dat gezegd dan? Tijdens de date zelf? Tijdens die wandeling? Of nog voor de date online?
Dat ze 't niet erg zou vindenquote:
Dus vooraf zei ze dat je haar mocht zoenen en of je bij haar in bed zou willen liggen.. maar tijdens de date wil ze je niet zoenen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
Online. Zelfs of ik bij d'r in bed kwam liggen want ze had het koud
Tijdens de wandeling probeerdei k haar te zoenen
2nd date. Nee voor mij is het niet duidelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus vooraf zei ze dat je haar mocht zoenen en of je bij haar in bed zou willen liggen.. maar tijdens de date wil ze je niet zoenen?
Uhm even voor de duidelijkheid.. de hoeveelste date was dit?
lijkt me duidelijk toch dan?
Voor mij ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2nd date. Nee voor mij is het niet duidelijk
Online kan iedereen van alles zeggen, is het veilig en op afstand. Dus dat moet je met een grote korrel zout nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
2nd date. Nee voor mij is het niet duidelijk
Die vraag moet je NOOIT stellen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef dyna18 het volgende:
Oh, ik heb trouwens niets meer gehoord van het meisje die ik mee vroeg om vanavond een terras te gaan pakken.
Wat is handig. Toch nog even een bericht sturen?
Of maar negeren?
Ik zou kunnen vragen, of ze dus geen zin heeft om af te spreken?
Gewoon vragen "he gaat vanavond nog door?"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef dyna18 het volgende:
Oh, ik heb trouwens niets meer gehoord van het meisje die ik mee vroeg om vanavond een terras te gaan pakken.
Of maar negeren?
Het uitblijven van een reactie is ook een reactie. Ik zou het lekker laten gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef dyna18 het volgende:
Of maar negeren?
Dit zou goed kunnen inderdaad. Ach, ik doe het ook voor de sociale contacten, het hoeft niet per se op een relatie uit te draaien. Gezelligheid is ook belangrijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Online kan iedereen van alles zeggen, is het veilig en op afstand. Dus dat moet je met een grote korrel zout nemen.
Tijdens de date kreeg ze haar twijfels en misschien vond ze het toch niet zo leuk. En wou ze dus ook niet meer zoenen. Maar was het verder wel gezellig.
Of ze is echt enorm verlegen / preuts, maar dan zou je niet verwachten dat ze dergelijke zaken zou aangeven online.
Ik laat dat soort flirts als "wil je bij mij in bed komen liggen" toch echt achterwege als ik iemand nog niet gezien heb, al is het alleen maar om te voorkomen dat iemand anders andere verwachtingen heeft. Ik wil het best over seks hebben, maar heb het voor ik een eerste date heb gehad nooit over seks met de betreffende persoon als lijdend voorwerp.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Online kan iedereen van alles zeggen, is het veilig en op afstand. Dus dat moet je met een grote korrel zout nemen.
Tijdens de date kreeg ze haar twijfels en misschien vond ze het toch niet zo leuk. En wou ze dus ook niet meer zoenen. Maar was het verder wel gezellig.
Of ze is echt enorm verlegen / preuts, maar dan zou je niet verwachten dat ze dergelijke zaken zou aangeven online.
Nee same here. Maargoed bij hen was het dus tussen de 1e en 2e date in (als ik het goed begrepen heb).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik laat dat soort flirts als "wil je bij mij in bed komen liggen" toch echt achterwege als ik iemand nog niet gezien heb, al is het alleen maar om te voorkomen dat iemand anders andere verwachtingen heeft. Ik wil het best over seks hebben, maar heb het voor ik een eerste date heb gehad nooit over seks met de betreffende persoon als lijdend voorwerp.
Omdat ik haar nog wel binnen de vriendengroep ga zien, lijkt het me beter om toch even te vragen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het uitblijven van een reactie is ook een reactie. Ik zou het lekker laten gaan.
Wat wel sturen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die vraag moet je NOOIT stellen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:05 schreef dyna18 het volgende:
Omdat ik haar nog wel binnen de vriendengroep ga zien, lijkt het me beter om toch even te vragen.
Wat wel sturen dan?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon vragen "he gaat vanavond nog door?"
simpel, duidelijk en geen verwijten
''Vanavond, hoe laat kan ik je op komen halen voor een gezellig drankje?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:05 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Omdat ik haar nog wel binnen de vriendengroep ga zien, lijkt het me beter om toch even te vragen.
[..]
Wat wel sturen dan?
Thx.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon vragen "he gaat vanavond nog door?"
simpel, duidelijk en geen verwijten
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Thx.
Ondertussen heb ik trouwens al met een vriend afgesproken, dus ze heeft gewoon pech als ze nog wel wil. Maar wil wel even weten waar ik aan toe ben.
Dit klopt, op de avond van de eerste date.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee same here. Maargoed bij hen was het dus tussen de 1e en 2e date in (als ik het goed begrepen heb).
Mbt je edit: als raar al de standaard is.. is het dus best normaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |