Haha niet voor mij hoor. Ik slaap in Utrecht die avond. En ga savonds/snachts juist van A'foort naar Utrechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, mag je nogal ff. Begint op een pre-aftermeet te lijken in de trein
Ah kijk, dat is ook een optie jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha niet voor mij hoor. Ik slaap in Utrecht die avond. En ga savonds/snachts juist van A'foort naar Utrecht
Ik kom ook uit Apeldoorn, de laatste ging toch later? Anyways, als ik er ben ga ik toch iets eerder al weg dus dat doet er niet zo veel toe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
Apeldoorn. Laatste trein om 23:51 uit mijn hoofd, om 23:21 één na laatste, 22:51 die daarvoor. Die van Eefje gaat om 23:51 als laatst en die daarvoor om 22:51. Wel zo gezellig, ook al is het een kwartiertje tot Amersfoort
Toevallig. Zelf ben ik om 13:08 al in Utrecht overigens, eerst een afspraakje met een ander meisje. Gewoon vriendschappelijk oid want ze is in mijn ogen te jongquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Apeldoorn, de laatste ging toch later? Anyways, als ik er ben ga ik toch iets eerder al weg dus dat doet er niet zo veel toe.
Je eigen leeftijd delen door 2 + 7, dat was toch de grens?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig. Zelf ben ik om 13:08 al in Utrecht overigens, eerst een afspraakje met een ander meisje. Gewoon vriendschappelijk oid want ze is in mijn ogen te jong
Heb je gisteren nou gebumsd want dat heb ik even gemist?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig. Zelf ben ik om 13:08 al in Utrecht overigens, eerst een afspraakje met een ander meisje. Gewoon vriendschappelijk oid want ze is in mijn ogen te jong
Dan zit het precies op de grensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je eigen leeftijd delen door 2 + 7, dat was toch de grens?
Nope, ze schrok zelfs toen ik dr wilde zoenen. Opgelost met een knuffel, en de gezellige avond heeft er gelukkig niet onder geleden!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je gisteren nou gebumsd want dat heb ik even gemist?
Dus als ik het goed begrijp heeft ze je eerst vet op zitten geilen met allerlei dubieuze vragen, toen wilde jij de 'daad' bij het woord voegen en zij schrok?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zit het precies op de grens
[..]
Nope, ze schrok zelfs toen ik dr wilde zoenen. Opgelost met een knuffel, en de gezellige avond heeft er gelukkig niet onder geleden!
Dat heb je goed jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heeft ze je eerst vet op zitten geilen met allerlei dubieuze vragen, toen wilde jij de 'daad' bij het woord voegen en zij schrok?
Maarreh, hoe moet ik dat 'opgelost met een knuffel' voor me zien? Zij schrok, wendde haar hoofd af, en jij ging haar toen maar omhelzen? Da's geen oplossen he, da's de schade beperken.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:54 schreef Silenus het volgende:
De stairway is eigenlijk ook echt heeeeel suf. Er komen vooral veel alternatieve figuren (die witte huid doet pijn aan je ogen in die felle zon) met van die blonde paardenstaarten en shirts van iron maiden. Of vrouwen met witte melkflessen onder hun tentrok en dan zwarte kistjes eronder.
En de muziek is ook kut (rock) en daarbij is het gewoon te fokkerig/standaard om daar te zitten. Dan kunnen we beter nog op het neude gaan zitten, of bij De Zaak, Ledig erf, kafe Belgie (wel wat weinig plek) of ergens anders op de Mariaplaats.
Heeft ze nog wel iets van zich laten horen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
Dat heb je goed ja
Dat was dan de "oplossing" inderdaad. Zij maakte van de zoen een omhelsing
Ik heb het nummer van Eefje, maar ik ken de weg niet in Utrecht. Maar dat komt vast wel goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Wat mij betreft gaan we een leuk terras opzoeken op Neude of Janskerkhof.
Ledig erf is niet handig als mensen met de trein komen. Toch net te ver om te lopen.
Voor de mensen die later komen, zorg dat je een telefoonnummer hebt, want het is wel fijn dat we niet ergens vast hoeven te blijven zitten.
Ja hoor, ze vond de avond erg gezellig. Overigens, waarom zou je als dame je kamer laten zien als je wilt dat er verder niks gebeurt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft ze nog wel iets van zich laten horen?
Dat is wel vaag ja. Dat zij in de chat zelf begint over sex, en dan al schrikt van een zoen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb je goed ja
Dat was dan de "oplossing" inderdaad. Zij maakte van de zoen een omhelsing
Omdat ze gewoon haar kamer wil laten zien blijkbaar, anders was er wel wat gebeurd toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ja hoor, ze vond de avond erg gezellig. Overigens, waarom zou je als dame je kamer laten zien als je wilt dat er verder niks gebeurt?
Heb niet het verhaal van de date gelezen, dus weet niet wat er allemaal gebeurd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ja hoor, ze vond de avond erg gezellig. Overigens, waarom zou je als dame je kamer laten zien als je wilt dat er verder niks gebeurt?
Pfoe, das een goeie. Zou ik even terug moeten zoeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat is wel vaag ja. Dat zij in de chat zelf begint over sex, en dan al schrikt van een zoen.
Wat was de reden dat ze in de chat dat onderwerp aansneed?
Ga gewoon door joh. 50% hier heeft al zo een geweldig zelfbeeld. Het is goed om dat even te benadrukken dat het autistische zolderkamer figuren zijn die waarschijnlijk voor onze ogen verbranden zodra de zon erop komt. Zorg maar dat we zaterdag écht alleen maar giebelende verlegen mannen hebben die denken dat de dresscode laptop is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zag het ergens staan dus nam het automatisch aan, want je weet: alles wat op internet staat, is waar!!
Op mijn 3e date was ik ook door de dame bij haar thuis binnengevraagd voor koffie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon haar kamer wil laten zien blijkbaar, anders was er wel wat gebeurd toch?
Huh, waar ga jij ineens los op?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ga gewoon door joh. 50% hier heeft al zo een geweldig zelfbeeld. Het is goed om dat even te benadrukken dat het autistische zolderkamer figuren zijn die waarschijnlijk voor onze ogen verbranden zodra de zon erop komt. Zorg maar dat we zaterdag écht alleen maar giebelende verlegen mannen hebben die denken dat de dresscode laptop is.
Mannen: Man-up hé!
Hmm ja zou kunnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon haar kamer wil laten zien blijkbaar, anders was er wel wat gebeurd toch?
We hebben ongeveer 2,5 uur door het bos gewandeld en daarna nog thuis even wat gedronken. Toen ben ik naar huis gegaan want moest nog half uur/3 kwartier rijden in het donker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb niet het verhaal van de date gelezen, dus weet niet wat er allemaal gebeurd.
Maar ik geef ook wel eens een toer door m'n huis terwijl ik er verder niets van moet
Blijkbaar wou ze toch echt dat er niets gebeurde, anders was er wel gezoend toch?
Wat snap je niet nu dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
We hebben ongeveer 2,5 uur door het bos gewandeld en daarna nog thuis even wat gedronken. Toen ben ik naar huis gegaan want moest nog half uur/3 kwartier rijden in het donker.
Ja ik snap 't dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |