Vragen of ze dus geen zin meer heeft om af te spreken geeft alleen maar je eigen frustratie aan. Heeft zij niets aan en jij zeker niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Thx.
Ondertussen heb ik trouwens al met een vriend afgesproken, dus ze heeft gewoon pech als ze nog wel wil. Maar wil wel even weten waar ik aan toe ben.
Ja dat zou ik eerder sturen idd...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Thx.
Ondertussen heb ik trouwens al met een vriend afgesproken, dus ze heeft gewoon pech als ze nog wel wil. Maar wil wel even weten waar ik aan toe ben.
Ik vind het ook een soort onzekerheid uitstralen ofzo, die niet echt aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
Vragen of ze dus geen zin meer heeft om af te spreken geeft alleen maar je eigen frustratie aan. Heeft zij niets aan en jij zeker niet.
Verder: Bro's before ho's?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Thx.
Juist omdat het 100en redenen kan hebben dat ze niet gereageerd heeft, is het wel even handig om te weten waarom.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat zou ik eerder sturen idd...
Je stelt je namelijk heel kwetsbaar/onzeker op door meteen een conclusie uit een actie van haar te trekken. Dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd, dit soort conclusies trekken op grond van je eigen ervaring... zij kan 100en andere redenen hebben namelijk en dit klinkt idd als een verwijt
Je ziet haar toch sowieso nog in de vriendengroep zei je? Waarom dan zo gehaast? Je ziet vanzelf wel of ze er nog over begint.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:12 schreef dyna18 het volgende:
Juist omdat het 100en redenen kan hebben dat ze niet gereageerd heeft, is het wel even handig om te weten waaarom.
Als ze me niet moet, dan kan ik stoppen met haar. Als ze wel wil, dan gaan we gewoon wat anders plannen. Nu weet ik dus niet welke van de twee het is. Vandaar.
Ik kan ergens begrijpen dat je gewoon ja of nee wilt horen, maar daarom gaan vragen straalt onzekerheid uit, zoals Cue al zegt. Het verpest sowieso je kansen. Beter vergeet je het even en probeer je nog eens te vissen als je haar weer persoonlijk spreekt, of wacht je gewoon af tot zij weer eens iets van zich laat horen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Juist omdat het 100en redenen kan hebben dat ze niet gereageerd heeft, is het wel even handig om te weten waaarom.
Als ze me niet moet, dan kan ik stoppen met haar. Als ze wel wil, dan gaan we gewoon wat anders plannen. Nu weet ik dus niet welke van de twee het is. Vandaar.
Ben ik met je eens, maar ik zou het niet expliciet vragen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:12 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Juist omdat het 100en redenen kan hebben dat ze niet gereageerd heeft, is het wel even handig om te weten waarom.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef dyna18 het volgende:
"Hoi, ik heb ondertussen al andere plannen gemaakt.
Lijkt het je leuk om een andere keer wat af te spreken?"
Zoiets sturen dan?
NEEEEEEEEE NOOIT!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef dyna18 het volgende:
Lijkt het je leuk om een andere keer wat af te spreken?"
Zoiets sturen dan?
quote:
Die zinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef dyna18 het volgende:
Dat nog niet eens (tenminste ik niet) . Maar als zij denkt dat er nog een afspraak staat ben je gedoemd tot de goot.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
Zelfs ik kan bedenken dat dat niet slim is om te doen. Met andere plannen denkt zij dat je een andere dame ziet
Ze heeft niet eens geantwoord. Hoe kan je dat dan sturen?!quote:
Opzich staat er al een afspraak he.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat Cue zegt... dat is er mis mee...
"Gaan we een keertje wat afspreken?" is dan een betere en neutralere vraag
Alles. Je moet haar niet laten weten dat je al andere plannen hebt. Ik zou ook helemaal niets sturen. Vraag het haar over een paar weken weer als je haar persoonlijk spreekt en je het idee hebt dat het wel goed zit. Je moet je niet in haar agenda proberen te duwen met steeds nieuwe voorstellen.quote:
Ik zou idd ook niet denken aan een vrouw als ik haar was, maar gewoon het hele principe van: Joh ik heb al wat anders afgesproken omdat jij niks laat horen... maar wil je toch nog een keer wat afspreken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat nog niet eens (tenminste ik niet) . Maar als zij denkt dat er nog een afspraak staat ben je gedoemd tot de goot.
Even terugkomend op dit bericht.. Heeft ze uberhaupt niet geantwoord.. of wel geantwoord maar niets concreets?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:02 schreef dyna18 het volgende:
Oh, ik heb trouwens niets meer gehoord van het meisje die ik mee vroeg om vanavond een terras te gaan pakken.
Wat is handig. Toch nog even een bericht sturen?
Of maar negeren?
Ik zou kunnen vragen, of ze dus geen zin heeft om af te spreken?
Oh dat heb ik ff gemist...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich staat er al een afspraak he.
Oke, fair enough. Maar ik kan me bedenken dat sommige vrouwen wel zo denken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat nog niet eens (tenminste ik niet) . Maar als zij denkt dat er nog een afspraak staat ben je gedoemd tot de goot.
Huh? Oh? Is dat zo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich staat er al een afspraak he.
Ik begin nu aan mezelf te twijfelen.. dus vandaar even bovenstaande vraagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ff gemist...
Nou ja dan is het nog makkelijker: gaat de afspraak nog door?
Dan kies ik waarschijnlijk voor haar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Dyna.. vraag 1:
Stel ze zou vanavond nog willen afspreken.. jij dan ook? Of gaat die afspraak met die vriend dan voor?
Tuurlijk wel. Dat willen wij wél horen. Maar eerlijk gezegd denk ik... vergeet het. Dit wordt niks meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dan kies ik waarschijnlijk voor haar.
(ja ik weet, niet het antwoord wat jullie willen horen)
Dat is JUIST het goede antwoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Neuh, dat is toch gewoon goed? Ik verzet ook wel eens afspraken met vrienden voor vrouwen. Zij weet toch niet dat je al iets anders hebt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Moet je niet doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat was idd het idee er achter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou idd ook niet denken aan een vrouw als ik haar was, maar gewoon het hele principe van: Joh ik heb al wat anders afgesproken omdat jij niks laat horen... maar wil je toch nog een keer wat afspreken?
nee, niets van zich laten horen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even terugkomend op dit bericht.. Heeft ze uberhaupt niet geantwoord.. of wel geantwoord maar niets concreets?
Inderdaad! Flirten met de serveerster tijdens een date doet het overigens goed bij dates. Lekker die twee tegen over elkaar uitspelen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moet je niet doen.
Beetje hard 2 get spelen!
Nee afspraak staat nog niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ff gemist...
Nou ja dan is het nog makkelijker: gaat de afspraak nog door?
Alsof dat bij jou ook zo werktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Moet je niet doen.
Beetje hard 2 get spelen!
Het daten is gewoon een spelletje als het warenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Inderdaad! Flirten met de serveerster tijdens een date doet het overigens goed bij dates. Lekker die twee tegen over elkaar uitspelen!
In mijn ogen is daten altijd graag of niet. Als ik een afspraakje aanbied en men gaat mij negeren ben ik snel klaar. Hou ik de eer liever aan mezelf.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof dat bij jou ook zo werkt
Als iemand mij iets voorstelt en ik kom daar twee dagen later op terug, dan ben ik dus al niet heel erg geïnteresseerd. Als iemand dan meldt al iets anders te hebben dan denk ik "Joh, whatever" en negeer ik het verder. Dan ga ik er zeker geen moeite meer in steken.
Dit zou ik doen als ik jou was...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
en heeel eventueel zou je kunnen sturen
"he nog nagedacht over dat drankje vanavond? Zin in? "
Zoiets
Je kunt ook zeggen dat het je leuk lijkt om met haar een terrasje te pakken. Maar als ze niet kan dat het niet erg is dat je dan andere plannen maakt/hebt met vrienden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee afspraak staat nog niet.
Ik heb voorstel gedaan om met het mooie weer van vanavond een terrasje te pakken.
Ik zou die vrienden helemaal niet in het gesprek naar voren laten komen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat het je leuk lijkt om met haar een terrasje te pakken. Maar als ze niet kan dat het niet erg is dat je dan andere plannen maakt/hebt met vrienden.
Wil ze niet, klaar. Next. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ik zou zelfs dat achterwege laten. Wat ik al zei, als iemand niet reageert dan is het waarschijnlijk dat hij niet heel erg in de smaak valt. Dan moet je haar vooral niet proberen te overtuigen van het tegendeel maar dan moet je het helemaal loslaten. Als je haar dan nog weer eens tegenkomt kan je dan alsnog je beste beentje voorzetten om te kijken of ze van gedachten verandert.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
en heeel eventueel zou je kunnen sturen
"he nog nagedacht over dat drankje vanavond? Zin in? "
Zoiets
Voor hetzelfde geldt is er wat tussen gekomen bij haar.. en heeft ze daardoor neit meer gedacht aan die sms. Het is niet gelijk "niet reageren = niet geintresseerd'quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
In mijn ogen is daten altijd graag of niet. Als ik een afspraakje aanbied en men gaat mij negeren ben ik snel klaar. Hou ik de eer liever aan mezelf.
Want vóór die vraag kon er natuurlijk binnen enkele minuten gereageerd worden. Maar goed, dat ben ik.
Ik ben ook niet iemand die pushed, ik vraag het één keer en dan is het over.
Snap ik ook wel, maar als er aanhoudend ''genegeerd'' gaat worden na de vraag om iets te gaan drinken vind ik dat niet netjes en ben ik er al snel klaar mee. Maar moet eerlijk zeggen, maak het niet veel mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt is er wat tussen gekomen bij haar.. en heeft ze daardoor neit meer gedacht aan die sms. Het is niet gelijk "niet reageren = niet geintresseerd'
Waarom niet? Laat zien dat je niet af zit te wachten op een date maar dat zij een leuke aanvulling kan zijn op je sociale leven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou die vrienden helemaal niet in het gesprek naar voren laten komen...
Misschien ben jij een uitzondering, maar van vrouwen die in mij geïnteresseerd waren kreeg ik altijd binnen een paar uur antwoord, of al binnen een paar minuten. Zijn ze niet geïnteresseerd dan komt het antwoord niet of pas na een paar dagen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt is er wat tussen gekomen bij haar.. en heeft ze daardoor neit meer gedacht aan die sms. Het is niet gelijk "niet reageren = niet geintresseerd'
Natuurlijk mee eens. Maar dat 'aanhoudend' is dan wel het keywoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar als er aanhoudend ''genegeerd'' gaat worden na de vraag om iets te gaan drinken vind ik dat niet netjes en ben ik er al snel klaar mee. Maar moet eerlijk zeggen, maak het niet veel mee.
Dus dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ben jij een uitzondering, maar van vrouwen die in mij geïnteresseerd waren kreeg ik altijd binnen een paar uur antwoord, of al binnen een paar minuten. Zijn ze niet geïnteresseerd dan komt het antwoord niet of pas na een paar dagen.
Zo werkt het bij mij ook. Mensen die ik leuk vind 'vergeet' ik niet zomaar een antwoord te sturen, ook al komt er iets tussen.
omdat het nogal geforceerd overkomt...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarom niet? Laat zien dat je niet af zit te wachten op een date maar dat zij een leuke aanvulling kan zijn op je sociale leven.
Klopt, ik over het algemeen ook niet. Maar het is wel eens gebeurd ook bij goede vrienden en mensen die ik leuk vond dat er werk tussenkwam of weet ik veel wat en dat ik gewoon niet meer herinnerde dat er een sms was binnengekomen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien ben jij een uitzondering, maar van vrouwen die in mij geïnteresseerd waren kreeg ik altijd binnen een paar uur antwoord, of al binnen een paar minuten. Zijn ze niet geïnteresseerd dan komt het antwoord niet of pas na een paar dagen.
Zo werkt het bij mij ook. Mensen die ik leuk vind 'vergeet' ik niet zomaar een antwoord te sturen, ook al komt er iets tussen.
Ja eh... je snapt wel dat ik niet serieus was met dat flirten met de serveerster hé..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het daten is gewoon een spelletje als het waren
Ik ga en zal nooit op mijn knieën gaan, ik wil best moeite doen. Maar andersom moet dat ook gebeuren
Zo'n bericht komt neer op: 'he heb je zin om wat te doen? Eig maakt het antwoord niet echt uit want heb ook al met vrienden afgesproken, maar mocht je zin hebben lijkt het me wel leuk"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:
Wat is er geforceerd aan? Als je al andere plannen hebt is het voor haar graag of niet. Maar goed ik ben ook geen internetdater.
En jezus wat gaat dat topic hard hier.
Ik heb maar 1 (zeer succesvolle) internetdate gehad dus w.d.b. weinig ervaringquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:
Wat is er geforceerd aan? Als je al andere plannen hebt is het voor haar graag of niet. Maar goed ik ben ook geen internetdater.
En jezus wat gaat dat topic hard hier.
Jij begrijpt mequote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n bericht komt neer op: 'he heb je zin om wat te doen? Eig maakt het antwoord niet echt uit want heb ook al met vrienden afgesproken, maar mocht je zin hebben lijkt het me wel leuk"
Is niet heel positief
Het kan zijn dat ze vergeetachtig is. Maar dan nog, hoe meer 'als-scneario's' je in je hoofd gaat halen in dit soort situaties, hoe meer je op bevestiging zit te wachten. En dat moet je juist niet willen, want dat toont al helemaal je frustratie en onzekerheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ik over het algemeen ook niet. Maar het is wel eens gebeurd ook bij goede vrienden en mensen die ik leuk vond dat er werk tussenkwam of weet ik veel wat en dat ik gewoon niet meer herinnerde dat er een sms was binnengekomen.
Vaak zie je het achteraf / na een paar uur dan vaak wel. Maar ik weet ook van sommige mensen die het gewoon echt niet zien.
Dan weet je dat toch? Dan wil ze blijkbaar niet graag genoeg. Je moet natuurlijk wel laten blijken dat je eerste plan een date met haar is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 (zeer succesvolle) internetdate gehad dus w.d.b. weinig ervaring
Maar persoonlijk zou ik het achterwege laten omdat het nogal overkomt zo van: ik heb ook nog vrienden om wat mee te doen...
Je nodigt namelijk ook haar reactie uit van: "Oh ga dan maar wat met je vrienden doen"
Heeft iedereen wel eens, is ook normaal, toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, ik over het algemeen ook niet. Maar het is wel eens gebeurd ook bij goede vrienden en mensen die ik leuk vond dat er werk tussenkwam of weet ik veel wat en dat ik gewoon niet meer herinnerde dat er een sms was binnengekomen.
Vaak zie je het achteraf / na een paar uur dan vaak wel. Maar ik weet ook van sommige mensen die het gewoon echt niet zien.
Ik bedoel het meer zoals Cue het hierboven heeft verwoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan weet je dat toch? Dan wil ze blijkbaar niet graag genoeg. Je moet natuurlijk wel laten blijken dat je eerste plan een date met haar is.
Dit dus. Overanalyseren betekent dat je in de praktijk alleen maar om bevestiging gaat vragen bij de andere partij, die er overduidelijk lang niet zoveel over nadenkt als jij. Gegarandeerde awkward situaties.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk is het grootste probleem dat er al veel te veel over nagedacht wordt en daarmee allemaal scenario's worden gecreëerd die niet van toepassing zijn
Nee, ook dat niet. Tenzij je haar heel goed kent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:32 schreef dyna18 het volgende:
Ik kijk nog wel even wat ik ga doen.
Maar volgende keer toch maar bellen lijkt me dan via de sms.
Bellen is misschien spannend in het beginsel, je hoort elkaars stem voor het eerstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:32 schreef dyna18 het volgende:
Ik kijk nog wel even wat ik ga doen.
Maar volgende keer toch maar bellen lijkt me dan via de sms.
Hoi. Welcome into my headquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk is het grootste probleem dat er al veel te veel over nagedacht wordt en daarmee allemaal scenario's worden gecreëerd die niet van toepassing zijn
Ik ben ook zo'n analyseerderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi. Welcome into my head![]()
Das idd het meest kloterig, dat je van tevoren al 20 mogelijkheden hebt bedacht en er ws ook nog 1 van uitkomt. "Zie je wel!!"
Ik was vroeger ook zo. Heb het op de een of andere manier van me af weten te krijgen waardoor ik erg apathisch ben geworden... Ook geen fijne eigenschap maar wel stukken beter dan overanalyserenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi. Welcome into my head![]()
Das idd het meest kloterig, dat je van tevoren al 20 mogelijkheden hebt bedacht en er ws ook nog 1 van uitkomt. "Zie je wel!!"
Jup, ga je van tevoren al invullen wat de ander heeft geschrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n analyseerderEn als er dan een berichtje binnenkomt, niet direct willen lezen omdat je niet de inhoud wilt weten voor het geval het tegenvalt.
Meestal stuur ik alleen dat soort berichten als ik wat anders aan het doen ben met vrienden ofzo. Dan heb ik wat anders aan mijn hoofd in de tussentijd
Nee, apathisch worden lijkt me ook geen goede, dan kan ik m'n werk ook niet meer doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo. Heb het op de een of andere manier van me af weten te krijgen waardoor ik erg apathisch ben geworden... Ook geen fijne eigenschap maar wel stukken beter dan overanalyseren
"Het heeft geen enkele zin om hier nog moeite in te steken, ze ziet me toch niet zitten. Dat is wel duidelijk aan dat laatste bericht."quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup, ga je van tevoren al invullen wat de ander heeft geschreven![]()
Doe je ook aan gedachtenlezen?
"Ja, nu zal die ander wel denken, wat een sukkel!"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Het heeft geen enkele zin om hier nog moeite in te steken, ze ziet me toch niet zitten. Dat is wel duidelijk aan dat laatste bericht."
of
"Ik heb nu gestuurd dat ik dit weekend niks te doen heb, maar ik weet zeker dat ze dit verkeerd opvat of niet goed begrijpt."
Inderdaad zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ja, nu zal die ander wel denken, wat een sukkel!"
Herkenbaar![]()
Komt hier bij vlagen terug, geen idee waarom... Op het moment heb ik schijt aan de wereld, dus geen lastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad zo herkenbaar
Ben blij dat ik er (op de een of andere manier) vanaf ben gekomen
Denk dat zulke gedachtes (vooral) voortvloeien uit onzekerheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad zo herkenbaar
Ben blij dat ik er (op de een of andere manier) vanaf ben gekomen
Iedereen is wel eens onzeker. Vooral als je iemand echt leuk vindt, dan wil je niets liever dan dat het wederzijds is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Denk dat zulke gedachtes (vooral) voortvloeien uit onzekerheid.
Dat is een ding wat zeker is... maar er is niks gebeurd waardoor ik daar "opeens" vanaf zou zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Denk dat zulke gedachtes (vooral) voortvloeien uit onzekerheid.
Grotendeels eensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef Dionysiou het volgende:
Heeft iedereen wel eens, is ook normaal, toch?
Maar als je 1/2 dagen niet reageert ondanks een reminder, hmmf.. Dan begin ik toch wel achter de oren te krabben, moet ik hier op doorzetten?
Je hebt zelf toch ook wel een eer?
Klinkt ook niet heel gezond mits je dat schild ook kan laten zakken. Een mens moet ook kwetsbaar durven zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is... maar er is niks gebeurd waardoor ik daar "opeens" vanaf zou zijnBen het wel een stuk minder (of eigenlijk bijna niet), maar vraag me af hoe dat zo opeens is gekomen na m'n 22ste ofzo
sinds die tijd heb ik een soort schild om me heen weten te bouwen (met daaraan verbonden nadelen natuurlijk)
Dan lekker laten zitten, She's just not that into youquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
Trouwens, normaal whatsapp'ten we 's morgen voordat ze moest werken, maar ik heb niks ontvangen vandaag....
Argh, ik word gek van mezelf
Buhuhuhuhuhuhuhuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan lekker laten zitten, She's just not that into you
Genoeg keusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buhuhuhuhuhuhuhu
Oke, neeeeeeext
Kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klinkt ook niet heel gezond mits je dat schild ook kan laten zakken. Een mens moet ook kwetsbaar durven zijn.
Uiteraard.quote:
Dat zeg ik ook niet. Prachtig weer inderdaad, zou nu wel vrij willen zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:33 schreef dyna18 het volgende:
Terwijl het juist zo geweldige dag is om iets te gaan doen.
Meestal worden die vrouwpersonen wel blij van wat zon.
Ik ook, maar ik zit helaas binnen te werken Fokken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Prachtig weer inderdaad, zou nu wel vrij willen zijn
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:33 schreef dyna18 het volgende:
Terwijl het juist zo geweldige dag is om iets te gaan doen.
Meestal worden die vrouwpersonen wel blij van wat zon.
Je gaat vanavond toch wat doen met vrienden? Daarbij tijdens werken boeit het niet wat voor weer het is of je moet vrij kunnen krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef dyna18 het volgende:
Ik ook, maar ik zit helaas binnen te werken Fokken.
We kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit helaas binnen te werken Fokken.
Neuh..... gaat prima, dank je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Dionysiou het volgende:
Mindere dag dus voor datende FOK!ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |