Hoezo lijkt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Nu lijk ik nog meer een aandachtshoer.
Pico, wat doe je me aan.
Nee, ik vond het een prima film met een goede rol van PSH.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef wyccie het volgende:
Vonden jullie Capote ook zo'n schijtfilm?
Om eerlijk te zijn, dit is de eerste keer dat ik het hoor.quote:
Ik vind dat nummer van toto zo verschrikkelijk... Ik vind het nummer van Xzibit dat ze gebruikten in de promo van zo'n discovery channel programma geweldig... even zoeken...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:13 schreef JayHovah het volgende:
Dit nummer van Xzibit is ook zo lekker, gewoon door de sample van Toto dat ze hebben gebruikt.
Dat zou fijn zijn inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hopelijk vervolgen we nu niet weer met een vraag die niemand echt weet
Heb je vakantie Robby?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Nu lijk ik nog meer een aandachtshoer.
Pico, wat doe je me aan.
Ik ben niet al te sterk in té moeilijke vragen, volgens mij is mijnes makkelijk te doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hopelijk vervolgen we nu niet weer met een vraag die niemand echt weet
Weer steentjes gegooid op het waalstrand?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nog wel, in september weer naar college
Zeker, lekker weer man. Heb dit keer zwaar mijn record verbrokenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weer steentjes gegooid op het waalstrand?
11?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zeker, lekker weer man. Heb dit keer zwaar mijn record verbroken
Heb het niet kunnen tellen, maar wel dik over de 10 ja, misschien wel 15quote:
Als je het niet hebt kunnen tellen kun je er niks over zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen tellen, maar wel dik over de 10 ja, misschien wel 15
Truequote:
Ja, en ik heb nog iemand nodig die me kan insmeren. Niet jij, smeerlapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
TrueDus volgende keer moet ik wel meekomen om het te controleren? Zal ik ook Guiness book of records bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |