Heeft hij geen geld voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
En hij heeft hem niet eens laten fixen voor je?
Ik krijg ook nog een hoop geld van hem...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm ja dat schiet niet echt op dan
En toen leen je em nog meer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog een hoop geld van hem...
Das een goed doel. Is hij ook nog in het leger gekomen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Was om zijn oog te laten laseren, zodat hij in nog in het leger zou kunnen komen.
Herkeuring moet nog komen...maar hij zit nu aan de wiet o.a.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das een goed doel. Is hij ook nog in het leger gekomen?
Dan komt ie er wel...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Herkeuring moet nog komen...maar hij zit nu aan de wiet o.a.
Maar dan kun jij dus voorlopig ook fluiten naar je geld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom is hij ook uit huis geschopt
Misschien voor altijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dan kun jij dus voorlopig ook fluiten naar je geld?
That's the spirit, maar het word er niet minder k*t door...quote:
Mijn ouders denken dat hij me in elkaar komt slaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
That's the spirit, maar het word er niet minder k*t door...
Why? Denkt hij dat jij hem verlinkt hebt ofzo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn ouders denken dat hij me in elkaar komt slaan
Ja en waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Why? Denkt hij dat jij hem verlinkt hebt ofzo?
Fijn zo'n familielid...quote:
Ik zal de eerste zijn die hij niet met 1 klap K.O. slaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat me dat iets zou helpenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien kan je beter kickboks lessen nemen i.p.v. dat fietsen. Of je moet die fiets zoals Barredo gebruiken
Slechts voor de helft. Mijn vaders kant bestaat uit allemaal uitkeringstrekkers, bouwvakkers en meer van die types.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:29 schreef Robby87 het volgende:
Ik begin me serieus af te vragen of Sands een nazaat is van lokale kampers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |