quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij niet. En daarbij is het samen met iemand anders, dus das nog anders.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze mag aan een paal hangen in de Titty Twister, alleen weet ze dat nog niet
Tot op zeker hoogte mag het: https://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/235341497858396160quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat waterpistolen/supersoakers toegestaan zijn op het festivalterrein.
Denk dat veel watergevechtplanners teleurgesteld zullen zijn.
Kwak.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Belachelijk dat dat dan wel mag en een deospray niet.
Je kunt ook andere dingen dan water erin stoppen.
Handig ding, hoef je niet meer helemaal naar een wc te lopen als je aandrang hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dan mogen ze 'm volspuitenquote:
Alleen leeg mee het terrein op, Problem solved.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehhm, ja, zoiets bedoel ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Handig ding, hoef je niet meer helemaal naar een wc te lopen als je aandrang hebt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ehhm, ja, zoiets bedoel ik
herkenbaar, herkenbaar..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef littledrummergirl het volgende:
al is het wel n heel gekut met vullen en knopen als je n bakkie op hebt
100 voor 1 euro bij de Hema! Gister 400 gehaald die ik uiteraard met mijn medeLowlanders ga delen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef littledrummergirl het volgende:
waterbalonnen scoren is idd mischien zo gek nog niet, al is het wel n heel gekut met vullen en knopen als je n bakkie op hebt
Nu 75 cent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:33 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
100 voor 1 euro bij de Hema! Gister 400 gehaald die ik uiteraard met mijn medeLowlanders ga delen.Hoe meer water, hoe meer vreugd.
Fuck.quote:
Ja, bijna meteen als de campings open gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef Keano het volgende:
Even een vraagje want mijn geheugen laat me even in de steek. Is dat omwisselpunt voor de Grolsch blikken morgen al de hele dag operationeel?
Waggezegt!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Cowwithmilk het volgende:
Jazeker, ik had op donderdag al mijn hele voorraad veruild voor koude rakkers. Naar mijn mening een van de betere ideeën op festivals.
Waterbestendige zonnebrand? En je hoeft je maar één keer in te smeren na het gevecht. Aansteller.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo'n watergevecht klinkt heel verfrissend, maar je blijft je wel voor de kat-zn-kut insmeren, dus I think I''ll pass..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |