Nogmaals. Ik doe een bijdrage (uiteraard). Moet een eind reizen en lijkt me gezellig om ook op de dijk een feeske te bouwen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:03 schreef friekin_ het volgende:
Wie o wie wil een aardig meiske mee in den auto nemen?
Sowwy, auto is vol (en niet van mij (en we komen vanaf de verkeerde kant))quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik doe een bijdrage (uiteraard). Moet een eind reizen en lijkt me gezellig om ook op de dijk een feeske te bouwen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook klaareinde middag/vanavond afreizen naar rubbereend, dan morgen daar eten/drinken erbij and i'm good to go
in mn backpack zit hoofdzakelijk de tent, mn toilettas en slaapzak. Sporttas met de rest van mn spulletjes (kleding vnml dus vrij licht)
Tent is voor mij net te lomp/zwaar om los te tillen (zo'n 4 pers, tent met 2 compartimenten, zeker met deze warmte dus dan is dit een beter compromis(mn vriend van wie de tent is, komt pas donderdag laat, ik reis dus vooraf met tent om bij de rest te kunnen staan)
dan duurt t helemaal uren dat ding van de dijk naar de ingang te krijgen en de brug over bij mij, weinig onpraktischer dan die stomme karretjes op LL imho. en ik ben er te lomp voor, dat ze kantelen enzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowwy, auto is vol (en niet van mij (en we komen vanaf de verkeerde kant))
[..]
[ afbeelding ]
Sure. Zolang je niet in een dikke modderpoel rijdt, of het gewicht ruim overschrijdt.quote:
de max is 25 kg toch? en bij ikea zelf brak heel vaak dat draagplateautje eraf etcquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sure. Zolang je niet in een dikke modderpoel rijdt, of het gewicht ruim overschrijdt.
Ik kan sowieso in Utrecht wachten. Ik hoop dat iemand nog een plekje heeft. Heb overigens ook niet veel bijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sowwy, auto is vol (en niet van mij (en we komen vanaf de verkeerde kant))
Er is bij ons nog plek maar waarvandaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik doe een bijdrage (uiteraard). Moet een eind reizen en lijkt me gezellig om ook op de dijk een feeske te bouwen.
Weert, Eindhoven, Utrecht. Take your pickquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:08 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Er is bij ons nog plek maar waarvandaan?
Owneej we komen helemaal vanuit de andere kant! We zien je op de dijk wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Weert, Eindhoven, Utrecht. Take your pick
30kg, maar je kunt er wellicht ietsje overheen. Don't push it, though.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de max is 25 kg toch? en bij ikea zelf brak heel vaak dat draagplateautje eraf etcik vind ze over t algemeen niet ontzettend degelijk iig
Ga je helemaal alleen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ga je helemaal alleen?![]()
Onze auto's zitten propvol anders had ik je graag meegenomen
Lees: dopje in je broekzakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:37 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands Festival
De weervoorspellingen zien er helemaal prima uit voor dit weekeind! Een lekker zonnetje en behoorlijk warm. Daarom is het belangrijk om goed te blijven drinken. En dan bedoelen we niet alleen alcohol want daardoor droog je juist verder uit...
Bij de toiletten kun je gratis water halen. Het is ook toegestaan om flesjes (maximaal 0,5l) mee het festivalterrein op te nemen. Het dopje moet er wel er wel af: als die krengen in de grond getrapt worden, zijn wij de komende 3 maanden bezig ze er weer uit te peuteren...
Zoek ook af en toe de schaduw op en probeer je hoofd en nek een beetje te bedekken om een zonnesteek te voorkomen.
Maar goed: lekker weer en we hebben er lang op gewacht dus rock on!
18:00, elk half uur dat hij eerder open gaat is mooi meegenomen, maar wordt niet gegarandeerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:38 schreef -Dries- het volgende:
Hoe laat gaat de camping ook alweer open jongens? 14:00 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |