En misschien volgend jaar wat meer rust bij de kaartverkoop zodat je een idee hebt welke bands je eigenlijk kan gaan zien voor je een kaartje moet kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen ook veel kaarten tussen zitten waar men winst op had willen maken. Mooi vind ik dat, de oplichters de lul, en een rustiger Lowlands
Inclusief personeel, vrijwilligers, artiesten, etc. etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:14 schreef julian6 het volgende:
E van Eerdenburg had het in dat filmpje trouwens steeds over 60.000 mensen op LL dit jaar. Betekent dat dat ze dit jaar 5000 mensen extra toelaten? Hoop het niet, vind het al druk genoeg.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen ook veel kaarten tussen zitten waar men winst op had willen maken. Mooi vind ik dat, de oplichters de lul, en een rustiger Lowlands
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hehe ik zag 'm voorbij komen op Fistbook. Bedankt voor je tips trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:40 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere Aphex fan hehehe
Graag gedaan. Oh, dan kun je mij ook zo vinden op Fistbookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
hehe ik zag 'm voorbij komen op Fistbook. Bedankt voor je tips trouwens.
Ik ook, Donderdag schoenen en na 1 dagje lopen turnen ze automatisch om naar open sandalenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef vault_tec het volgende:
net iets handigs in mijn schoenen ontdekt... even foto's uploaden.
Ik wacht in spanning af xDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:45 schreef vault_tec het volgende:
net iets handigs in mijn schoenen ontdekt... even foto's uploaden.
Je weet dat, als je gefouilleerd wordt door een stille ze soms ook vragen je schoenen uit te doen? Dan halen ze ook je zool eruit zoals bij mij is gebeurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:50 schreef vault_tec het volgende:
Hoort normaal een chip in van nike, die kan je linken met je ipod/iphone. Tijdens het hardlopen houd die bij hoe hard je gaat, hoeveel calorieën je verbrand, je afstand etc. Past precies genoeg drugs in als ik van camping naar muziek terrein gaZit onder het inlegzooltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd toen ook gefouilleerd maar bij mij waren niet de zooltjes eruit gehaald. Bedankt voor de info thoughquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:52 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je weet dat, als je gefouilleerd wordt door een stille ze soms ook vragen je schoenen uit te doen? Dan halen ze ook je zool eruit zoals bij mij is gebeurt.
Verder is dit meer iets voor het drugstopic denk ik
Hoezo? Gaan toch pendelbussen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef -Dries- het volgende:
Dus ik begrijp hieruit dat uitstappen op Lelystad Centrum geen goed idee is?
Eerste jaarquote:
Heb je der een gewonnen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Eerste jaarSindsdien geen jaar overgeslagen, al had ik dat dit jaar wel gedaan als ik geen kaartjes had gewonnen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:23 schreef Dikketroela het volgende:
Ik moet nu serieus waterdichte zakjes gaan kopen voor m'n iphone als ik mee wil doen aan het watergevecht...
Paar spetters op je telefoon kunnen geen kwaad hoor, mits je telefoon niet in een plas water valt gebeurt er weinig..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:23 schreef Dikketroela het volgende:
Ik moet nu serieus waterdichte zakjes gaan kopen voor m'n iphone als ik mee wil doen aan het watergevecht...
Noob die nog nooit een watergevecht heeft gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:25 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Paar spetters op je telefoon kunnen geen kwaad hoor, mits je telefoon niet in een plas water valt gebeurt er weinig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |