SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Die Jokers zorgen ervoor dat de speler waar je hem op gebruikt meer waard word dan bij anderen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan weet ik het nog steeds niet.
OSMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef marcie216 het volgende:
dan is OSM nog leuker man
Je kan niks doen.
Duidelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef stoereboii het volgende:
@GJE
https://mobilevikings.com/nl/offer/price-plans/full-option/
mss snap je dit?
Wij deden het vorig jaar altijd omdat we ons verveelden op school met 20 vriendenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
OSM
ikku http://www.onlinesoccermanager.nl/Profile/Manager/Thibaultvw
Ben erinquote:
mijn competitie is over drie dagen ofzo gedaan. zullen we allen samen gaan spelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij deden het vorig jaar altijd omdat we ons verveelden op school met 20 vriendenin ENgeland was ik altijd Aston Villa en eindigde ik structureel in de top 4
Agbonlahor
Bent
Ik zit erinquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Subleague heet FOK! United, wachtwoord is berepak2
Neequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
mijn competitie is over drie dagen ofzo gedaan. zullen we allen samen gaan spelen?
Is dit met echt geld?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:03 schreef diedjuh het volgende:
Wow ik heb al 4 euro winst gemaakt door jokers![]()
zoeken op subleague en dan FOK! Unitedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:06 schreef stoereboii het volgende:
moet je een competitie kiezen ofzo? wil er ook wel bijdan:)
Nee, maar dit is een sub leaguequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:06 schreef stoereboii het volgende:
moet je een competitie kiezen ofzo? wil er ook wel bijdan:)
http://www.onlinesoccermanager.nl/Profile/Manager/mmootjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
OSM
ikku http://www.onlinesoccermanager.nl/Profile/Manager/Thibaultvw
gewoon onderlinge strijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef stoereboii het volgende:
en wat doet die subleague dan? is dat een 2de comp waarin je meedoet?
ik heb mijn spelers al in het vorige topic gepostquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:07 schreef wieisboos het volgende:
Ik wil Dudeweiser bespioneren maar dan moet ik betalen
23k mp op 406 ervaringquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.onlinesoccermanager.nl/Profile/Manager/mmootjeniet dat ik het nog speel
ja maar is dat dan ook je hoofdteam of moet je buiten die subleague ook nog spelers kopen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon onderlinge strijd.
[..]
ik heb mijn spelers al in het vorige topic gepost
je zit gewoon met een team in die subleague en gewone leaguequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar is dat dan ook je hoofdteam of moet je buiten die subleague ook nog spelers kopen?
zit erin btw, thibaultvw
Dat is net godverdomme uitgelegd.quote:
ah dus is gewoon vergelijking eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zit gewoon met een team in die subleague en gewone league
ja dat zei ik net. Onderlinge strijdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ah dus is gewoon vergelijking eigenlijk?
dit is zo kut btwhttp://www.onlinesoccermanager.nl/League/Standings/5070460
Met welk spel??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zit gewoon met een team in die subleague en gewone league
Ik wil welquote:
www.footballdeal.nlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Met welk spel??![]()
Mij coach skills laten zien![]()
![]()
[..]
Ik wil wel
ok baasquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
In dat topic werden allemaal snelle voetballers gepost en ik kreeg net Westcarr in een pack
quote:
yup mooie upgrade, heb hem nu al als cbquote:
Ik heb hem ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup mooie upgrade, heb hem nu al als cb
5 gehaaldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:17 schreef stoereboii het volgende:
hebben jullie al veel spelers gekocht? ben een beetje bang
Just do it!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Hé, ik twijfelde net om daar een account aan te maken.
Beetje gokkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hoe bepaal je of je ze haalt? ik twijfel om willems te halen
Zit erin. Linkje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Just do it!
En join mijn subleague
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wie heb je al? ik denk aan kouyate ook
Ik heb ook Kouyate.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wie heb je al? ik denk aan kouyate ook
Geen Zaha meer als bronzequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn Engelse bronze team zal volgend jaar niet heel anders zijn als dit jaar (alleen andere CMs en een LB) Ik snap alleen niet dat Carayol er niet in zit
Je kunt ook belgen kopen uit de pro leaguequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wel kut dat ik eredivisie niet volg, meesten zijn toch NL vrees ik
doe mee danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter is dat footballdeal hype snel weg
t'as raison, en is ook maar een spelletje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb ook Kouyate.
Vind je het nou zo lastig om een beetje in te schatten wie er wel goed gaan spelen en omhoog gaan?
ja maar dat volgen jullie dan weer nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je kunt ook belgen kopen uit de pro league
Omni vroeg het netquote:
Niet Frans praten svp.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe mee dan
[..]
t'as raison, en is ook maar een spelletje.
lijkt me wel handig om tijdens matchen spelers die goed spelen te kopen
Zal morgen even lezen hoe het werkt, snap het punt van het spel nog niet zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe mee dan
[..]
t'as raison, en is ook maar een spelletje.
lijkt me wel handig om tijdens matchen spelers die goed spelen te kopen
Maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar dat volgen jullie dan weer niet
Dus geen OSM?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.footballdeal.nl/rankings/default/searchSubleague
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
Whut, heb hier een naaktfoto van een meisje die 13 jaar is (in de brugklas zit )Van een vriend gekregen, zit bij hem op school
Dat is puur omdat alles spelers van het spel hem zelf kopen hé.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
Sana 8 miljoen.Nu al.
Ik kom eraan clubzsers. Oh, jullie zijn al bezig dus.
Hihi jij bent strafbaar!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
Whut, heb hier een naaktfoto van een meisje die 13 jaar is (in de brugklas zit )Van een vriend gekregen, zit bij hem op school
mag ik die zien als 16 jarige?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
Stuuur naar mij, ik ben ook 15.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
Aight, zoiets hadden wij ook, iedereen doorsturen hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:24 schreef marcie216 het volgende:
please wil um zien meboiiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:26 schreef marcie216 het volgende:
Ik stuur die niet man, heb gezegd dat hij die niet door moet sturen, en heb hem verwijderd. Geen verkeerd meisje , maar dat terzijde
Dat is niet zoveelquote:
Hier was laatst 2e klasser die foto's voor dr vriendje maaktequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf is haar deal dan dat ze foto's gaat makenof door iemand anders gemaakt?
Nee ze heeft hem zelf gemaakt, mobiel in haar hand en naar spiegel. ze heeft al redelijk wat haarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf is haar deal dan dat ze foto's gaat makenof door iemand anders gemaakt?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoe? Waar? Wanneer is mijn eerste wedstrijdIk word laatste xD
er zijn geen wedstrijden xDDquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoe? Waar? Wanneer is mijn eerste wedstrijdIk word laatste xD
Fanboiiquote:
Daalt met 22%quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:29 schreef Longcat. het volgende:
Hihi manolev kopen lekker goedkoop en solide RB.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit spel
Dus als iedereen nu Suk koopt stijgt zijn waarde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die hoge prijzen van Sana en Van Rhijn e.d. Zijn alleen maar omdat iedereen ze goed spelen in het echt en opgeroepen zijn voor Oranje en shit.
Dus de spelers van dit spel bepalen zelf of een speler veel waard is.
Ja, alleen dan moeten wel veel mensen hem kopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus als iedereen nu Suk koopt stijgt zijn waarde.
Misidjan, eindbaas van willem 2, nu nog goedkoop, maar gaat het komende weken laten zien, let maar op. Of Jozefzoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:34 schreef stoereboii het volgende:
kouyate, odoi, van bommel en sulejmani zijn de mijne. nog een speler kan ik halen. iemand een onwijs goeie tip?
Hoop hetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
5 per dag?
Wanneer kun je weer 5 nieuwe kopen? 0:00?
'20 procent gezakt tegen vorige weekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Laatst was in het nieuws dat Bengtsson een basisplaats krijgt t.o.v. Wisgerhof. Heb hem daarom gekocht, was toch spotgoedkoop.
ff halen, thanksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Misidjan, eindbaas van willem 2, nu nog goedkoop, maar gaat het komende weken laten zien, let maar op. Of Jozefzoon.
Ik heb wel wat mensen keihard anaal vernederd vandaag jaquote:
Noem er eens 1quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb al wat bazen op mijn shortlist die ik morgen meteen kan kopen
Ik had niet anders verwacht van je GJE. Wel kleine jongens toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb wel wat mensen keihard anaal vernederd vandaag ja
Denswil.quote:
Hoogtepunten waren Poker en Wieisboosquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van je GJE. Wel kleine jongens toch?
Ziek. Dit is die foto..twitter:RandomPuber twitterde op maandag 13-08-2012 om 20:48:06Al weer een naakt foto op twitter.. http://t.co/6qMgXhIi #RT #RandomPuber reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ziek. Dit is die foto..twitter:RandomPuber twitterde op maandag 13-08-2012 om 20:48:06Al weer een naakt foto op twitter.. http://t.co/6qMgXhIi #RT #RandomPuber reageer retweet
Ik serieus kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dit betekent dus: de wedstrijden in de gaten houden en hopen dat een boi een hattrick scoort en hem dan snel kopen
Stefano denswillquote:
CB van Ajaxquote:
nog maar 17 minuten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:40 schreef marcie216 het volgende:
het is dat ik vandaag al gefapt had, bewaren voor morgen
Even quoten voor sigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:44 schreef marcie216 het volgende:
Nee Nee, want als 00:00 als nieuwe dag telt, zit ik op 2.
Morgen vroeg als ik wakker word ben ik toch alleen thuis. Lekker fapfapfap
quote:
same day, same story hiero daaroquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Al de 5 spelers die ik heb zijn aan het stijgen.
Welkom in mijn sig boxquote:
Oh yeaaaaaaaaaahquote:
quote:
Lange termijn investeren. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:49 schreef marcie216 het volgende:
Pieters duurt nog tot November voor dat hij gaat spelen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb Erik Pieters gekocht, denk dat als hij weer fit is en aan spelen toekomt wel flink gaat stijgen in waarde.
quote:
quote:
Hier kan ik niks meequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:50 schreef stoereboii het volgende:
gje ik ben treurig en zit ff op chatroulette maar hij zegt dat mn webcam het niet doet, what to do now?
Eens*quote:
Horeesjioquote:
Ik denk dat hij over een halfjaartje echt wel meer waard is dan nu hoor. Als hij weer een paar interlands mee pakt etc. Maar we zullen het zien hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Eens*
Nou, hij speelt lang niet, dus hij gaat alleen maar dalen nu, en hij zal vast niet gaan stijgen als 'ie weer speelt, want hij is gewoon slecht.
Kijk dat droge lipjequote:
Ligt er maar aan hoe duur hij was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij over een halfjaartje echt wel meer waard is dan nu hoor. Als hij weer een paar interlands mee pakt etc. Maar we zullen het zien he
Hahahahaahhaah XDquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kijk dat droge lipje![]()
Ik moest er gewoon om lachen....
Triest.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe duur hij was.
Als hij 10 miljoen was ofzo is het wel zonde.
4 miljoen dan weer niet zo.
Ja hij is wel in 1 week bijna 1.000.000 gedaald.quote:
Klopt, hoop dat hij nu op een diepte punt zitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hij is wel in 1 week bijna 1.000.000 gedaald.
Die ga ik nu niet meer kopen voor 5 miljoenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:57 schreef diedjuh het volgende:
Tip: haal guitierrez van twente, +125% in 1 week.
Omdat ze weten dat je lelijk bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:59 schreef marcie216 het volgende:
Voor de 1e x op Chatroullete, gewoon zonder cam. Klik ik op Girls only verspringt de 'girl' elke keer na 5 of 10 seconde
kan dat dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:59 schreef marcie216 het volgende:
Voor de 1e x op Chatroullete, gewoon zonder cam. Klik ik op Girls only verspringt de 'girl' elke keer na 5 of 10 seconde
ja ik dus ook vorige week, vandaar nu in mn eentje ffquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat je lelijk bent
Ik heb dat eens een keer met vrienden gedaan, 3 man achter de computer te blowenwat een pret hadden wij
Ze klikken toch iedereen weg zonder webcam volgens mij. Wist eigenlijk niet eens dat het nog bestond tot dat Call me maybe filmpje..Chatroulette was echt zo'n hype van 2 jaar terug ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:59 schreef marcie216 het volgende:
99% zijn rukkersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja ik dus ook vorige week, vandaar nu in mn eentje ff
Heb een keer met een vriend chatroulette gedaan, met panty's over ons hoofdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat je lelijk bent
Ik heb dat eens een keer met vrienden gedaan, 3 man achter de computer te blowenwat een pret hadden wij
Jij hebt dus daar echt een account aangemaakt met creditcard shit enzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:02 schreef stoereboii het volgende:
fock, net aan het kletsen met een mooi meisje uit NL klikt ze me weg
Normale mensen en van die 1% is 10% vrouwelijk en van die 10% is weer 90% lelijk!quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Chatroulette is wel grappig
We hadden op een blaadje geschreven '' SHOW TITS!"
Toen kwamen er dus mooie dames ons beeld in, wou ik dat blaadje omhoog houden, zegt een vriend van 'Wacht we moeten eerst een band met ze opbouwen' Dus toen gingen we eerst nog een kwartier met ze praten en toen was ik het zat en deed het blaadje voor de webcam.
2 seconden later waren ze weg.
nee en nee?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij hebt dus daar echt een account aangemaakt met creditcard shit enzo?en jij laat zeker je langelul zien
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Chatroulette is wel grappig
We hadden op een blaadje geschreven '' SHOW TITS!"
Toen kwamen er dus mooie dames ons beeld in, wou ik dat blaadje omhoog houden, zegt een vriend van 'Wacht we moeten eerst een band met ze opbouwen' Dus toen gingen we eerst nog een kwartier met ze praten en toen was ik het zat en deed het blaadje voor de webcam.
2 seconden later waren ze weg.
Op stap ook toch. Even band opbouwen "hoe heet je?" Simone! "Tits or gtfo! Loopt wegquote:
Als je dit in het dagelijks leven doet met een wit busje en een speeltuin sluiten ze je op. Paupers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]Eerst een band opbouwen en dan je perverse kant laten zien
Misschien een erg late reactie, maar ik heb ook gejoined!:Pquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Subleague heet FOK! United, wachtwoord is berepak2
doen wij ook. we zaten eens 2 uur een half met 2 meisjes uit Tienen te praten (waarvan 1 mooi was) en opeens: show ur titties for respectquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]Eerst een band opbouwen en dan je perverse kant laten zien
Ja want je moet een account hebben om te chattenquote:
Haha, nee, ik zie hier de humor wel van in. 3 knulletjes, en dan roept er 1: we moeten een band opbouwen. En dan dat papier dat opeens opgehouden wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je dit in het dagelijks leven doet met een wit busje en een speeltuin sluiten ze je op. Paupers.
Tof!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Misschien een erg late reactie, maar ik heb ook gejoined!:P
ja gwn ff spammail geven he, en geen cc nodig hoor?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja want je moet een account hebben om te chatten
Ik snap dat soort types echt niet. Van die bebrilde mannetjes van 71 die in hun eentje zitten te chatrouletten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oja of gewoon allemaal je middelvingertje opsteken naar zo een Algerijns mannetje van 40 die op zijn werk op Chatroulette zit ofzo is ook wel grappig.
Soms gaan ze het dan nog helemaal terug doen enzo.
Maak er voor mij dan ook 1 aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja gwn ff spammail geven he, en geen cc nodig hoor?
baasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap dat soort types echt niet. Van die bebrilde mannetjes van 71 die in hun eentje zitten te chatrouletten.
Ik heb ook weleens een fake webcam aangehad, samen met een vriend van me. Net of we een of andere hete chick waren. Als jongens onze tieten wilde zien, moesten ze eerst een schoen op hun hoofd doen. (:') ) Zoveel gasten die het deden. Daar later nog een collage van gemaakt.![]()
doe zelf danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maak er voor mij dan ook 1 aan?
Manycamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap dat soort types echt niet. Van die bebrilde mannetjes van 71 die in hun eentje zitten te chatrouletten.
Ik heb ook weleens een fake webcam aangehad, samen met een vriend van me. Net of we een of andere hete chick waren. Als jongens onze tieten wilde zien, moesten ze eerst een schoen op hun hoofd doen. () Zoveel gasten die het deden. Daar later nog een collage van gemaakt.
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Je kan weer spelers kopen trouwens.
Ik moet creditcard nummer invullenquote:
Ja, want die gozer die dat zei die had het al helemaal in zijn hoofd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nee, ik zie hier de humor wel van in. 3 knulletjes, en dan roept er 1: we moeten een band opbouwen. En dan dat papier dat opeens opgehouden wordtTe amateuristisch en gewoon zo dom dat het amusementswaarde heeft
de fuck.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik moet creditcard nummer invullen
nee ik wil niet met je cammenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
de fuck.
maar wil je met mij cammen
Dus hoe was de blowjob?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ja, zo mooi, 1x kwam er zo een afgespeeld filmpje in beeld van een vrouw die zich aan het uitkleden was en toen vervolgens een blaadje ophield met daarop: 'If you want to see me naked, give your friend a blowjob' en toen even later liet diegene dus zijn gezicht zien.
Prachtige anekdotes van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ja, zo mooi, 1x kwam er zo een afgespeeld filmpje in beeld van een vrouw die zich aan het uitkleden was en toen vervolgens een blaadje ophield met daarop: 'If you want to see me naked, give your friend a blowjob' en toen even later liet diegene dus zijn gezicht zien.
Bedanktquote:
Lekker aan je vriendje zijn lollie gelikt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kijk mijn fobo. Die in het roze is een oude foto, die andere is van een paar maand terug!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef stoereboii het volgende:
laten we met alle FUTters gaan cammen in skype ofzowil jullie kop wel eens zien
Sarcasme, het boeit me niet zoveel wat jij met je vriendjes uitspookt. Daarvoor ga ik wel naar bepaalde sites of clubs.quote:
maandEN. Ik weet dat je uit Friesland komt maar kom op je lijkt net een allochtoon..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk mijn fobo. Die in het roze is een oude foto, die andere is van een paar maand terug!
had me totaal iets anders van jou voorgesteldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk mijn fobo. Die in het roze is een oude foto, die andere is van een paar maand terug!
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker aan je vriendje zijn lollie gelikt?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
maandEN. Ik weet dat je uit Friesland komt maar kom op je lijkt net een allochtoon..
pics?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik heb wel de piemel van een neger ja, dat krijg je ervan als je hem te vaak in iemand zijn anjer steekt
Nee, ik zou het hem bij mij laten doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee.
Jij zou dat zeker wel doen als dat je opgedragen wordt door een schaars geklede dame?
Nee, probeer het zelf maar eens zou ik zeggen! Jos Brinkiequote:
Oh, dus omdat het iemand niet boeit mag ik iets niet vertellen? Dan mag jij ook nu meteen stil zijn want mij boeit het ook geen donder wat jij te vertellen hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sarcasme, het boeit me niet zoveel wat jij met je vriendjes uitspookt. Daarvoor ga ik wel naar bepaalde sites of clubs.
Dat is minstens zo gayquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik zou het hem bij mij laten doenDoe ik wel mijn ogen dicht en tover ik wat mooie vrouwen in mijn gedachten tevoorschijn
Neequote:
Ja, maar als jouw snikkel ondertussen in jouw vriend zijn mond zit, met jouw toestemming, is dat vrij gay.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neegewoon zorgen dat je zelf niet een snikkel hoeft aan te raken
En nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef stoereboii het volgende:
wij beginnen na een tijd altijd over een dick in her ass or ne piet erin of ne piet ien aa bakkes
Maar ik zei niet dat je niks mocht zeggen, ik gaf enkel mijn mening over je verhaaltje over jou en je vriendje(s).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, dus omdat het iemand niet boeit mag ik iets niet vertellen? Dan mag jij ook nu meteen stil zijn want mij boeit het ook geen donder wat jij te vertellen hebt.
ALs je die penor in je mond hebt wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar als jouw snikkel ondertussen in jouw vriend zijn mond zit, met jouw toestemming, is dat vrij gay.
Dus jij vindt het niet gay als je anaal wordt gepakt door een vriend van je, omdat jij niet jouw snikkel in zijn anus ramt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
ALs je die penor in je mond hebt wel.
Kan in de volgende FUT ook gewoon.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
Nog even een paar single matches, nu het nog kan
Kan dat straks niet meer? Nice, moeten mensen echt hun best gaan doen voor fatsoenlijke statsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
Dat is wel fucking gay. Als je geen sterretje meer hebt ben je gewoon een pikkenadoreerder!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet gay als je anaal wordt gepakt door een vriend van je, omdat jij niet jouw snikkel in zijn anus ramt??
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan dat straks niet meer? Nice, moeten mensen echt hun best gaan doen voor fatsoenlijke stats
Wel silver en bronze cups neem ik aan?
Dan gaat men hier weer een de snikkels van klasgenootjes denken? Tijden veranderen I guess..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schoolvakantie is bijna voorbij Tim
Ik krijg nu een heel vervelend beeld voor me van een magere neger (jij) die zon dikke boeren kinkel (VDM) aan het bevredigen isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet gay als je anaal wordt gepakt door een vriend van je, omdat jij niet jouw snikkel in zijn anus ramt??
Nou ik vind het allebei gay, maargoed ik stop er nu wel over want het is geen fijn gespreksonderwerpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel fucking gay. Als je geen sterretje meer hebt ben je gewoon een pikkenadoreerder!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Toefjes het volgende:
fock iddquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik krijg nu een heel vervelend beeld voor me van een magere neger (jij) die zon dikke boeren kinkel (VDM) aan het bevredigen is
Daarna ga ik de pijp legen die biggenreet van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik krijg nu een heel vervelend beeld voor me van een magere neger (jij) die zon dikke boeren kinkel (VDM) aan het bevredigen is
Maar Tadic speelde niet als CAM..en waarom zou je hem als spits willen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:23 schreef vandermar het volgende:
Beter komt Chadli morgen als LW IF en Tadic als CAM.
IF Chadli - IF Tadic - IF Arnautovic
Dat mag ik hopen want anders kan ik net zo goed geen FUT13 gaan spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan dat straks niet meer? Nice, moeten mensen echt hun best gaan doen voor fatsoenlijke stats
Wel silver en bronze cups neem ik aan?
3-5-2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar Tadic speelde niet als CAM..en waarom zou je hem als spits willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |