Omgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had eerlijk gezegd al wel wat nieuws over Janssen verwacht deze week. Zou hij dan toch blijven en dit weekend gewoon in de basis starten!?
Wat hebben jullie liever trouwens!? Eriksen verkopen en Janssen behouden, of Janssen naar Vitesse en nog een jaartje Eriksen!?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Janssen.
lol wutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had eerlijk gezegd al wel wat nieuws over Janssen verwacht deze week. Zou hij dan toch blijven en dit weekend gewoon in de basis starten!?
Wat hebben jullie liever trouwens!? Eriksen verkopen en Janssen behouden, of Janssen naar Vitesse en nog een jaartje Eriksen!?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Janssen.
Ik vind Maher een groter talent dan Eriksen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Wessiej het volgende:
Yi-long, wist niet dat je zo gek was!
quote:Liverpool shockeert Ajax en heeft akkoord over Assaidi
Oussama Assaidi leek in de laatste twee weken van de transfermarkt op weg naar Ajax, maar de aanvaller van sc Heerenveen gaat waarschijnlijk naar Liverpool. The Reds maken donderdagavond bekend dat zij al een akkoord hebben gesloten met de Friese club over de vleugelaanvaller. Assaidi ondergaat op dit moment een medische keuring.
Gastquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef Ooku het volgende:
Laat maar gaan dan kan Wildschut naar Ajax toe komen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef Ooku het volgende:
Laat maar gaan dan kan Wildschut naar Ajax toe komen
Lekker dicht bij huis joh, kwartier fietsen naar Amsterdam...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat Liverpool nu ook bij Nederland hoort. Vraag me alleen af waarom ze dan in de Premier League spelen en niet in de Eredivisie.
Ook een mooie club en competitie voor hem, al was Fulham wellicht een betere keus geweest wat betreft het maken van speelminuten.quote:
Ik geloof niet dat je er met Maher op achteruit gaat, als je Eriksen vervangt met hem. Integendeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet natuurlijk dat je koopjesjager bentmaar je hoeft niet alles te verkopen. Je moet nu alles laten staan zoals het is...
Heb gehoord dat het 5 minuten met de metro is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lekker dicht bij huis joh, kwartier fietsen naar Amsterdam...
Het is zonde dat een geweldenaar als Seedorf zijn carriere niet bij Ajax afsluit. Aan hem had een Eriksen zich echt kunnen optrekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook een mooie club en competitie voor hem, al was Fulham wellicht een betere keus geweest wat betreft het maken van speelminuten.
[..]
Ik geloof niet dat je er met Maher op achteruit gaat, als je Eriksen vervangt met hem. Integendeel.
Het is dus niet alleen financieel gezien misschien een verstandige keus om Eriksen te laten gaan, maar misschien ook sportief gezien het juiste moment.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is zonde dat een geweldenaar als Seedorf zijn carriere niet bij Ajax afsluit. Aan hem had een Eriksen zich echt kunnen optrekken.
Verrassing.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Stiggie het volgende:
Theo blijft volgens de laatste berichtgeving overigens. Vitesse en Ajax liggen te ver uit elkaar.
Tijd voor vervangers nu Anita weg is. 8,2 miljoen knaken is best wat en snap dat Ajax dat niet kon weigeren
Boccara.quote:Over de vrijgevallen positie is De Boer duidelijk. ,,Bij Jong Ajax zitten drie spelers die op zijn positie goed uit de voeten kunnen. Fabian Sporkslede, Ilan Boccara en Joeri de Kamps. En ook bij de A-selectie hebben we spelers die de opengevallen plek kunnen invullen. Eyong Enoh is een uitstekende verdedigende middenvelder, maar hij is nog geblesseerd en is er zondag tegen NEC niet bij. Maar ik vind het nu nog te vroeg en niet verstandig om al te zeggen hoe we dat gaan invullen.’’
Eerst even wachten op het deskundige commentaar van Vince.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef The_Groove het volgende:
Zo, we hoeven ook niet te vrezen dat Assaidi komt.
En nu Overmars en co? wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |