abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115629436
quote:
Ajax als enige concreet voor Assaidi

Ajax hoeft voorlopig niet te vrezen dat Oussama Assaidi bij een andere club gaat tekenen. SC Heerenveen is met geen enkele andere club in onderhandeling over een mogelijke transfer van de speler.

'We zijn nu niet met andere clubs dan Ajax in gesprek', onthult Robert Veenstra, algemeen directeur van SC Heerenveen, deze week in de Voetbal International. 'We zijn er wel uit met Ajax. Maar blijkbaar lukt het Assaidi zelf niet om tot een akkoord te komen. Als dat niet lukt, dan niet. Dan blijft hij dit seizoen speler van SC Heerenveen.'

Op de vraag naar Veenstra's visie op de salariseisen van Assaidi reageert de sportbestuurder als volgt. 'Net als andere spelers heeft Assaidi het volste recht om voor zijn belangen te gaan. Zijn keuze, of die nou afhangt van salaris, gevoel of iets anders, is zijn gevoel.'

'Daar hebben wij als club niks mee te maken en daar hebben we het ook niet met hem over. Wat ik wél weet, is dat er clubs geïnteresseerd zijn waar hij veel meer kan verdienen dan bij Ajax. Maar nogmaals, het is helemaal aan hem', aldus Veenstra.
quote:
'Sana moet nog sneller afspelen'

Frank de Boer vond Tobias Sana goed invallen tegen AZ. Hij moet nog wel leren de bal eerder af te spelen.

'Tobias bracht energie in de ploeg en was dreigend', zegt De Boer. 'Hij had soms iets sneller de bal moeten afspelen, maar hij was gedreven. Er gebeurde wat'.

Sana is onder indruk van het niveau bij Ajax. Hij moet er nog aan wennen dat er meer op positie gelet wordt en dat hij meer zijn hersens moet gebruiken. 'Ik zal nooit mijn eerste positiespelletje bij Ajax vergeten. Ik had de Zweedse methode nog in mijn systeem zitten, dus ik rende alle kanten op. De trainer zei me dat het de bedoeling was goed positie te kiezen, zodat ik juist minder hoefde te lopen', laat Sana weten in VI, waarin hij geïnterviewd wordt.

Hij kan wel met zijn hersens voetballen. 'Ik zeg altijd dat mijn hersenen mijn sterkste wapen zijn. Het gaat erom dat je de juiste keuze maakt: wanneer zoek je de combinatie met medespelers en wanneer ga je voor de individuele actie? Mooie passeerbewegingen zijn leuk, maar het gaat om de effectiviteit.'

De aanvaller is momenteel op huizenjacht. Hij woont tijdelijk in een hotel. Mocht hij echt doorbreken bij Ajax, dan zal hij met beide benen op de grond blijven. 'Ik heb de vrolijkheid van een Afrikaan en de nuchterheid van een Zweed. Je zult mij niet snel naast mijn schoenen zien lopen.'

Sana was vroeger een groot fan van Patrick Kluivert. ZIjn kamer hing vol met posters van zijn idool.
quote:
Sigthórsson velt Faeröer eigenhandig

Kolbeinn Sigthórsson lijkt goed in zijn vel te zitten. Tijdens de seizoensouverture van Ajax tegen AZ, afgelopen zondag, pikte de spits reeds een doelpunt mee. Woensdag kwamen er daar twee bij in de oefeninterland van IJsland tegen de Faeröer Eilanden.

Sigthórsson zorgde na een half uur en vlak voor tijd met treffers voor een 2-0 overwinning op de 'voetbaldwergen'. Met zijn dubbelslag tegen de Faeröer vijzelde hij zijn moyenne nog wat op van 0,60 naar 0,72.
quote:
Eriksen: 'Dominanter bij Ajax'

Christian Eriksen is het niet eens met de kritiek op zijn EK. Hij zou een slecht toernooi hebben gespeeld. De Deen weet wel wat het beter kan, maar vond zichzelf niet zo slecht.

'Ik ben nog steeds van mening dat ik een goed EK heb gespeeld', zegt hij tegen Sporten.dk. 'Individueel gezien was het iets minder, maar als teamspeler heb ik het goed gedaan omdat mijn bijdrage voor het team voldoende was. Persoonlijk gezien had ik graag meer toegevoegd in aanvallend opzicht.'

'Ik heb er van geleerd dat ik dominanter moet zijn bij Ajax en bij het nationale team. Ik moet er aan werken om meer verantwoordelijkheid te nemen en beter in de wedstrijd te zitten. Na twee jaar is er weinig nieuw meer voor me, daarom moet ik meer verantwoordelijkheid nemen.'

Eriksen is van plan meer naar zijn lichaam te luisteren. 'Als je ouder wordt, leer je je lichaam beter kennen. Of ik meer rust nodig hebt hangt er van af hoe het seizoen verloopt. Maar, ik wil graag alles spelen. Maar het is duidelijk dat als je altijd goed wil presteren, je soms je rust moet pakken.'

Het doel van de Deense spelverdeler is om het komend seizoen bij Ajax beter te doen dan vorig seizoen. Dat is ieder jaar zijn streven.
quote:
Transfer laatste waar Eriksen aan denkt

Nu Vurnon Anita en Theo Janssen lijken te vertrekken, dreigt een horrorscenario voor Ajax. Men hoeft echter niet bang te zijn dat Christian Eriksen deze zomer vertrekt. 'Het laatste waar Eriksen aan denkt is een transfer', steekt zijn zaakwaarnemer Martin Schoots de Ajax-fans een hart onder de riem.

'Een transfer is wel het laatste waar Christian nu mee bezig is, al informeren er altijd wel clubs', vertelt Schoots woensdagmiddag aan AjaxShowtime.com. 'Christian is blij dat Frank de Boer hem de kans geeft helemaal te herstellen van alle inspanningen en is heel gretig voor het huidige seizoen. Vergeet niet dat hij vanaf zijn debuut 2,5 jaar geleden 142 officiële wedstrijden heeft gespeeld en in 2009 zijn laatste echte vrije zomer had gehad. Hij wil gewoon honderd procent wedstrijdfit worden en spelen, voor Ajax en Denemarken.'

Op de vraag of Eriksen op schema ligt wat betreft het fit raken, antwoordde de belangenbehartiger als volgt. 'Ik heb de indruk van wel, hoewel je dat pas echt tijdens de wedstrijd kan weten. Hij heeft in ieder geval erg veel zin in de 45 minuten namens Denemarkentegen Slowakije. Hij kan zo ritme opdoen voor NEC-Ajax van zondag. En de wedstrijd is in Odense, dat is sowieso zijn stad, naast Amsterdam. In ieder geval constateren we dat de communicatie is verbeterd tussen Ajax en de DBU enerzijds en Fysiomed en Ajax anderzijds. Ik heb begrepen dat er ook iemand is overgegaan van Fysiomed naar Ajax, dus dat is alleen maar goed', zegt de belangenbehartiger.

Volgens Schoots zit het wel snor met de conditie en met de mentaliteit van Eriksen. 'Chris zit daar zelf ook goed op. Hij eist altijd honderd procent van zichzelf, weet precies wat hij moet eten, hoeveel uur hij slaapt en doet zijn extra oefeningen iedere dag thuis om zijn stabiliteit te vergroten. En hij geeft altijd alles. Zelfs de laatste wedstrijd op het EK tegen Duitsland, toen hij eigenlijk al helemaal stuk zat, liep hij als enige die wedstrijd nog meer dan dertien kilometer. Dat haalt bijna geen speler, ook de Khedira's, Wilkshire's en Ambrosini's van deze wereld niet. Als je alles van jezelf eist, kun je ook alles van anderen vragen, zeker als het ook nog eens over jezelf gaat', besluit Schoots.
pi_115631143
Er zijn helaas nog geen nieuwe transfers.

[ Bericht 25% gewijzigd door Devv op 16-08-2012 20:08:17 ]
pi_115631655
Hup, een transfer vandaag zou lekker zijn.
pi_115631731
Echt he! Duurt allemaal zo lang. Vitesse komt er maar niet uit. Dacht dat Vitesse zoveel geld had, jammer. Verder schiet Assaidi ook lekker op net zoals de LCV.
pi_115631821
Dat verhaal Assaidi geloof ik wel. Of die nou komt of niet, daar hangt geen kampioenschap van af.

Ik ben eerder benieuwd wie Ajax haalt voor CV en CVM. Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben wie op die posities gehaald kunnen worden zodat Ajax serieus mee gaat doen de titel.

Gisteren nog eens goed gekeken naar Viergever, was ook niet heel overtuigen. Maar toch zie ik hem het liefste komen. Misschien wordt je er geen kampioen mee, maar je kan er in ieder geval mee vooruit met het oog op de toekomst.

Qua CVM. Misschien Mascherano huren van Barca? :7
pi_115632274
Nog geen nieuws over Anita ?
Als ie weggaat dan ben ik benieuwd of ze die 8 a 9 miljoen nog gaan spenderen aan 1 of 2 aankopen.
Doen ze dat niet dan moeten we er zeker vanuit gaan dat dit een opbouwjaar gaat worden en er geen prijzen gepakt gaan worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115632417
'Fulham hoopt op Assaidi'
Door sv, 16 augustus 2012 08:55, 400 views, Bron: Daily Mail | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Fulham van Martin Jol zou hopen op de komst van Oussama Assaidi. De Engelsen zien hem als vervanger van de mogelijk vertrekkende Clint Dempsey.

Jol zou willen profiteren van de stroeve onderhandelingen tussen Ajax en de speler. Zaakwaarnemer Mino Raiola schermde onlangs al met interesse uit het buitenland.

Marc Overmars zegt in het Algemeen Dagblad dat Ajax nog steeds hoop heeft op de komst van Assaidi. 'We hopen nog wel op zijn komst, want liever vandaag dan morgen speelt hij bij Ajax. Maar het is afhankelijk van drie factoren: Heerenveen, hijzelf en Ajax. Misschien spelen er andere zaken. We moeten geduld hebben.'

Andere zaken?
pi_115632463
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef stoeltafel het volgende:
'Fulham hoopt op Assaidi'
Door sv, 16 augustus 2012 08:55, 400 views, Bron: Daily Mail | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Fulham van Martin Jol zou hopen op de komst van Oussama Assaidi. De Engelsen zien hem als vervanger van de mogelijk vertrekkende Clint Dempsey.

Jol zou willen profiteren van de stroeve onderhandelingen tussen Ajax en de speler. Zaakwaarnemer Mino Raiola schermde onlangs al met interesse uit het buitenland.

Marc Overmars zegt in het Algemeen Dagblad dat Ajax nog steeds hoop heeft op de komst van Assaidi. 'We hopen nog wel op zijn komst, want liever vandaag dan morgen speelt hij bij Ajax. Maar het is afhankelijk van drie factoren: Heerenveen, hijzelf en Ajax. Misschien spelen er andere zaken. We moeten geduld hebben.'

Andere zaken?
Hij wilde dicht bij zijn familie in Amsterdam blijven. Als hij zijn woord houdt gaat hij dus niet naar Fulham. Hoeveel geld zij hem ook bieden. Daar was het hem tenslotte niet om te doen :+
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:31:07 #134
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_115632548
Niet voor het eerst dat Jol belangstelling heeft voor een speler waar Ajax belangstelling voor heeft. Begint op te vallen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:31:21 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115632555
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Hij wilde dicht bij zijn familie in Amsterdam blijven. Als hij zijn woord houdt gaat hij dus niet naar Fulham. Hoeveel geld zij hem ook bieden. Daar was het hem tenslotte niet om te doen :+
Is gewoon een 1-2tje tussen Jol en Raiola
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:58:34 #136
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115633131
Ondanks dat we nog 2 weken te gaan hebben , verwacht ik dat er niemand meer bij gaat komen -O-
Heel misschien een huurspeler van Barca , maar meer ook niet :{
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:59:08 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115633156
quote:
9s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Enchanter het volgende:
Ondanks dat we nog 2 weken te gaan hebben , verwacht ik dat er niemand meer bij gaat komen -O-
Heel misschien een huurspeler van Barca , maar meer ook niet :{
Ik denk het nog wel hoor
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:14:03 #138
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_115637121
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is gewoon een 1-2tje tussen Jol en Raiola
Yup, lekker de druk op Ajax verhogen met de matties Raiola en Jol.
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:46:46 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115638194
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk het nog wel hoor
Laten we het hopen , iig een CV (misschien wel 2) , laat Blind het maar als CVM proberen
pi_115638459
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115638829
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:06:58 #142
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_115638861
Dag Vurrie O+

You will be missed
So confused when you're lost in the groove
pi_115638872
Vurnon _O_
pi_115638902
pi_115638927
Deze man wordt de vervanger van De Jong in Oranje. Hij is zoveel beter
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:09:16 #146
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_115638945
;(
pi_115638961
Nu op zoek naar een vervanger.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:09:45 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115638962
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Ooku het volgende:
Deze man wordt de vervanger van De Jong in Oranje. Hij is zoveel beter
Beetje overdreven
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:13:32 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115639099
Zal Ed nu ook naar Newcastle verhuizen ?

:{
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:14:57 #150
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_115639169
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu op zoek naar een vervanger.
nog 15 dagen zoeken ja...eerst scouten , dan een lijstje maken , dan beslissen etc en dat allemaal in 15 dagen :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')