abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115588444
Als voetballer moet je toch gewoon voor Ajax willen spelen. Zeker wanneer je nu nog bij Heerenveen speelt. Daarbij maak je mij niet wijs dat Assaidi er niet flink op vooruit gaat.

Laat 'm maar lekker bij Heerenveen blijven en volgend jaar transfervrij naar Roebin Kazan, West Ham of Bordeaux vertrekken :W
pi_115588510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Als voetballer moet je toch gewoon voor Ajax willen spelen. Zeker wanneer je nu nog bij Heerenveen speelt. Daarbij maak je mij niet wijs dat Assaidi er niet flink op vooruit gaat.

Laat 'm maar lekker bij Heerenveen blijven en volgend jaar transfervrij naar Roebin Kazan, West Ham of Bordeaux vertrekken :W
Wat lul jij nou weer? Ajax wil, Assaidi wil?
pi_115588610
Hij is vrij om te vragen wat hij wil voor salaris :) Ik vind het ook een beetje overdreven allemaal, zijn we ineens communisten geworden ofzo :D

Misschien komen ze er uit, misschien niet. Kan ook onderhandelingstactiek van Rajola zijn.
pi_115588745
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer? Ajax wil, Assaidi wil?
Teveel geld wil hij. Als dat alleen Raiola is, dan neemt ie daar maar afscheid van.
Het wordt aardig tijd dat voetballers zich eens een keer niet verschuilen achter zaakwaarnemers. Ze verdienen miljoenen. Daar hoort ook een beetje verantwoordelijkheid bij.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:41:32 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115588863
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Teveel geld wil hij. Als dat alleen Raiola is, dan neemt ie daar maar afscheid van.
Waarom moet hij daar afscheid van nemen, is gewoon een kwestie van onderhandelen, als hij akkoord gaat met wat Ajax biedt zal het wel goed komen, de onderhandelingen zullen nu gaan over een gelimiteerde transfersom of deel van de transfersom bij verkoop.
pi_115588899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waarom moet hij daar afscheid van nemen, is gewoon een kwestie van onderhandelen, als hij akkoord gaat met wat Ajax biedt zal het wel goed komen, de onderhandelingen zullen nu gaan over een gelimiteerde transfersom of deel van de transfersom bij verkoop.
Het liep toch juist stuk op het salaris. Hij wilde meer dan Ajax hem kon bieden.

Dan houdt het op en valt er weinig over te onderhandelen.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:45:46 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115588989
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Het liep toch juist stuk op het salaris. Hij wilde meer dan Ajax hem kon bieden.

Blijkbaar zijn ze nog steeds bezig met onderhandelen
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:34:54 #58
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_115590489
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Jij snapt blijkbaar niet heel veel van onderhandelen. Iedereen wil altijd een zo'n goed mogelijk contract er uit slepen en daar moet je hard tegen hard voor spelen. Dit gaat zo bij elke transfer.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_115590684
quote:
16s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jij snapt blijkbaar niet heel veel van onderhandelen. Iedereen wil altijd een zo'n goed mogelijk contract er uit slepen en daar moet je hard tegen hard voor spelen. Dit gaat zo bij elke transfer.
_O-
Ik hoop dat Ajax star vast houdt aan hun eigen transferplafond.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:53:56 #60
189963 nubreektmijnklomp
pi_115591169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

_O-
Ik hoop dat Ajax star vast houdt aan hun eigen transferplafond.
Er is nergens gezegd dat ze aan het plafond zaten, alleen dat de ene partij zegt dat ze niet hoger willen bieden en de ander niet lager. Dat gebeurt vrij vaak ook en zo. En elke keer is er bij iedereen weer deze discussie.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_115591638
Mensen die een El Ham de 2e bij Ajax willen. :')
pi_115591721
quote:
16s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Er is nergens gezegd dat ze aan het plafond zaten, alleen dat de ene partij zegt dat ze niet hoger willen bieden en de ander niet lager. Dat gebeurt vrij vaak ook en zo. En elke keer is er bij iedereen weer deze discussie.
We zullen zien wat het wordt ;)
pi_115591731
Die vergelijking met El Hamdoui slaat echt nergens op..

Nogmaals, dit is hoe je onderhandelt. Alleen gebeurt het nu in het openbaar omdat het om een voetbalclub gaat.
pi_115591907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:11 schreef Kremers het volgende:
Die vergelijking met El Hamdoui slaat echt nergens op..

Nogmaals, dit is hoe je onderhandelt. Alleen gebeurt het nu in het openbaar omdat het om een voetbalclub gaat.
Als je van 350.000 naar 1.100.000 gaat en je wilt 1.600.000 dan is het niet slim om openbaar te gaan onderhandelen want je maakt jezelf NIET geliefd bij het publiek
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:26:18 #65
189963 nubreektmijnklomp
pi_115592269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als je van 350.000 naar 1.100.000 gaat en je wilt 1.600.000 dan is het niet slim om openbaar te gaan onderhandelen want je maakt jezelf NIET geliefd bij het publiek
Volgens VI, terwijl Assaidi zelf weer zegt dat daar niks van klopt. Beetje verwarrend wordt het zo :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_115592804
Noch kamp Assaidi, noch Ajax hebben deze cijfers naar buiten gebracht hoor... Dat is uitgelekt en via Johan Derksen bij VI terecht gekomen. Nogal overdreven om hem dat aan te rekenen dan.

Onderhandelen moet in stilte gebeuren, maar bij een grote club als Ajax lekt er vanzelf wel iets naar de media toe.
pi_115593391
Verheijen: 'Als ik coach van Ajax was, zou ik de ogen uit mijn kop schamen'
Woensdag, 15 augustus 2012 om 12:45

Raymond Verheijen maakt zich niet druk om de kritiek van Frank de Boer. De coach van Ajax stelde onlangs dat hij zich stoort aan de uitlatingen van de inspanningsfysioloog, 'omdat hij niet weet hoe andere trainers werken'. Verheijen is niet van plan om te stoppen met het leveren van kritiek: "Ik vind dat Frank niet zo moet janken over vorig seizoen", reageert hij in NUsport.

Verheijen leverde op Twitter veel kritiek op De Boer, die vorig seizoen met een hoop blessures kampte in de Ajax-selectie. "Hij moet begrijpen dat ik zijn puinhoop gebruik om andere coaches inzicht te verschaffen in de hoop dat zij niet dezelfde domme fouten maken als hij", stelt de inspanningsfysioloog. "Als ik hoofdtrainer van Ajax was en ik zou dertig spierblessures op mijn geweten hebben, dan zou ik de ogen uit mijn kop schamen. Dan zou ik gaan kijken naar advertenties om in een supermarkt te gaan werken."

Nicolai Boilesen is volgens Verheijen het beste voorbeeld van wat er allemaal mis is gegaan bij Ajax: "Boilesen staat straks anderhalf jaar buitenspel. Wie weet komt hij nooit meer terug op topniveau. Ik vind het een schande. Dáárom stel ik dit soort dingen aan de kaak. En mocht Boilesen over één of twee jaar Ajax via de achterdeur verlaten, dan zou ik Frank de Boer voor de rechter slepen voor het kapot maken van een veelbelovende carrière.''
  Redactie Games woensdag 15 augustus 2012 @ 12:58:14 #68
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_115593430
Ah dar hebben we hem weer :')
.....Kennedy
pi_115593463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:58 schreef Wessiej het volgende:
Ah dar hebben we hem weer :')
Lang geleden weer.
pi_115594281
Narsingh hoorde maar niets van Ajaxspelers
nieuws Door: Redactie op 15 aug 2012

Of Marc Overmars of Frank de Boer de volgende keer even het telefoonnummer van een potentiële aankoop kan geven aan de spelersgroep. Wellicht helpt het. Dat Luciano Narsingh voor PSV heeft gekozen en niet voor Ajax, heeft mede te maken met het warme gevoel dat de Eindhovense spelers hem gaven, zegt de huidige PSV'er.

"Omdat er zo veel PSV'ers bij Oranje waren en zij allemaal lieten blijken dat ze me graag zagen komen, kreeg ik een warm gevoel bij de club," zegt Narsingh in VI. "Behalve Vurnon Anita heeft geen enkele speler bij Ajax me laten blijken dat ze me wilden hebben."

Dat de voetbaldirecteur (Overmars) en trainer (De Boer) openlijk zeiden hem graag te willen hebben, was blijkbaar niet genoeg. Laten we maar snel lering trekken uit de 'kritiek' van Narsingh: misschien kunnen alle Ajacieden Narsingh zijn maatje Assaidi vandaag een verjaardagsfelicitatie sturen. Wellicht helpt het.

Wijf!
pi_115594323
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_115594668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:

Of Marc Overmars of Frank de Boer de volgende keer even het telefoonnummer van een potentiële aankoop kan geven aan de spelersgroep. Wellicht helpt het. Dat Luciano Narsingh voor PSV heeft gekozen en niet voor Ajax, heeft mede te maken met het warme gevoel dat de Eindhovense spelers hem gaven, zegt de huidige PSV'er.

"Omdat er zo veel PSV'ers bij Oranje waren en zij allemaal lieten blijken dat ze me graag zagen komen, kreeg ik een warm gevoel bij de club," zegt Narsingh in VI. "Behalve Vurnon Anita heeft geen enkele speler bij Ajax me laten blijken dat ze me wilden hebben."

Dat de voetbaldirecteur (Overmars) en trainer (De Boer) openlijk zeiden hem graag te willen hebben, was blijkbaar niet genoeg. Laten we maar snel lering trekken uit de 'kritiek' van Narsingh: misschien kunnen alle Ajacieden Narsingh zijn maatje Assaidi vandaag een verjaardagsfelicitatie sturen. Wellicht helpt het.

Wijf!
Narsingh :')

Al 2 wedstrijden compleet onzichtbaar in PSV. Laat gaan joh, dikke mazzel dat we die gozer niet hebben gekocht
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:30:53 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115594751
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:

Wijf!
Tom de Mul II. "Het is zo koud in de kleedkamer" :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115595761
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Tom de Mul II. "Het is zo koud in de kleedkamer" :').
Wat een jochie. Dikke pech voor hem dan dat van Gaal de komende jaren de scepter van Oranje zwaait. Denk dat er wel wat PSV-vriendjes van hem zullen sneuvelen ten koste van Ajax-talenten.

Als Strootman zo onzichtbaar blijft spelen kan die zijn plek zomaar eens gaan verliezen, en ook Willems en Pieters kunnen wel eens voorbij gestreefd gaan worden door Buttner/Dijks misschien zelfs Daley Blind :P Of ga ik nu iets te ver?
pi_115595797
Danny Blind bij Oranje, Daley dus ook.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')