Wat lul jij nou weer? Ajax wil, Assaidi wil?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Als voetballer moet je toch gewoon voor Ajax willen spelen. Zeker wanneer je nu nog bij Heerenveen speelt. Daarbij maak je mij niet wijs dat Assaidi er niet flink op vooruit gaat.
Laat 'm maar lekker bij Heerenveen blijven en volgend jaar transfervrij naar Roebin Kazan, West Ham of Bordeaux vertrekken
Teveel geld wil hij. Als dat alleen Raiola is, dan neemt ie daar maar afscheid van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ajax wil, Assaidi wil?
Waarom moet hij daar afscheid van nemen, is gewoon een kwestie van onderhandelen, als hij akkoord gaat met wat Ajax biedt zal het wel goed komen, de onderhandelingen zullen nu gaan over een gelimiteerde transfersom of deel van de transfersom bij verkoop.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Teveel geld wil hij. Als dat alleen Raiola is, dan neemt ie daar maar afscheid van.
Het liep toch juist stuk op het salaris. Hij wilde meer dan Ajax hem kon bieden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom moet hij daar afscheid van nemen, is gewoon een kwestie van onderhandelen, als hij akkoord gaat met wat Ajax biedt zal het wel goed komen, de onderhandelingen zullen nu gaan over een gelimiteerde transfersom of deel van de transfersom bij verkoop.
Blijkbaar zijn ze nog steeds bezig met onderhandelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het liep toch juist stuk op het salaris. Hij wilde meer dan Ajax hem kon bieden.
Dan houdt het op en valt er weinig over te onderhandelen.
Jij snapt blijkbaar niet heel veel van onderhandelen. Iedereen wil altijd een zo'n goed mogelijk contract er uit slepen en daar moet je hard tegen hard voor spelen. Dit gaat zo bij elke transfer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het liep toch juist stuk op het salaris. Hij wilde meer dan Ajax hem kon bieden.
Dan houdt het op en valt er weinig over te onderhandelen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet heel veel van onderhandelen. Iedereen wil altijd een zo'n goed mogelijk contract er uit slepen en daar moet je hard tegen hard voor spelen. Dit gaat zo bij elke transfer.
Er is nergens gezegd dat ze aan het plafond zaten, alleen dat de ene partij zegt dat ze niet hoger willen bieden en de ander niet lager. Dat gebeurt vrij vaak ook en zo. En elke keer is er bij iedereen weer deze discussie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat Ajax star vast houdt aan hun eigen transferplafond.
We zullen zien wat het wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat ze aan het plafond zaten, alleen dat de ene partij zegt dat ze niet hoger willen bieden en de ander niet lager. Dat gebeurt vrij vaak ook en zo. En elke keer is er bij iedereen weer deze discussie.
Als je van 350.000 naar 1.100.000 gaat en je wilt 1.600.000 dan is het niet slim om openbaar te gaan onderhandelen want je maakt jezelf NIET geliefd bij het publiekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:11 schreef Kremers het volgende:
Die vergelijking met El Hamdoui slaat echt nergens op..
Nogmaals, dit is hoe je onderhandelt. Alleen gebeurt het nu in het openbaar omdat het om een voetbalclub gaat.
Volgens VI, terwijl Assaidi zelf weer zegt dat daar niks van klopt. Beetje verwarrend wordt het zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je van 350.000 naar 1.100.000 gaat en je wilt 1.600.000 dan is het niet slim om openbaar te gaan onderhandelen want je maakt jezelf NIET geliefd bij het publiek
Narsinghquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Narsingh hoorde maar niets van Ajaxspelers
nieuws Door: Redactie op 15 aug 2012
Of Marc Overmars of Frank de Boer de volgende keer even het telefoonnummer van een potentiële aankoop kan geven aan de spelersgroep. Wellicht helpt het. Dat Luciano Narsingh voor PSV heeft gekozen en niet voor Ajax, heeft mede te maken met het warme gevoel dat de Eindhovense spelers hem gaven, zegt de huidige PSV'er.
"Omdat er zo veel PSV'ers bij Oranje waren en zij allemaal lieten blijken dat ze me graag zagen komen, kreeg ik een warm gevoel bij de club," zegt Narsingh in VI. "Behalve Vurnon Anita heeft geen enkele speler bij Ajax me laten blijken dat ze me wilden hebben."
Dat de voetbaldirecteur (Overmars) en trainer (De Boer) openlijk zeiden hem graag te willen hebben, was blijkbaar niet genoeg. Laten we maar snel lering trekken uit de 'kritiek' van Narsingh: misschien kunnen alle Ajacieden Narsingh zijn maatje Assaidi vandaag een verjaardagsfelicitatie sturen. Wellicht helpt het.
Wijf!
Tom de Mul II. "Het is zo koud in de kleedkamer"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Narsingh hoorde maar niets van Ajaxspelers
nieuws Door: Redactie op 15 aug 2012
Of Marc Overmars of Frank de Boer de volgende keer even het telefoonnummer van een potentiële aankoop kan geven aan de spelersgroep. Wellicht helpt het. Dat Luciano Narsingh voor PSV heeft gekozen en niet voor Ajax, heeft mede te maken met het warme gevoel dat de Eindhovense spelers hem gaven, zegt de huidige PSV'er.
"Omdat er zo veel PSV'ers bij Oranje waren en zij allemaal lieten blijken dat ze me graag zagen komen, kreeg ik een warm gevoel bij de club," zegt Narsingh in VI. "Behalve Vurnon Anita heeft geen enkele speler bij Ajax me laten blijken dat ze me wilden hebben."
Dat de voetbaldirecteur (Overmars) en trainer (De Boer) openlijk zeiden hem graag te willen hebben, was blijkbaar niet genoeg. Laten we maar snel lering trekken uit de 'kritiek' van Narsingh: misschien kunnen alle Ajacieden Narsingh zijn maatje Assaidi vandaag een verjaardagsfelicitatie sturen. Wellicht helpt het.
Wijf!
Wat een jochie. Dikke pech voor hem dan dat van Gaal de komende jaren de scepter van Oranje zwaait. Denk dat er wel wat PSV-vriendjes van hem zullen sneuvelen ten koste van Ajax-talenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Tom de Mul II. "Het is zo koud in de kleedkamer".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |