*messen slijpt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bereid je maar voor op heftige reacties in dat topic.
Ik kan je wel voorspellen wat men roept: namelijk allemaal argumenten tegen een libertarisch systeem die net zo goed gelden voor het huidige systeem.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bereid je maar voor op heftige reacties in dat topic.
Slechter als nu kan al niet, of vind je dat gehandicapten ouderen een menswaardig bestaan leiden in Nederland?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe wil de libertarische partij waarborgen dat iedere Nederlander, jong en oud, talentvol en talentloos, normaal en gehandicapt, de kans krijgt om zich optimaal te ontwikkelen terwijl haar streven is om de belastingen zoveel mogelijk te reduceren en hiermee in essentie van Nederland terug een nachtwakersstaat te maken?
Dat heeft dus niks met de overheid te maken. Of moet echt alles met de paplepel ingegoten worden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:29 schreef Qontroller het volgende:
Hoe zien jullie Nederland zonder/met een kleine overheid, hoe blijven de normen en waarden in stand?
Nee, dat heb je niet, want jouw antwoord is wel héél zwart-wit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks met de overheid te maken. Of moet echt alles met de paplepel ingegoten worden?
Zo, heb ik het antwoord al gegeven.
Linkje naar dat topic? Kan het zo snel niet vinden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:05 schreef timmmmm het volgende:
De vragen zijn ingezonden, maandag of dinsdag komt het topic met de reacties
Er waren nog wat kleine probleempjes maar het komt er binnenkort aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:29 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Linkje naar dat topic? Kan het zo snel niet vinden.
Binnen het uur! Door wat kleine probleempjes lukte het begin van de week niet, waarvoor mijn excuses.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:29 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Linkje naar dat topic? Kan het zo snel niet vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |