Ik gok dat hij alles moet streamen? Of zal je eerst software op je PSVita moeten zetten.. In het laatste geval zou het mogelijk moeten zijn.. Maar ik gok dat hij alles streamt..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar dat zou alleen zijn als je het op de PS3 speelt en de vita de beelden van de PS3 krijgt.
Niet als je en op de PS3 en op de vita de game hebt draaien.
(geen idee hoe het werkt)
Ik hoop het niet want dat gaat dan echt niet werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik gok dat hij alles moet streamen? Of zal je eerst software op je PSVita moeten zetten.. In het laatste geval zou het mogelijk moeten zijn.. Maar ik gok dat hij alles streamt..
Ik betwijfel het..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dat gaat dan echt niet werken
Hopelijk speel je op beide systemen en worden alleen de controls beide kanten op gestuurd.
Doen ze alquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef wdn het volgende:
Ja probeer mij nou maar eens een PS+ te verkopen
[GC] Sony-persconferentiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Doen ze al
Welke toffe Vita games?
Dual audioquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef marcek het volgende:
Ben bij dit soort concepten altijd bang dat de vertalingen achter gaan blijven.
Wat volgens mij wel een belangrijk onderdeel is wil je het globaal kunnen verkopen.
Eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:52 schreef SToRM81 het volgende:
Dit ziet er goed uit zeg en erg origineel van Sony
Walking with Dinosaurs heb ik nog niet eerder gezien, was die op E3 al aangekondigd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef marcek het volgende:
E3 vergeten?
Als het werkt is het idd een must have.
Ow ik geloof wel dat ze het kunnen hoor (het gebeurd bij veel van sony hun eigen releases al)quote:
Nee volgens mij niet. (?)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Walking with Dinosaurs heb ik nog niet eerder gezien, was die op E3 al aangekondigd?
Nee dat bedoelde ik niet, het gestuntel op het podium in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Walking with Dinosaurs heb ik nog niet eerder gezien, was die op E3 al aangekondigd?
Ja. Niet mij genre maar zag erg goed uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook dit ziet er goed uitZe kunnen het wel gelukkig, als ze maar met iets unieks komen.
Deze is toch belangrijker. Dichter op holiday season.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me toch af wat ze tijdens E3 hebben zitten doen![]()
Ik zie nu dingen die Sony met afstand de beste fabrikant had kunnen laten zijn die week...
Sony is altijd laatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie nu dingen die Sony met afstand de beste fabrikant had kunnen laten zijn die week...
lijkt alsof ze de E3 niet interessant vinden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mijn gevoel is E3 belangrijker. Maar ze hebben het voordeel dat gamescom minder druk is, zowel Microsoft als Nintendo zijn niet aanwezig dus ze kunnen uitpakken en alle ogen zijn op hen gericht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze is toch belangrijker. Dichter op holiday season.
Ik zou het ook wel weten waar ik mijn spul laat zien
Zo.... precies wat ik ook er van vindquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puppeteer vind ik dat weer niet zo interessant, de stijl staat me niet aan en het doet me denken aan LBP
Ik zou ook GC pakken. Vooral omdat het gewoon dichter op holiday is zoals ik zei.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is E3 belangrijker. Maar ze hebben het voordeel dat gamescom minder druk is, zowel Microsoft als Nintendo zijn niet aanwezig dus ze kunnen uitpakken en alle ogen zijn op hen gericht.
1day purchasequote:
Dit.. Killzone zag er een stuk beter uit.. Boeit mij ook veeeeel meer dan CoDquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan sluiten ze af met CoD![]()
Gek bedrijf.
Geld & afspraken maken alles stukquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan sluiten ze af met CoD![]()
Gek bedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |