Platinum had andere eisen en prijs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:33 schreef Godtje het volgende:
Wat is er anders aan essentials? Platinum hadden we toch al?
Ik zeg niets. Maar... euh, tja.quote:
Gaat Platinum dan nu de nek om?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Platinum had andere eisen en prijs.
Wel voor de duidelijkheid, dit was ook al enigzins de bedoeling met de psp (die uiteraard ver voor de wi u is uitgebracht), de uitvoering tja dat was niksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg niets. Maar... euh, tja.
Denk eerder dat ze er naast doen.quote:
Hij doet het met draad ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:39 schreef Poit het volgende:
Cross controller is gewoon een logische evolutie van Remote Play. Helaas werkte het laatste niet erg fijn door de lag. Zo te zien is dit ook niet draadloos te gebruiken.
Meer lag met wifi. Zeker met beeld. Maakt het onspeelbaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij doet het met draad ja.
Zou toch ook draadloos moet kunnen lijkt me.
Sackboy pas op! een val
Is ook niet de bedoeling. Dat lijkt me juist de cross buy en die paper game.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk niet dat LBP de game is die mensen massaal een Vita moet laten kopen met deze feature...
Maar dat zou alleen zijn als je het op de PS3 speelt en de vita de beelden van de PS3 krijgt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Meer lag met wifi. Zeker met beeld. Maakt het onspeelbaar.
Ja die cross buy maakt het de moeite waard (misschien).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling. Dat lijkt me juist de cross buy en die paper game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |