Ik vraag me af hoe hij zou zijn als zijn doelgroep niet de zwakzinnige kant van de samenleving was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik het eens ben met die mislukte pleeborstel
Hihi ik denk dat ik weet wie je bedoeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken een limburgse die dat fragiele nekje...
euh hihi.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
henk en ingrid. blondie weet niet eens wie dat zijn.
hoi miauwtje.![]()
en rest.
Hiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
henk en ingrid. blondie weet niet eens wie dat zijn.
hoi miauwtje.![]()
en rest.
Nou nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij zou zijn als zijn doelgroep niet de zwakzinnige kant van de samenleving was.
Ik denk dat hij dan best geniaal zou kunnen overkomen.
Dat blijktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SP en PVV liggen dichter bij elkaar dan je denkt
Ik zou hem niet onderschatten. Ik geloof dat hij een heel stuk slimmer is dan hoe hij zich voordoet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou nee.
Want dan zou hij de andere kant van de samenleving moeten aanspreken en ik vraag me af of hij de juiste argumenten kan bedenken.
Pas in novemberquote:
lekker daten! of niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pas in novemberIk heb deze week wel alleen maar leuke dingen gepland
Dit was mijn uitkomst :quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Royco1 het volgende:
Als ondernemer moet ik natuurlijk vvd stemmen
Oh dat zeg ik ook niet. Ik denk dat hij heel sluw en geslepen is maar of hij het inhoudelijk ook gaat redden vraag ik me af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou hem niet onderschatten. Ik geloof dat hij een heel stuk slimmer is dan hoe hij zich voordoet.
je moet niks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Royco1 het volgende:
Als ondernemer moet ik natuurlijk vvd stemmen
Ik ben wel weer even klaar met datenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker daten! of niet?
november, dan heb je lang vakantie zeg.
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat zeg ik ook niet. Ik denk dat hij heel sluw en geslepen is maar of hij het inhoudelijk ook gaat redden vraag ik me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |