Als je op PVV wil uitkomen bij mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef muhahaha het volgende:
Straks die stemwijzer doen, bij wie mag ik afkijken?![]()
Ja snel hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Hé C_A, dat heb je vlot gedaan vanochtend
Get Backquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet waar je heen moet als je het niet redt!
Lijkt wel alsof iedereen op PVV uitkomtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je op PVV wil uitkomen bij mij
Ja fijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja snel he
Gelukkig maar 10 minuten binnen geweest bij het Spaanse Consulaat
En we hadden aansluiting met de trams
[..]
Get Back
ja zeker welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja fijnen vast genoeg parkeerplek daar
Ik had ze gelukkig niet in mijn top 5quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef muhahaha het volgende:
Pvv denkt met iedereen mee *bbeeehhhh*
Even de Henk en Ingrid test doen:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof iedereen op PVV uitkomt
Beterschapquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zeker wel
Ik ga er vandoorVoel me niet zo heel erg lekker, even paracetamol en rustig op de bank zitten
Naja, op sommige punten wel, maar bij enkele punten ook echt niet... Maar dan vind ik SP weer het andere uiterstequote:
Je speelt met vuur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Even de Henk en Ingrid test doen:
- bent u werkloos?
- woont u in een slechte wijk?
- woont u in Limburg?
- bent u gescheiden en/of kindermoeder/kindervader?
- bent u laag opgeleid?
>3 maakt u een echte Ingrid.
Ik ben benieuwd waar ik op uit komquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, op sommige punten wel, maar bij enkele punten ook echt niet... Maar dan vind ik SP weer het andere uiterste
SP en PVV liggen dichter bij elkaar dan je denktquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, op sommige punten wel, maar bij enkele punten ook echt niet... Maar dan vind ik SP weer het andere uiterste
Dat wil nog niet zeggen dat ik het eens ben met die mislukte pleeborstelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
- bent u werkloos?
- woont u in Limburg?
- bent u laag opgeleid?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik het eens ben met die mislukte pleeborstel
pas op hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
- bent u werkloos?
- woont u in Limburg?
- bent u laag opgeleid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |