abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115564116

quote:
Vanaf donderdag 16 augustus start de TROS met de nieuwe, achtdelige serie Bauer's Zigeunernacht

Volkszanger Frans Bauer is geboren en getogen in een woonwagen. Van jongs af aan heeft hij de verhalen van zijn ouders en grootouders gehoord over het leven onderweg; Over het reizen van stad naar stad, op zoek naar werk, in totale vrijheid, met weinig luxe, maar in alle eenvoud en geluk.
Voor Bauer's Zigeunernacht reist Frans samen met zijn broer Dorus en drie zigeunermuzikanten naar Hongarije om zich onder te dompelen in het echte gipsyleven. Hij deelt zijn ervaringen met een aantal prominente Nederlanders en ontvangt hen op een zigeunerkamp aan de rand van Boedapest.

Presentatrice Irene Moors, politicus Emile Roemer, rapper Ali B, musicalster Pia Douwes, theaterdiva Ellen ten Damme, presentator/tv-maker Erik van der Hoff en entertainmentjournalist Albert Verlinde gaan op de uitnodiging van Frans in en maken de reis naar Hongarije waar hij hen laat kennismaken met zijn roots. Dit levert grappige, bijzondere, onverwachte en bij tijd en wijlen ook emotionele beelden op.
Aflevering 1

In de eerste aflevering koopt Frans samen met broer Dorus een dertig jaar oude Mercedes, precies zo eentje als hun ouders vroeger ook hadden. Samen met drie in Nederland wonende Hongaarse zigeunermuzikanten vertrekt Frans naar Boedapest, een reis van maar liefst 1.400 km.
De vraag is natuurlijk of de auto zich wel goed houdt. Vlak voor vertrek laten Frans en Dorus de oldtimer daarom eerst inzegenen door de pastoor van de basiliek in Oudenbosch. Moeder Bauer geeft haar zonen een beeldje van Sint Christoffel mee, de beschermheilige van de reizigers. Eenmaal aangekomen in Hongarije maken ze kennis met de bewoners van het zigeunerkamp. De broers nemen hun intrek in een oude woonwagen en omdat de zigeunerfamilie geen idee heeft wie Frans Bauer is, zingt hij voor hen. De stemming zit er daardoor al snel goed in en de toon voor de komende weken is gezet.

Heilige Christoffel

Om niets aan het toeval over te laten en zichzelf en de auto te beschermen, werd de hulp van de Pastoor ingeroepen. Op voorspraak van de Heilige Christoffel werd de zegening uitgevoerd...

http://www.tros.nl/tros-tips/bauerszigeunernacht/

w/
pi_115564291
Dit lijkt me zo`n verschrikkelijk programma..alleen al door die ellendige reclame die je minstens 10x per avond hoort :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_115629299
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:37 schreef Fok-it het volgende:
Dit lijkt me zo`n verschrikkelijk programma..alleen al door die ellendige reclame die je minstens 10x per avond hoort :')
stop det men!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115629325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

stop det men!
Echt he :') en dan die Bauer die loopt te schooieren bij Roemer, skeere kamper.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_115654848
Ik zit er klaar voor *O*
pi_115657063
Het is best geinig nog _O-
pi_115657256
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef vuvuzela het volgende:
leuk :)
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het is best geinig nog _O-
Uiteraard, we hebben het wel over Bauer :P