Ik ben rechtse media. En je moet trappen als het pijn doet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef Khaleesi het volgende:
CDA is gewoon in dikke crisis momenteel. Dan laat je ze lekker spartelen, maar natrappen lijkt me nu ook weer niet nodig... Heb het ook wel een beetje gehad met de linkse media die altijd CDAertje pesten, nu weten we het wel.
Gristen gespotquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef Khaleesi het volgende:
CDA is gewoon in dikke crisis momenteel. Dan laat je ze lekker spartelen, maar natrappen lijkt me nu ook weer niet nodig... Heb het ook wel een beetje gehad met de linkse media die altijd CDAertje pesten, nu weten we het wel.
Natuurlijk wel. "Kick em when they`re down!" Vooral bij christenhonden. Is lijden geen deugd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef Khaleesi het volgende:
Dan laat je ze lekker spartelen, maar natrappen lijkt me nu ook weer niet nodig...
CDA verdient meer dan een trapquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef Khaleesi het volgende:
Oh boy, weer zo'n geenstijl-nerd die het allemaal weetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben rechtse media. En je moet trappen als het pijn doet.
Zelfs de fundamenten van de partij liggen niet meer in het christendom, het is in ieder geval geen partij die streeft voor religieuze waarden, normen, leefregels, of wat dan ook.quote:
Zeer terechte klacht dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef LXIV het volgende:
Het zijn nota bene allemaal eigen bedenksels of consequenties van het eigen beleid waar het CDA nu tegen is.
Maar waar streeft het CDA dan wel naar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zelfs de fundamenten van de partij liggen niet meer in het christendom, het is in ieder geval geen partij die streeft voor religieuze waarden, normen, leefregels, of wat dan ook.
Sinds wanneer streven politieke partijen nog voor hun eigen visie? Moment dat ze merken dat ze er stemmen mee verliezen, haken ze af en keren ze zichzelf er soms ook nog tegen. Zelfde grapje is gedaan door alle politieke partijen in Nederland. Dit is geen truukje die de CDA eigen is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waar streeft het CDA dan wel naar?
Het CDA heeft gewoon een identiteitscrisis. Terugkeren naar hun christelijke roots zullen ze niet doen, maar ze willen toch die paar christenen behouden. En ze weten ook al niet of ze links of rechts op willen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:43 schreef LXIV het volgende:
En het punt is vooral dat ze steeds als verkiezingen in aantocht zijn, oppositie gaan voeren ten opzichte van hun eigen! beleid!
Zo waren ze opeens ook tegen die kilometerkastjes, terwijl Eurlings zelf die wilde invoeren. Et cetera, et cetera. Dan neem je jezelf toch niet serieus?
Balen man. Ben je stiekem wel blij dat ze stufi in de masterfase nog wel hebben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:47 schreef probeer het volgende:
Ja, opeens is iedereen tegen de langstudeerboete, zelfs de VVD.. vuile populisten
Graag even uitleggen waarom ik dan toch 950 euro (1/5e van totaal) af mag tikken aan het eind van deze maand..
Maar nee, dan zijn ze opeens wél demissionair en laten het maar over aan het volgende kabinet.. fucking tuig.
Niet dat ik die 3k terugkrijg als het volgende kabinet dit weer terugdraait, tuurlijk niet!
Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:47 schreef probeer het volgende:
Ja, opeens is iedereen tegen de langstudeerboete, zelfs de VVD.. vuile populisten
Graag even uitleggen waarom ik dan toch 950 euro (1/5e van totaal) af mag tikken aan het eind van deze maand..
Maar nee, dan zijn ze opeens wél demissionair en laten het maar over aan het volgende kabinet.. fucking tuig.
Niet dat ik die 3k terugkrijg als het volgende kabinet dit weer terugdraait, tuurlijk niet!
Ofcquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Balen man. Ben je stiekem wel blij dat ze stufi in de masterfase nog wel hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |