SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Smile like you mean it
www.wefut.com
Vorig jaar wel ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel een back zijn.
Rechtsback is die, Manolevje van Turkije.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel een back zijn.
Gewoon bewaren als aandenken aan FUT12. Ik heb ook nog zoveel spelers van FUT11quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sonic, wat ga je nu doen met je hele collectie van spelers enzo?
quote:
Godverdomme verdiend.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
3-1 winst na verlenging.
27 schoten waarvan 17 op doel, tegen 6 van Longcat, waarvan 4 op doel.
58% balbezot.!
Haha, ja, al vond ik die bij Ronaldo beter.quote:
quote:
Inderdaad! En je kan wat beter met skills doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Godverdomme verdiend.
Ik heb me echt op zitten vreten hoe slecht ze afmaakten zeg god godverdomme
Zal in de eerste weken van FUT wel een dikke IF krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Emenike:
Rating: 82
Pace: 92
Shooting: 78
Passing: 49
Dribbling: 77
Defending: 60
Heading: 68
Nationality: Nigeria
Height: 182
P. Foot: Right
Position: Attacker
League: Russian League
Club: Spartak Moskva
Geweldig!quote:
quote:
Ik vond die van mourinho leukerquote:
Neequote:
Haha, de neger die je zusje en moeder elke dag een anale verassing geeft terwijl jij denkt dat ze aan het hardlopen zijn ook!quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 17:14:38#FIFA13 Ultimate Team: Special reward packs for returning #FUT players. reageer retweet
Yuhhh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 17:14:38#FIFA13 Ultimate Team: Special reward packs for returning #FUT players. reageer retweet
quote:Seasons will be expanding with a new 2v2 online co-op mode and persistent squad saves. Division titles will be available for all divisions. And theres a new trophy cabinet! Add trophies to your collection as you progress through the game.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geen zusjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Haha, de neger die je zusje en moeder elke dag een anale verassing geeft terwijl jij denkt dat ze aan het hardlopen zijn ook!![]()
.
tnx dudequote:
Nee, voor jou bestaat ze nu niet meer nu ze met iemand anders neukt dan met jou héquote:
Ik heb er 3.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Al die gebruikers met 100 verschillende accounts, dat is dus behoorlijk gaar ,
Doe normaal gekke neger.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, voor jou bestaat ze nu niet meer nu ze met iemand anders neukt dan met jou hé![]()
.
Is goed vriendelijk dikzakkie van me.quote:
Oke ik gooi even mijn xbox aan, doe jij alvast wat vaseline op je aarsje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik moet me bang a noob lijst afwerken dus ja.
Beetje hoog ingeschat van jou, Ik kom dalijk 5 minuten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke ik gooi even mijn xbox aan, doe jij alvast wat vaseline op je aarsje?
dit jaquote:
GIOVANNI SIO! :-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet op wat voor positie hij speelt en hoeveel * hij heeft maar dit zijn hele goede stats
Rating: 73
Pace: 88
Shooting: 74
Passing: 70
Dribbling: 79
Defending: 51
Heading: 59
Nationality: Ivory Coast
Height: 180
P. Foot: Left
Position: Attacker
League: Bundesliga
Club: FC Augsburg
Er zijn 2 met een rating van 40, dat zijn de allerslechtstequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef Reemi het volgende:
De slechtste speler van het spel speelt bij Man City, wel grappig.
Ja, hij is sinds januari 0 weight.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef Maver24 het volgende:
Ff een ding, Waarom is die Colombiaanse keeper Mondragon zo ontzettend duur ?, is die out of packs ofzo? Speelt in de MLS
Oh, dan werkt die zoekfunctie niet goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn 2 met een rating van 40, dat zijn de allerslechtste
[..]
Ja, hij is sinds januari 0 weight.
1 pack = 99 cent, 10 euro is dus 10 packs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:29 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel packs kreeg je ook al weer bij die UT edition? Want als je 10 euro aan packs uitgeeft, heb je dan even veel packs?
ja en hoeveel packs kreeg je bij die editie? 24 toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef TJV het volgende:
[..]
1 pack = 99 cent, 10 euro is dus 10 packs.
24quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:29 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel packs kreeg je ook al weer bij die UT edition? Want als je 10 euro aan packs uitgeeft, heb je dan even veel packs?
whut? 24 premium? hoe schaf je zo'n early season ticket aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Zoals ik het begrijp is het het volgende:
FIFA 13 UT versie : 24 gold packs verspreid over een aantal maanden
Early Season Ticket : 24 gold premium packs die je in 1x krijgt
I am an EA SPORTS Season Ticket subscriber. How do I claim my free Ultimate Team card packs?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Zoals ik het begrijp is het het volgende:
FIFA 13 UT versie : 24 gold packs verspreid over een aantal maanden
Early Season Ticket : 24 gold premium packs die je in 1x krijgt
dat is wel kutquote:
Beterquote:
ook divisies, net als h2h nu dus. in fifa 13 clubs/h2h/fut op die manierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zijn er nog dingen veranderd aan clubs?
zonde om alleen voor packs te halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:33 schreef Maver24 het volgende:
Die season ticket is wel echt zwaar relaxt hoor... Ik zou em wel aanschaffen, 24 gold premium packs is wel echt baas,
Krijg je dan 24 premium ipv die 24 normalequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:33 schreef Maver24 het volgende:
Die season ticket is wel echt zwaar relaxt hoor... Ik zou em wel aanschaffen, 24 gold premium packs is wel echt baas,
je hebt ook altijd 20% korting op packs in the store als je koopt met MS points,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zonde om alleen voor packs te halen.
kost dus 25 euro. Kan je beter 25 euro aan packs uit gevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je hebt ook altijd 20% korting op packs in the store als je koopt met MS points,
http://www.easports.com/seasonticketquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Krijg je dan 24 premium ipv die 24 normale?
Waar heb je dat vandaan, en als ik hem nou koop, krijg ik dan ook nog die 24 premium packs bij fifa 13
ja daarom, als je iemand bent die echt geld aan packs besteed is het leuk. anders gewoon zonde van je geldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je hebt ook altijd 20% korting op packs in the store als je koopt met MS points,
Ik vind van niet want het geld niet alleen voor FIFA die season ticketquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja daarom, als je iemand bent die echt geld aan packs besteed is het leuk. anders gewoon zonde van je geld
Je kan hem voor veel minder krijgen man..quote:
Oh jij bent rondjes draai manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
Je bent verbeterd longcat, het is van 10-0 naar 7-1 gegaan!!
Waar dan, bij bol.com heb ik 3x besteld, 3x op release dag thuis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kan hem voor veel minder krijgen man..
Jonge ik speel in een psv shirt gedoemd om te falen jwz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon echt helemaal niks van
Jij bent de manolev onder de fifa spelers ... ik herken je weer!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:51 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Oh jij bent rondjes draai man
Ik herken je weer
KOM DAN NOG EEN KEER.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent de manolev onder de fifa spelers ... ik herken je weer!
Ja, maar je moet wel de goede shops hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:57 schreef marcie216 het volgende:
Bol.com is overal nog de goedkoopste, Eplaza, Freerecordshop allemaal duurder.
Maar ook winkels waar je zeker weet dat je hem op de release dag thuis hebt, dat heb je bij geen andere?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel de goede shops hebben.
E-Plaza en Freerecordshop zijn van die winkels waar Fifa 10 nu nog 40 euro is![]()
.
Wel als je er al vaker hebt besteld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar ook winkels waar je zeker weet dat je hem op de release dag thuis hebt, dat heb je bij geen andere?
krijg je hem dan wel op de release site thuis? Als je er meerdere keren besteld? Welke dan'?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wel als je er al vaker hebt besteld.
Ik heb wel eens bij BPGames besteld en had hem bij de release, en bij Gamemania kon ik hem ophalen op de release dag. En bij Saturn had ik MW3 om 00.00 laten halen door een vader van een vriend van me, dus toen had ik hem een dag eerder dan de rest van mijn vriendenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
krijg je hem dan wel op de release site thuis? Als je er meerdere keren besteld? Welke dan'?
Ja oke maar ik woon niet dicht bij een Gamemaniaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij BPGames besteld en had hem bij de release, en bij Gamemania kon ik hem ophalen op de release dag.
Ja, bij Gamemania heb ik destijds 2 games ingeleverd en toen kreeg ik hem mee voor 28 euro ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja oke maar ik woon niet dicht bij een Gamemania
Ja, maar het is wel gewoon dezelfde prijs als bij Bol.com.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, bij Gamemania heb ik destijds 2 games ingeleverd en toen kreeg ik hem mee voor 28 euro ofzo.
Ja, als je hem zo koopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel gewoon dezelfde prijs als bij Bol.com.
Koop nog even snel een xbox voordat fifa 13 er is!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Toefjes het volgende:
Geniaal, seasons in FUTKijk er nu alweer naar uit
Opzich ook wel jammer. Ik vind het toch wel heel leuk om af en toe tussendoor iemand flink af te slachten, maar je zal nog wel gewoon losse potjes en cups kunnen spelen lijkt mequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:11 schreef Toefjes het volgende:
Geniaal, seasons in FUTKijk er nu alweer naar uit
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Koop nog even snel een xbox voordat fifa 13 er is!
Wij willen iedereen hebben!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Jullie krijgen Rijst waarschijnlijk al terug. Doe het daar maar mee!
Ik denk Tello van wat ik tot nu toe heb gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Welke speler heeft nu tot nu toe de echte grootste boost gekregen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |