Ik kwam het topic binnen om deze gedachte te uiten jammer dat deze persoon eerder was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:21 schreef blek het volgende:
Bijna vechten. beter bijna een topic openen dan.
quote:Toen we langs hun liepen spuugde ik tegen die vriend zijn jas aan,
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:20 schreef Gulmez het volgende:
Toen we langs hun liepen spuugde ik tegen die vriend zijn jas aan,
ja man vooral omdat er nu kermis is en je allemaal bekende tegen komt als je daar tijdje hangtquote:
dus? ik ken Turkse en Mocrochicks met blauwe ogen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
blauwe ogen stond erin.
ze kwam oorspronkelijk van hoogeveen ofzo
Omdat ze geen hoofddoek omdeden zeker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
dus? ik ken Turkse en Mocrochicks met blauwe ogen.
hoofddoek 'omdoen'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat ze geen hoofddoek omdeden zeker.
Je moeder is een boer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
hoofddoek 'omdoen'Provinciaalse boer.
Pauperturk, ga eens aan Allah vragen of dat wel mag...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:20 schreef Gulmez het volgende:
Toen we langs hun liepen spuugde ik tegen die vriend zijn jas aan,
Maar jij beleeft altijd dingen als knokken, knoklustige figuren tegenkomen, nooit iets wat je imago wat kan opkrikken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man vooral omdat er nu kermis is en je allemaal bekende tegen komt als je daar tijdje hangt
volgens mij heeft hij niet eens een imagoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar jij beleeft altijd dingen als knokken, knoklustige figuren tegenkomen, nooit iets wat je imago wat kan opkrikken.
Zakquote:Toen we langs hun liepen spuugde ik tegen die vriend zijn jas aan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:45 schreef Gulmez het volgende:
Kermissen kom ik voorlopig niet meer []
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef HSG het volgende:
Wow TS mag ik je aanraken? Jij bent de bomb!tnx ja mag wel sta wss met de audi vannacht op de bachlaan voor de turksesupermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Woon je ook in Zwolle?
aahh dat wist ik niet eens
kndek 19 augestesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
JaWerkte jij niet bij de mac?
En tot wanneer is de kermis nou?
Audi A4 uit 2002 maar ik rijd voorlopig niet meer zo veel, zijn weer paar dingen kapot alleen korte stukjes maak ik nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef Knofl00k het volgende:
TS jij begon!
die kerel had toch nog helemaal niets gedaan bij jou?
Oke hij keek, maarja wie weet wat ze tegen hem zei!
Hey ff offtopic, heb je een a4 of een a6?
aaighhtt een van de beste users woont gewoon in mijn stadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
JaWerkte jij niet bij de mac?
En tot wanneer is de kermis nou?
Het is ook een imago. Ts kan wel gewoon Nederlands typen.quote:
thnx. ff verder op de dm.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Audi A4 uit 2002 maar ik rijd voorlopig niet meer zo veel, zijn weer paar dingen kapot alleen korte stukjes maak ik nog
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
aaighhtt een van de beste users woont gewoon in mijn stad
eyo mijn dm en berichten kan ik niet gebruiken toen ik een ban kreeg kreeg ik ook een dm ban en bericht ban, toen ik weer op het forum kon is nog steeds dm ban en bericht etc dus moet ff aan een modje vragen maar sowieso reageer ik vanavond als ik een unban hebquote:
Zegt de kleur van je ogen iets over je afkomst? Jeetje... Zet dan maar een link naar haar Facebook account neerquote:
Tot spijt moet ik je wel vermelden dat het tegenwoordig abnormaal is op normaal Nederlands te praten/typen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is ook een imago. Ts kan wel gewoon Nederlands typen.
gewoon echt zon knap meisje met fel blauwe ogen, echt ik smolt ervan haast als ze scherp aankeek met een ondeugende lach, echt die ogen.. nog nooit een meisje gehad met zo'n mooie ogen, is mss wel mijn allermooiste vriendin ooit waar ik t meeste voor voeldequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:51 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Zegt de kleur van je ogen iets over je afkomst? Jeetje... Zet dan maar een link naar haar Facebook account neer
Zet haar nou maar gewoon uit je hoofd zebbi, die tijden zijn voorbij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
gewoon echt zon knap meisje met fel blauwe ogen, echt ik smolt ervan haast als ze scherp aankeek met een ondeugende lach, echt die ogen.. nog nooit een meisje gehad met zo'n mooie ogen, is mss wel mijn allermooiste vriendin ooit waar ik t meeste voor voelde
chanante momenten blijf je altijd onthouden, maar dat moment ook was niet chanant maar wel klote momentquote:
Dat is waar ja. Normaal beschaafd Nederlands is gewoon aan het verdwijnen en wordt als netjes beschouwd. Maar goed, het is nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Tot spijt moet ik je wel vermelden dat het tegenwoordig abnormaal is op normaal Nederlands te praten/typen.
Ik heb die commentaar ook al een paar gehad toen ik ergens op bezoek was.
"je praat te netjes"
"ik praat gewoon Nederlands"
wrom heb je hem niet gedjoekt dan die chimeid hoor gwoon bij jouw togquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
chanante momenten blijf je altijd onthouden, maar dat moment ook was niet chanant maar wel klote moment
ja maar na 3/4 jaar iemand zien doet wel wat met je snapje ik had t nooit verwacht en is nog steeds t zelfde meisje, alleen dan volwassener en veel mooier, echt dat moment blijf ik altijd onthouden man je weet toch ze schok toen ze me zag, alleen einde is niet zo''n mooie herinneringquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:53 schreef Alborz het volgende:
[..]
Zet haar nou maar gewoon uit je hoofd zebbi, die tijden zijn voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |