De kaartjes zijn geen probleem. Maar ik kan gewoon nietquote:
Hier in korte broek, t-shirt en teenslippers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ernis-werkvloer.html
Blote benen in kort rokje present. Niet te kort, gisteren was ie korter. Maar kreeg vooral complimenten, dus geen ergernis hier
Maar goed ook, anders moet Tam het helemaal doen dit weekendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
De kaartjes zijn geen probleem. Maar ik kan gewoon niet
*snik*
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier in korte broek, t-shirt en teenslippers.
Thuiswerkdag FTW!
Als ik op het werk in zomerkleding aankom word ik meteen ontslagen.
Dan staan de buren hier weer de hele dag voor het raam te kwijlen, moeten we ook niet hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.
En daar moet ik rekening mee houden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders moet Tam het helemaal doen dit weekend
Die kunnen zweven/vliegen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan staan de buren hier weer de hele dag voor het raam te kwijlen, moeten we ook niet hebben.
Hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.
Piemelslippersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor slippers zou je anders willen hebben? Armslippers? Hoofdslippers?
Bierslippers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor slippers zou je anders willen hebben? Armslippers? Hoofdslippers?
Lekker het buitenraam swaffelen als er net mensen langs lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is ook niet nodig, ik woon op de begane vloer
/beroepsdeformatiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is ook niet nodig, ik woon op de beganegrondvloer
leuk tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:28 schreef stbabylon het volgende:
whoops
Kolere, ik ben net als een 8-jarig jochie die morgen op schoolreisje gaat
Gipsvlucht vertraagdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef Tegan het volgende:
Waar blijft rhu? Die zou terug komen van vakantie vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |