Die kunnen zweven/vliegen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan staan de buren hier weer de hele dag voor het raam te kwijlen, moeten we ook niet hebben.
Hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik met dit weer thuis zou werken, zou dat in mijn blote hol gebeuren.
Piemelslippersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor slippers zou je anders willen hebben? Armslippers? Hoofdslippers?
Bierslippers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor slippers zou je anders willen hebben? Armslippers? Hoofdslippers?
Lekker het buitenraam swaffelen als er net mensen langs lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is ook niet nodig, ik woon op de begane vloer
/beroepsdeformatiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is ook niet nodig, ik woon op de beganegrondvloer
leuk tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:28 schreef stbabylon het volgende:
whoops
Kolere, ik ben net als een 8-jarig jochie die morgen op schoolreisje gaat
Gipsvlucht vertraagdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef Tegan het volgende:
Waar blijft rhu? Die zou terug komen van vakantie vandaag.
Gelukkigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, daarvoor ken ik LL te goed
Ik vond het tegenvallen, maar 25 acts die ik op zich wel wil zien... dat valt dus eigenlijk ook wel meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Opzich wel oke lineup (van wat ik ken dan) bij LL
Nouja, ik zie er voor mijn doen wel een paar leuke tussen of die ik wel zou willen zien. Al zijn dat er bij lange na geen 25quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond het tegenvallen, maar 25 acts die ik op zich wel wil zien... dat valt dus eigenlijk ook wel mee
Juh, zeker wel. Ik heb overigens maar 1 moetje: Heideroosjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, ik zie er voor mijn doen wel een paar leuke tussen of die ik wel zou willen zien. Al zijn dat er bij lange na geen 25
Dan ga je je er wel vermaken denk ik zo
Ach, naar LL ga je toch voor de sfeer en minder voor de bands.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het tegenvallen, maar 25 acts die ik op zich wel wil zien... dat valt dus eigenlijk ook wel mee
gohquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juh, zeker wel. Ik heb overigens maar 1 moetje: Heideroosjes
mn vriend moet morgen zelfs nog werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]Jaaaaa
Zo'n zin in!!! (kut dat ik nog heel hard moet werken vandaag)
Jaaaaaaaa, de dijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mn vriend moet morgen zelfs nog werkenmaar ik ga vandaag al onderweg
tussenstop bij n vriend en morgen naar de dijk
FOK!ken en hard werken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]Jaaaaa
Zo'n zin in!!! (kut dat ik nog heel hard moet werken vandaag)
we worden gedropt met busjes en lopen dan naar de hekkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, de dijkSta je op de zuid of noord kant?
Q en hard werken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
FOK!ken en hard werken?![]()
Q? Ben jij het?
Ja, ik zeg dat het moet, niet dat het lukt. Maar goed, atm is mijn workspace bezig met builden en zo. Duurt lang.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
FOK!ken en hard werken?![]()
Q? Ben jij het?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat het moet, niet dat het lukt. Maar goed, atm is mijn workspace bezig met builden en zo. Duurt lang.
Is ie al klaar?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat het moet, niet dat het lukt. Maar goed, atm is mijn workspace bezig met builden en zo. Duurt lang.
Rhu!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Kusjes vanaf mijn nederlandse bank vandaag!
NOG beter? Dat kan niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
De rabo mobiele app is aangepast. Wel een stukje beter
Wat dache?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |