Awesome.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:09 schreef Da hopman het volgende:
[..]
[ONZ] Leuke (matige) grap bij de ingang
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:09 schreef Da hopman het volgende:
[..]
[ONZ] Leuke (matige) grap bij de ingang
te laat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:36 schreef friekin_ het volgende:
Ik kan er nog 1 via ticketmaster krijgen. Doen dan maar?
Ik dacht precies het zelfde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Goedkoper dan mijn kaartje (leuk die tijdelijke btw verhoging)
In dat filmpje met EvE zag je hier en daar stellages met vier palen en een dakje. Kleine schaduwplekken. (kijk maar, als hij langs de voormalige markt rijdt). Maar het blijft behelpen. Achterin de tenten, of in teneten die aan het ombouwen zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:04 schreef peaceman het volgende:
Zou mooi zijn als ze wat beschutte zones op het gras maken. :-) in elk geval zal dat zwembad met deze vooruitzichten een groot succes worden, schat ik zomaar.
Ik doe met je mee. Ik mag wel de pendelbus in. Dat is echt 6 jaar geleden dat ik dat voor het laatst deed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben vrij vanaf nutijd voor ultiem voorpretten en donderdagochtend richting bhuizen
Morgen middag beginnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben vrij vanaf nutijd voor ultiem voorpretten en donderdagochtend richting bhuizen
Mooie lijst!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef friekin_ het volgende:
http://www.lowlove.nl/praktisch/ik-ga-naar-lowlands-en-neem-mee/
je gaat tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ik mag wel de pendelbus in. Dat is echt 6 jaar geleden dat ik dat voor het laatst deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |