inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, waarom niet? Leuker dan handboogschieten
Hans van Zetten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inderdaad.. Alleen vraag ik me af wie voor de NOS commentaar moet doen
![]()
Straks zit Jeroen Grueter of Frank Snoeks daar verslag te geven.
Handboogschieten kan ik vanuit de historie nog wel plaatsen. Darten daarentegen... De dikker je bent de beter je bent en zo min mogelijk spieren in de arm voor een betere gooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, waarom niet? Leuker dan handboogschieten
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:34 schreef Saind het volgende:
http://mistupid.com/people/page086.htm Dit verhaal
En toch moest Beckham Londen in luiden en zondag Pele voor Brazilie. Hoewel heel de OS voetbal haat hebben de organisaties de populariteit wel nodigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:46 schreef Adames het volgende:
nee, olympische spelen moet geen nieuwe sporten toe laten die buiten de OS groter zullen zijn dan in het OS zelf. Voetbal, tennis en basketbal boeit ook niemand wat.
HIJ ZIT ERIN, HET IS ONGELOFELIJK. EEN DUBBELE DRAAI SALTO VAN DE PIJL GEHOEKT.... OOOOO EEN BOUNCER HET IS TOCH NIET TE GELOVENquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HIJ STAAT, HET IS ONGELOOFLIJK EEN 9 DARTER
en terechtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts Olympisch?
Eerste haters al.
Ze roepen ook dat het een grotere evenement is dan voetbalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch moest Beckham Londen in luiden en zondag Pele voor Brazilie. Hoewel heel de OS voetbal haat hebben de organisaties de populariteit wel nodig
Ik heb je ook een reactie gegund.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts Olympisch?
Eerste haters al.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Darten, maar dan wel in het zwembad en shirtloos. Ik ben overtuigd geraakt.
hoezo heb je wifi nodig danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef Monopoly het volgende:
Kutzooi, ik ben echt al op iets van 70% met een brute presentatie voor mijn opleiding die ik moet vertonen voor een select groepje bazen. Blijkt dat ze daar geen Wifi hebben
Finale wordt dan gespeeld met paarden erbij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Darten, maar dan wel in het zwembad en shirtloos. Ik ben overtuigd geraakt.
Vanuit de gekste hoeken mikkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Finale wordt dan gespeeld met paarden erbij.
Is lastig dunken met paarden hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Finale wordt dan gespeeld met paarden erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |