Tof joh! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:55 schreef morgane het volgende:
Jaaa ik heb m'n toelatingstentamen voor de master Vertalen gehaald!! Utrecht here I come
Maandag had ze 't ontvangen, woensdag cijfer!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:59 schreef morgane het volgende:
Haha ja inderdaad, hoe snel had jij ook alweer een je beoordeling?
Jemigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maandag had ze 't ontvangen, woensdag cijfer!
Denk dat de beoordeler van jouw toelatingstentamen een soort Chardonnens is; die had het ook meestal de avond van 't tentamen al nagekeken![]()
1)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:55 schreef morgane het volgende:
1) Jaaa ik heb m'n toelatingstentamen voor de master Vertalen gehaald!! 2) Utrecht here I come
Ik zou maar even naar het ziekenhuis gaan. Dat je niet sterk in dergelijke situaties bent is toch niet erg? Dat is vrijwel niemand in die situatie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn opa wordt op t moment geopereerd aan een geknapte aneurysma in zijn buik. Was op Werk maar ben toch maar naar huis gestuurd. Zit nu te twijfelen of ik wel of niet naar ziekenhuis zal gaan. Alle kinderen van opa en wat kleinkinderen zijn er maar je Kan er namelijk helemaal niets behalve wachten...
Ik ben gewoon niet sterk in dat soort situaties dus vind t moeilijk
Chardonnens is de baas der nakijkerdsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maandag had ze 't ontvangen, woensdag cijfer!
Denk dat de beoordeler van jouw toelatingstentamen een soort Chardonnens is; die had het ook meestal de avond van 't tentamen al nagekeken![]()
Ik ben nog voor Christus. Wij waren blij als we een speelgoedje van brons hadden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:19 schreef Difficult het volgende:
[..]
In 2012 bestaat dat fenomeen nog steeds!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:57 schreef morgane het volgende:
Dank je!! Ik heb er ontzettend zin in. Heb m'n tentamen gisterochtend ingeleverd dus ik had echt niet verwacht nu al de uitslag te krijgen!
Thanksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:42 schreef Laysa het volgende:
Sterkte Yash het is nooit makkelijk dit soort dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ja, dan niet nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb nu rust hoorMaar wil morgen gewoon even een paar dingetjes doorlopen. Zijn beslisbomen enzo, en dat wil ik gewoon nog even een keer geoefend hebben
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan is het toch zo'n schat dat ie met mij naar t ziekenhuis is gegaanLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sterkte Yash! Schrikken zeg!
Succes morgen IB! Gaat je vast lukken!
Your body. Your soul. Your rituals.
Ja op zo'n momenten besef je dat gewoon nog eens extra.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Laysa het volgende:
Ik snap precies wat je bedoelt Yash....dk kan ook niet zonder mij![]()
En ik niet zonder hem
Speltheorie? Is niet zo ingewikkeld als je het een paar keer doet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb nu rust hoorMaar wil morgen gewoon even een paar dingetjes doorlopen. Zijn beslisbomen enzo, en dat wil ik gewoon nog even een keer geoefend hebben
Thanks,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lief. Sterkte Yash! Schrikken zeg!
Succes morgen IB! Gaat je vast lukken!
Was het maar zo'n eitje. Dit is Data Mining, en daar zit nét wat meer wiskunde achterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Speltheorie? Is niet zo ingewikkeld als je het een paar keer doet!
Ik had al gezegd dat ik goed voor 'm zou zorgen toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Thanks,Wanneer mochten wij ook alweer met jouw poes spelen?
Aah. Daar heb ik in m'n laatste scriptie ook iets over geschreven. Over de mogelijkheden dan, gelukkig niet over de daadwerkelijke methodesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was het maar zo'n eitje. Dit is Data Mining, en daar zit nét wat meer wiskunde achter
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Thanks,Wanneer mochten wij ook alweer met jouw poes spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |