iig vaker kans om de natuur te zien, ipv dr. schumacherquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk met je mee
Billensowieso beter als tetten
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
iig vaker kans om de natuur te zien, ipv dr. schumacher
Ik van het geheelquote:
Dat klinkt best cliche jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik van het geheel![]()
Maar dat klinkt dan meteen zo cliche alsof ik niet kan kiezen.
Maar ja, waarom moet ik kiezen?quote:
Hier heb je gelijk inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar ja, waarom moet ik kiezen?
Een mooi paar billen aan een vrouw met een lelijk gezicht doet het voor mij echt niet.
Evenals dikke tieten en een rotkop... dat werkt gewoon niet.
En verder kijk ik graag naar billen, en ik zit er ook graag aan.
Maar dat geld ook voor borsten hoor
Dus tja... hopeloos.
Een Kan... of een man?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Doe mij maar boobiesen bij een Kan billen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook bijzonder weinig ervaring heb met verschillende borsten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk inAlles moet in orde zijn zeg maar, maar dan gaat mijn voorkeur naar billen.
Maar misschien kan dat ook komen dat ik nooit een paar goeie borsten in mijn handen heb gehad
Dat laatste wel, maar alsnog. Billen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk inAlles moet in orde zijn zeg maar, maar dan gaat mijn voorkeur naar billen.
Maar misschien kan dat ook komen dat ik nooit een paar goeie borsten in mijn handen heb gehad
man.. autocorrect en sloom internetquote:
Ik welgeteld 1 paarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook bijzonder weinig ervaring heb met verschillende borsten.
Maar de borsten waar ik mee heb mogen spelen...
Met mollig is uiteraard niets misquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik welgeteld 1 paarEn dat waren nou niet echt stevige borsten ofzo
.
Overigens mijn date heeft wel stevige borsten, maar die is sowieso wat molliger
Ik 2 paarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
.
Zeker niet. Lekker juist.quote:
stevige borsten met kleine tepelsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
.
Dat zeg ik ook nietquote:
Hehequote:
* Vinniiee wilt ermee spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stevige borsten met kleine tepels
Dat ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stevige borsten met kleine tepels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |