Die westlandutrechtbank is helaas nog maar 2,7%. in januari kreeg ik daar 3.2 of 3.4%quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:23 schreef brulaap112 het volgende:
ING is gered door de Nederlandse overheid en mag daarom niet stunten met rentes. Hun dochter WestlandUtrecht doet dit wel gewoon, hier zou je het heen kunnen verplaatsen voor 2,7% rente.
Voor meer info kijk in dit topic Banken met "hoge" rente-topic #43
No way, is nooit boven de 3 geweest hoor. Zeker niet in januari, misschien in 2009.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:44 schreef Soohr het volgende:
[..]
Die westlandutrechtbank is helaas nog maar 2,7%. in januari kreeg ik daar 3.2 of 3.4%
Ga er maar vanuit dat de rentes nog even blijven zakken of in ieder geval niet hoger worden.
Oke maar het geld dus op de Westlandutrechtbank zetten kan geen kwaad en dan heb ik gewoon een hogere rente?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Deetch het volgende:
De rente is een "beloning" die je krijgt van de bank omdat zij jouw geld weer uit kunnen lenen en daar een vergoeding voor vragen.
Als er weinig vraag is naar geld om te lenen of veel aanbod dan "zakt" de waarde van dat geld en geef je als bank dus ook een lagere beloning aan mensen die geld willen sparen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |