SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Waar hebben ze die info weg dan? Nieuwe spelers zitten er nog niet bij blijkbaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
www.chuzz.com/UT13
Nog niet confirmed though.
In het een na laatste topic is het uitgebreid besproken met veel printscreens van ratings. Zitten weinig nieuwe spelers nog in, wel een paar zoals Muslera en Jadson. Zijn ook nog geen definitieve ratings, het is wel een aardige indicatie denk ik. Zijn bij EA uit de webapp data geplukt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waar hebben ze die info weg dan? Nieuwe spelers zitten er nog niet bij blijkbaar?
Moeilijk te vinden tussen alle baggerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het een na laatste topic is het uitgebreid besproken met veel printscreens van ratings. Zitten weinig nieuwe spelers nog in, wel een paar zoals Muslera en Jadson. Zijn ook nog geen definitieve ratings, het is wel een aardige indicatie denk ik. Zijn bij EA uit de webapp data geplukt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zidan - Arnautovic klinkt lekker, Duder.
En Kum met 75 pace.I normally don't like gay jokes, but come on guys. [ afbeelding ]
Dat klinkt het zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zidan - Arnautovic klinkt lekker, Duder.
En Kum met 75 pace.I normally don't like gay jokes, but come on guys. [ afbeelding ]
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar deze website/link doet het niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
www.chuzz.com/UT13
Nog niet confirmed though.
Extra z achter chuzz doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar deze website/link doet het niet?
Beterssquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef Rijst het volgende:
Non rareNet als in Fifa 11
[ afbeelding ]
Het is te lekker weer om je binnen te vervelen, ga lekker een terrasje pakken en vrouwen kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:28 schreef marcie216 het volgende:
Ik verveel me gewoon.
Iemand iets leuks te doen op de webapp
Dat is voor de oudere garde. Ik vind het niet leuk om op een terras te zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is te lekker weer om je binnen te vervelen, ga lekker een terrasje pakken en vrouwen kijken
Zegt EA hè.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is ook nog niet definitiefen die non-rare/rare dingen kloppen ook niet.
Dan ga je naar de een plas in de buurt en ga je daar chillen met wat vriendjes (:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is voor de oudere garde. Ik vind het niet leuk om op een terras te zitten.
Dat staat voor vanavond gepland.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan ga je naar de een plas in de buurt en ga je daar chillen met wat vriendjes (:
wil je een potje tegen mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef Toefjes het volgende:
1.057 coins voor 1 wedstrijd, ik geloof een record voor mij
Ohja, is goed, invite me maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wil je een potje tegen mij? Heb wel bent in de spits
even opstarten, brbquote:
volgens mij won jij de laatste keer gewoon van mij hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:38 schreef marcie216 het volgende:
Ja, ik wil beter worden in fifa, maar ik weet geen punten om me te verbeteren, dus toefjes kan je na de wedstrijd even alle - punten geven?
Ja? Ah ik zie je dat je 15-0 had gewonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
volgens mij won jij de laatste keer gewoon van mij hoorGeef mij maar wat tips na de wedstrijd
Lol, met MLS tegen een 21 chem teamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja? Ah ik zie je dat je 15-0 had gewonnen
Is goed zal het proberen.
Bij 5-0 kan je al stoppen, dan heb je al maximale puntenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja? Ah ik zie je dat je 15-0 had gewonnen
Is goed zal het proberen.
Klopt, maar is leuk om Kandji te laten scorenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij 5-0 kan je al stoppen, dan heb je al maximale punten
Ga je de 2k nog redden met hem of niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar is leuk om Kandji te laten scoren
Nee hoor, gezien het wedstrijdbeeld, verhoudingen van schoten/schoten op doel heb je heel verdiend gewonnen. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef marcie216 het volgende:
goed gespeeld Toefjes.
3 kut goals van mij
Bronze packenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef marcie216 het volgende:
En nu verveel ik me weer
Even een manier zoeken om money te maken op fifa.
werkt dat nu nog steesdquote:
Jazeker.quote:
Ohja die ook nog ja. Ik heb ook gewoon geld, + 2 gouden teams. Maar verveel me de pleuresquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jazeker.
Zonde van je tijd alleen.
Ik zal jou die 20k geven heb je weer wat geld. Moet alleen even kijken wanneer ik op ps3 kan
Zit daar iets leuks tussen jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Marcie, ga dan de rest van het forum ontdekken.
Puber- & Tienertalkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zit daar iets leuks tussen ja?
Ik zit ook bij het voetbalshirt topic, maar voor de rest nog iets leuks?
Joowh niggelbiggelquote:
Kut Team grquote:
Yoo ben ju ook h00g a zemmelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Joowh niggelbiggel
Call me maybe nog steeds op 6 van top 40.
Euphoria op 5, heerlijk nummer. Deze draai ik altijd voor een voetbalwedstrijd, voor de concentratie.
Yoo brooder, nee ik ben niet hoog booler.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Yoo ben ju ook h00g a zemmel
Morgu krijgu jullie up ju smoel van du kutbelgu met 3-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------
Tim Janssen, ex NEC geloof ik.
-----------
Elvis Manu van Feyenoord.
-----------
Silver
-------------
Overall omhoog met +5, dikke pace en is nu Turk ipv Zwitser.
-------------
Danny Hoesen. Moet ie alleen niet naar de JL gaan.
------------
He's back
---------------
------------
Rating: 64
Pace: 76
Shooting: 64
Passing: 49
In zn Heerenveen tijd was het 99 pace, 0 passing.
-------
Kalas van Vitesse.
Belgiëquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Yoo brooder, nee ik ben niet hoog booler.
Ga maar naar huis man, belgie heeft goede spelers, maar toch is het niks. Zoals Belgie( het land) ook niks is, en de mensen die daar wonen ook niet. stuk voor stuk allemaal slecht voor de wereld
Buttner is beterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:44 schreef marcie216 het volgende:
Kalas van Vitesse is dan ook een goede verdediger!
Kan je niet met elkaar vergelijken, grote vriend. Een LB met een CV..quote:
Fer Anitaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Rijst het volgende:
Weet iemand een goede CDM duo met een dubbele link? ( niet ui de PL)
Lukakuquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:48 schreef stoereboii het volgende:
En dan staan kompany en lukaku er nog niet bij
Ja want Lukaku is fucking goed in het echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:48 schreef stoereboii het volgende:
En dan staan kompany en lukaku er nog niet bij
Wel een sympathieke gast verderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja want Lukaku is fucking goed in het echt
Enoh-Anitaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Rijst het volgende:
Weet iemand een goede CDM duo met een dubbele link? ( niet ui de PL)
Topskutter in een verdedigende competitie als je 17 bent. Ja dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja want Lukaku is fucking goed in het echt
En wat heeft hij gepresteerd in de PL?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Topskutter in een verdedigende competitie als je 17 bent. Ja dus
De Pro League is een nog ergere Mickey Mouse league dan de Eredivisiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Topskutter in een verdedigende competitie als je 17 bent. Ja dus
Als je natuurlijk geen kansen krijgt kan je moeilijk scoren. Bij de reserves bijna elke match 2 goalsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
En wat heeft hij gepresteerd in de PL?
Helemaal niet. Verdedigers bij jullie kunnen geen kut dekken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De Pro League is een nog ergere Mickey Mouse league dan de Eredivisie
leuk man. Dat is een of andere zweed van NAC, lekker representatiefquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Helemaal niet. Verdedigers bij jullie kunnen geen kut dekken.
Pogbaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
Vidal heb ik al in een andere team. Willians ook. Dus ik zoek een andere partner voor deze
[ afbeelding ]
Marchisio.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
Vidal heb ik al in een andere team. Willians ook. Dus ik zoek een andere partner voor deze
[ afbeelding ]
Pirlo/marchisio/(ik hoorde dat Hernanes best goed is maar dan zul je wel 6k extra moeten neertellen)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus?quote:
RW natuurlijkquote:
Ah dat is wel baas, 0-6.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:01 schreef stoereboii het volgende:
Op 1 september ga ik naar LOSC-PSG
Ja, ik weet niet waar die kerel speeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
RW natuurlijk
En Depay en Locadia beide zilver, wordt in fifa 13 een zilver team maken
Ja in het nieuwe stadion met ong 50000 man capaciteitquote:
Mooie wedstrijd inderdaad. Heb je een seisoenskaart van Lille?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja in het nieuwe stadion met ong 50000 man capaciteitwel kut dat mn vader niet meekan. We moeten dan met 5 in een auto
wel de nieuwe BMW 5 dus er is ruimte
In fifa 12 bij H2H heeft tie goede ingame stats,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft slechte stats. Maar hij zal wel hoge balance/agility/vision hebben
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik hoop wel dat je RW/LW's spits kan maken etc. Huidige kaartjes systeem is zo nep
Wingers op striker zou juist nep zijn... van rechts naar links is een ander verhaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik hoop wel dat je RW/LW's spits kan maken etc. Huidige kaartjes systeem is zo nep
Klasie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
JAAAA FEYENOORD HEEFT EEN GOUDEN SPELER!!!!!![]()
EA
Nope. Heb 6 jaar een abo gehad bij Anderlecht, maar we doen het nu een jaar niet omdat we vorig jaar bijna elke match geirriteerd warenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mooie wedstrijd inderdaad. Heb je een seisoenskaart van Lille?
Ja. Kut stats.quote:
Ah oke, waaorm dan naar Lille?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nope. Heb 6 jaar een abo gehad bij Anderlecht, maar we doen het nu een jaar niet omdat we vorig jaar bijna elke match geirriteerd warenvoor de CL Wel als ze het halen en de play-offs ook. Volgend jaar wel weer elke competitie
Als je een colombiaan op LM zet heeft ie het welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Ibarbo geen 9 chem ?, hij mist maar 1 linkje
Maar dan heeft de spits geen 9 meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je een colombiaan op LM zet heeft ie het wel
Nieuw stadion, 2 topploegen (vooral PSG dan hehe) en op een half uurtje rijden van hier. Waarom dan niet naar Lille?quote:
Minimaal 80 pace.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:16 schreef Rijst het volgende:
Niet slecht Ebecilio
Rating: 68
Pace: 75
Shooting: 65
Passing: 61
Dribbling: 73
Defending: 57
Heading: 66
Card: Non-Rare
Nationality: Holland
Height: 176
P. Foot: Right
Position: Attacker
lekker naar binnen draaien met Podolski en finessenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Paulo da Silva moet op CDM maar die zie ik nog niet in de goede formatie.
[ afbeelding ]
Ja is goed, invite maarquote:
hoeveel heeft dat team je gekost?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Paulo da Silva moet op CDM maar die zie ik nog niet in de goede formatie.
[ afbeelding ]
Zo pasquote:
Bijna 30k. Maar ik heb voor veel spelers teveel betaaldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hoeveel heeft dat team je gekost?
Marin op links vind ik kutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
lekker naar binnen draaien met Podolski en finessen
Haha, ah oke.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bijna 30k. Maar ik heb voor veel spelers teveel betaald
Dan moet ie ze wel eerst omdraaien aangezien Podolski links is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
lekker naar binnen draaien met Podolski en finessen
Marin lijkt me wel een beestquote:
GJE stylequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bijna 30k. Maar ik heb voor veel spelers teveel betaald
Helemaal nietquote:
Flinke voorhoofd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:38 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1859324
Wie maakt hem af, goedkoop en alleen maar goud
Ik wil best, maar GJE wil ook zo tegen mij, maar 1 pot kan welquote:
UT13quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom kan ik dat van FUT13 niet meer openen? Het is toch gewoon www.Chuzzz.com/FUT13
Ik kan nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil best, maar GJE wil ook zo tegen mij, maar 1 pot kan wel
wij zouden ook nog toch als je op nog op vakantie bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan nu.
Maar maak jullie pot maar af, inv me maar als je er klaar voor bent
wij over een kwartiertje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wij zouden ook nog toch als je op nog op vakantie bent
Nu dus hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wij zouden ook nog toch als je op nog op vakantie bent
is goedquote:
Thanks. Dat ga ik nu even doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan toch? Gewoon single match doen
Wat zijn spikes?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lag ligt echt bij jou poker, dikke spikes
FFFFFFUUUUUUUUU COMIC SANSquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.adriaan-homepage.nl/pages/brief_vara.html![]()
![]()
Hele lange hakkelen in het beeld, en dan ineens wegquote:
hoeveelste min ben je?? Kan ik nog even kaan racen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hele lange hakkelen in het beeld, en dan ineens weg
Kan welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef marcie216 het volgende:
GG Stoerboii.
1e x dat ik van jou win?
heel ff pot tegen gje afmaken ja? 80e minuut nuquote:
Prima, bij een eventuele 3e wedstrijd moeten we het vanavond afmaken, straks naar mondhygienistequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heel ff pot tegen gje afmaken ja? 80e minuut nu
Komt wel goed opaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prima, bij een eventuele 3e wedstrijd moeten we het vanavond afmaken, straks naar mondhygienisteBang voor die vrouw met dr nare apparaten
wel verlengingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prima, bij een eventuele 3e wedstrijd moeten we het vanavond afmaken, straks naar mondhygienisteBang voor die vrouw met dr nare apparaten
vandaag toegevoegd ja, ook een hoop jeugd van ajax en feyenoord erbij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef GuRBuH het volgende:
Ze zijn nog steed bezig met toevoegen bij EA of Chuzzz zeker? Ik vind ineens Gouweleeuw en nog andere nieuwe spelers van Hveen. Stats Gouweleeuw:
[ afbeelding ]
Chris Kum ernaast:
[ afbeelding ]
BAM
Kut team.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef marcie216 het volgende:
Als niemand hem afmaakt zelf maar geprobeerd :
godver wat origineel!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef marcie216 het volgende:
Als niemand hem afmaakt zelf maar geprobeerd :
Ik wil deze kunnen gebruiken in Chuzzz squad creatorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vandaag toegevoegd ja, ook een hoop jeugd van ajax en feyenoord erbij.
dat zou echt fantastisch zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil deze kunnen gebruiken in Chuzzz squad creator
Ik wou Farfan, maar dat kon nietquote:
Dan zou het nog steeds een verschrikkelijk kutteam zijn hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wou Farfan, maar dat kon niet
Maak dan een beter team, 442 met Ya konanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan zou het nog steeds een verschrikkelijk kutteam zijn hoor.
https://twitter.com/c0sm0fifa/status/235333193610428417twitter:c0sm0fifa twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 13:13:00@BoarChuz Dont know if it would be a lot of work but could you make it possible to use the UT13 players in the squad creator? reageer retweet
Ik had echt moeten winnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
gg unlucky met die 2x lat ja. je had wel geluk dat ik steeds mn mogelijkheden zo kansloos slecht uitspeelde
On it.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maak dan een beter team, 442 met Ya konan
Dankjeequote:
ja omdat ik zo verbaasd was dat je 1e helft beter was, was ik helemaal uit mn spel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had echt moeten winnen
Maar jouw afmaken is wel laag man, je schoot 2x het stadion uit van randje 16
Ja dat wel, maar jouw doelpogingen sloegen vaak nergens op vond ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja omdat ik zo verbaasd was dat je 1e helft beter was, was ik helemaal uit mn spel.
en het was wel mijn 8 doelpogingen vs jouw 2 doelpogingen he ;p
Wat is er meequote:
Dat hij die bal op wipt bij die vrije trap en dat de ander dan volleyt vind ik wel epischquote:
Haha die Balotelli celebration met de armpjes over elkaarquote:
Ziet er inderdaad tof uit, net als dat heel overdreven schijnschotquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat hij die bal op wipt bij die vrije trap en dat de ander dan volleyt vind ik wel episch
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1859742
marcie.
Zo'n bazen linkerkant, en dan rechts compleet verneukenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1859742
marcie.
Waarom niet Pasquato LCAM?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
En dat voor maar 300k.
Hij bedoelde te zeggen: Kut team.quote:
Omdat alleen pace.quote:
Zoals deze?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij bedoelde te zeggen: Kut team.
Eerst 10 seconden wachten, en dan snel op het laatste pas drukken zodat we geen verlenging hebbenquote:
Dat was niet de bedoeling, ik keek naar dat kut team wat iemand hier had gemaakt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst 10 seconden wachten, en dan snel op het laatste pas drukken zodat we geen verlenging hebben
Problem *trollface.jpg*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij maakt echt schandalig veel kutteams.
Nee? Geen idee.. Kun je 'm eens posten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef over_hedge het volgende:
Hebben jullie de trailer al gezien? heb dit screenshot er van gemaakt:
[ afbeelding ]
De sarcasme druipt er al vanaf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee? Geen idee.. Kun je 'm eens posten?
FIFA tokens?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Naja goed gespeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, ik keek naar dat kut team wat iemand hier had gemaakt.
ik als je ff wacht. zit nu in de 70e minuutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie durft een potje, ik ben IF
ikke je hebt invitequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie durft een potje, ik ben IF
Lukaku is op links uiteraard veel beter. Alles rechtdoor pegelen in plaats van finessen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
Lukaku op links is veel chiller dan op rechtsNu Jones als supersub en Ba erin.
[ afbeelding ]
TOTW Challenge?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook, je bent echt veel beter geworden hoorquote:
Ja ik komquote:
ik snap niet dat bv Marcie kan winnen tegen je, want mij lukt het echt zo achterlijk moeilijk door je verdediging heen te komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd Poker, wat is dat toch lastig spelen tegen jou
Wil je hier mee zeggen dat ik slecht benquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik snap niet dat bv Marcie kan winnen tegen je, want mij lukt het echt zo achterlijk moeilijk door je verdediging heen te komen
Hij speelde echt vreselijk goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik snap niet dat bv Marcie kan winnen tegen je, want mij lukt het echt zo achterlijk moeilijk door je verdediging heen te komenTegen trucjes sta je steeds goed waardoor naar binnen draaien erg kut is want dan komt precies je verdediger ertussen. Buitenom ook lastig omdat je goed meerent maar toch afstand houdt.
Ja, het was wel een halve finale zoals een halve finale moet zijn, tot de 82e minuut spannend. Die scrimage voor je goal :squote:
ja ik was al klaar om EA weer uit te gaan scheldenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, het was wel een halve finale zoals een halve finale moet zijn, tot de 82e minuut spannend. Die scrimage voor je goal :s
er lijken dus divisies in fut te komen? of kijk ik verkeerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Online season jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
er lijken dus divisies in fut te komen? of kijk ik verkeerd
Ziet er wel naar uit ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
er lijken dus divisies in fut te komen? of kijk ik verkeerd
Kijk ook is naar de posities van de schoten ... jij schiet 1 bal van binnen 16, misschien 2. Hij 4/5.quote:
lijkt het op jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef marcie216 het volgende:
Whut? Divisies in fut? Dus zoals we nu bij H2H hebben?
Ik ben blauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk ook is naar de posities van de schoten ... jij schiet 1 bal van binnen 16, misschien 2. Hij 4/5.
kwamen de klappen in fifa van GJE zo hard aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |