SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Waar hebben ze die info weg dan? Nieuwe spelers zitten er nog niet bij blijkbaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
www.chuzz.com/UT13
Nog niet confirmed though.
In het een na laatste topic is het uitgebreid besproken met veel printscreens van ratings. Zitten weinig nieuwe spelers nog in, wel een paar zoals Muslera en Jadson. Zijn ook nog geen definitieve ratings, het is wel een aardige indicatie denk ik. Zijn bij EA uit de webapp data geplukt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waar hebben ze die info weg dan? Nieuwe spelers zitten er nog niet bij blijkbaar?
Moeilijk te vinden tussen alle baggerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het een na laatste topic is het uitgebreid besproken met veel printscreens van ratings. Zitten weinig nieuwe spelers nog in, wel een paar zoals Muslera en Jadson. Zijn ook nog geen definitieve ratings, het is wel een aardige indicatie denk ik. Zijn bij EA uit de webapp data geplukt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zidan - Arnautovic klinkt lekker, Duder.
En Kum met 75 pace.I normally don't like gay jokes, but come on guys. [ afbeelding ]
Dat klinkt het zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
Zidan - Arnautovic klinkt lekker, Duder.
En Kum met 75 pace.I normally don't like gay jokes, but come on guys. [ afbeelding ]
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar deze website/link doet het niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
www.chuzz.com/UT13
Nog niet confirmed though.
Extra z achter chuzz doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar deze website/link doet het niet?
Beterssquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef Rijst het volgende:
Non rareNet als in Fifa 11
[ afbeelding ]
Het is te lekker weer om je binnen te vervelen, ga lekker een terrasje pakken en vrouwen kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:28 schreef marcie216 het volgende:
Ik verveel me gewoon.
Iemand iets leuks te doen op de webapp
Dat is voor de oudere garde. Ik vind het niet leuk om op een terras te zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is te lekker weer om je binnen te vervelen, ga lekker een terrasje pakken en vrouwen kijken
Zegt EA hè.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is ook nog niet definitiefen die non-rare/rare dingen kloppen ook niet.
Dan ga je naar de een plas in de buurt en ga je daar chillen met wat vriendjes (:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is voor de oudere garde. Ik vind het niet leuk om op een terras te zitten.
Dat staat voor vanavond gepland.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan ga je naar de een plas in de buurt en ga je daar chillen met wat vriendjes (:
wil je een potje tegen mijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef Toefjes het volgende:
1.057 coins voor 1 wedstrijd, ik geloof een record voor mij
Ohja, is goed, invite me maarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wil je een potje tegen mij? Heb wel bent in de spits
even opstarten, brbquote:
volgens mij won jij de laatste keer gewoon van mij hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:38 schreef marcie216 het volgende:
Ja, ik wil beter worden in fifa, maar ik weet geen punten om me te verbeteren, dus toefjes kan je na de wedstrijd even alle - punten geven?
Ja? Ah ik zie je dat je 15-0 had gewonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
volgens mij won jij de laatste keer gewoon van mij hoorGeef mij maar wat tips na de wedstrijd
Lol, met MLS tegen een 21 chem teamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja? Ah ik zie je dat je 15-0 had gewonnen
Is goed zal het proberen.
Bij 5-0 kan je al stoppen, dan heb je al maximale puntenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja? Ah ik zie je dat je 15-0 had gewonnen
Is goed zal het proberen.
Klopt, maar is leuk om Kandji te laten scorenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij 5-0 kan je al stoppen, dan heb je al maximale punten
Ga je de 2k nog redden met hem of niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar is leuk om Kandji te laten scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |