Kaartenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef MAHL het volgende:
Er komt binnenkort ook een kaartenboek aan als het goed is, dus dan hoeft er niet meer geschat te worden
Oeh die wil ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:07 schreef MAHL het volgende:
Er komt binnenkort ook een kaartenboek aan als het goed is, dus dan hoeft er niet meer geschat te worden
Jezus wat slechtquote:
Met drie keer reclame en onderin beeld een banner voor Gordon's nieuwe programmaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:26 schreef Nagil het volgende:
Info waar niemand verder iets aan heeft hier: vanaf 9 september zendt RTL4 het om 22.50 uur uit.
Lineage 2 en morrowind had ik serieus kaarten van op du muur hangen die ik daadwerkelijk gebruikte om mee te navigeren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kaarten![]()
![]()
Elder-scrolls kaarten , Middle Earth kaarten alles had ik vroeger aan de muur hangen.
Een 15jarige Robb volgen in een oorlogquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:48 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben ook net begonnen, las net dat Jon 14 jaar was.
Zo moet je het niet zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:02 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Een 15jarige Robb volgen in een oorlogZijn die mannen gek ofzo
Oh dat klopt ja in de middeleeuwen was er alleen vroeg-volwassen en volwassen. Mijn fout!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien.
Puberteit of jong volwassenheid bestaat in de wereld van George RR Martin simpelweg niet.
De wereld van GOT is vergelijkbaar met onze middeleeuwen (daar haalt Martin z'n inspiratie vandaan).
Je was kind of volwassene, iets er tussenin bestond niet, daar had men nog nooit van gehoord.
Bij Robb doet zijn leeftijd er trouwens niet toe. Al was hij 5 jaar jonger geweest, dan nog zou men onder de vlag van Winterfell ten strijde zijn getrokken.
Robb (en de rest van zijn familie) is van adel, de rest is maar gepeupel dat trouw gezworen heeft aan Huize Stark.
En om de link nog maar eens te leggen met onze eigen Europese geschiedenis; ook daarin zijn voorbeelden te vinden van bizar jonge royals op de troon.
Een hele goede coach heeft ze voor haar engels. Dat belooft wat voor seizoen 3!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Tante Carice met Antony Hegarty........
Toch een hele andere engelse uitspraak dan Melissandre
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een hele goede coach heeft ze voor haar engels. Dat belooft wat voor seizoen 3!
Dat dus. Mensen schijnen het toch echt maar niet te begrijpenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef Nic1 het volgende:
Niet echt, aangezien ze met een accent moet praten in GoT.
Hmm Hmm. Gelukkig hebben we Zwartboek nog om te horen hoe goed Engels ze spreekt. Of moet ik zeggen Blekboek?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef Nic1 het volgende:
Niet echt, aangezien ze met een accent moet praten in GoT.
Waar slaat die vergelijking op? In Zwartboek speelt ze weer een Nederlander die Engels spreekt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hmm Hmm. Gelukkig hebben we Zwartboek nog om te horen hoe goed Engels ze spreekt. Of moet ik zeggen Blekboek?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:22 schreef ems. het volgende:
Jorah speelt altijd een beetje een zuurpruim
En waarom moet haar personage in godsnaam gebrekkig engels spreken in die film en de in VS/GB uitgebrachte versie 'Blackbook'?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar slaat die vergelijking op? In Zwartboek speelt ze weer een Nederlander die Engels spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |