Ja nee dat maakt het beterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
237 dagen, 5 uur en 50 minuten hoor
A man needs a time.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja nee dat maakt het beter![]()
En die boeken schieten ook niet op.
A minute, an hour , a month, a new book is certain , the time is not.
Volgens mijn tv guide app 230quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
237 dagen, 5 uur en 50 minuten hoor
Laten we degene in de OP aanhouden, dan kan het alleen maar beter uitvallen!quote:
Okee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Laten we degene in de OP aanhouden, dan kan het alleen maar beter uitvallen!
Ik heb de OP al aangepast, nu staat er een juiste countdown in! Eigenlijk zouden we een countdown embedded moeten hebben in de OP, dat is pas chique.quote:
week gewonnenquote:[b]Op dinsdag 14 augustus 2012 00:25 schreef Franknfurter het volgende:[/url]
Edit: opgezocht en HBO zegt ook dat het over 230 dagen is!
True, maar html vindt Danny niet lollig. Of je moet een andere vinden, maar ik ken alleen die van gratisafteller oid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:27 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik heb de OP al aangepast, nu staat er een juiste countdown in! Eigenlijk zouden we een countdown embedded moeten hebben in de OP, dat is pas chique.
Op 007 na,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar goed tot die tijd nog een boel vette films om naar uit te kijken. De nieuwe Bond , de nieuwe Bourne , de Hobbit om van de Expendables maar te zwijgen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Khaleesi het volgende:
Hola een nieuw topic!![]()
White walker gif in OP is dood bij mij.
TT geeft me trouwens de gelegenheid om ff te klagen over hoe gay sommige van die motto's wel niet zijn...
"Hear me roar"...![]()
GRRM pls...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Leuk voor alle mensen met epilepsie joh.
^Misschien dat House Lannister haar motto daarom vrijwel nooit letterlijk in de mond neemt? Ze verwijzen wel vaak naar leeuwen, maar hun motto hoor je ze nooit gebruiken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Khaleesi het volgende:
TT geeft me trouwens de gelegenheid om ff te klagen over hoe gay sommige van die motto's wel niet zijn...
"Hear me roar"...![]()
GRRM pls...
Jezus, het lijkt wel de tracklist van een Corrs album...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Misschien dat House Lannister haar motto daarom vrijwel nooit letterlijk in de mond neemt? Ze verwijzen wel vaak naar leeuwen, maar hun motto hoor je ze nooit gebruiken.
Ze zijn eerder geneigd hun onofficiële motto te gebruiken, die komt in de serie ook vaak langs.
House Wode - "Touch Me Not"
House Tyrell - "Growing Strong"
House Swyft - "Awake! Awake!"
Deze bekken ook al zo lekker (not).
Wel mooi:
House Stokeworth - "Proud to Be Faithful"
House Tully - "Family, Duty, Honor"
House Smallwood - "From These Beginnings"
House Martell - "Unbowed, Unbent, Unbroken"
House Bulwer - "Death Before Disgrace"
House Royce - "We Remember"
House Footly - "Tread Lightly Here"
'Ours is the fury'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Quotidien het volgende:
Wat is die van House Targaryan (als ik het zo goed spel) eigenlijk?
Dat is House Baratheon.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is House Baratheon.
"Fire and Blood" is House Targaryan.
Maester Luwin had je een tik op de vingers gegeven!
Maester Luwin...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is House Baratheon.
"Fire and Blood" is House Targaryan.
Maester Luwin had je een tik op de vingers gegeven!
Niet lang meer in dit topic gekeken of gereageerd? Ben je schizofreen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:16 schreef Khaleesi het volgende:
Lang niet meer in dit topic gekeken/gereageerd.![]()
Ik ben GoT ook een beetje uit het oog verloren, is er nog nieuws rond castings e.d.? Ik zal mijn overzichtje nog eens posten![]()
En kijken of er nog wat aan toe te voegen valt.
![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel tijdens de Olympische Spelen enz.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:28 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Niet lang meer in dit topic gekeken of gereageerd? Ben je schizofreen?
Oh op die fiets. Ik dacht al want je was wel aanwezig, wel minder dan normaal maar je was er wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel tijdens de Olympische Spelen enz.Ben ik effies niet meer met GoT bezig geweest
Ik vind 'we do not sow' wel heel sterkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Khaleesi het volgende:
"Hear me roar"...![]()
GRRM pls...
Nou en. Daar staan spoilers.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Het GoT boekentopic is ergens anders.
Watquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef Vieuw het volgende:
Als je de boeken gaat lezen spoil je de serie soiwieso voor jezelf
Dat als je de boeken gaat lezen je al weet wat er in de serie gebeurt (logisch natuurlijk). Dus spoiler je soort van de serie voor je aangezien je al weet hoe t gaat...quote:
Naja, is natuurlijk wel zo. Als je het eerste boek heb gelezen schrik je niet zo van de S01 finale.quote:
Joh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef Vieuw het volgende:
Als je de boeken gaat lezen spoil je de serie soiwieso voor jezelf
Btw: Beach, leuken plaatjen je UI!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Dank je wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Btw: Beach, leuken plaatjen je UI!![]()
[ afbeelding ]
Ik wou al net zeggen, als je er zelf voor kiest is het geen spoileren meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:02 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat als je de boeken gaat lezen je al weet wat er in de serie gebeurt (logisch natuurlijk). Dus spoiler je soort van de serie voor je aangezien je al weet hoe t gaat...
'The Skinchanger' dat zal vast wel zo'n faceless one zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:16 schreef Khaleesi het volgende:
Lang niet meer in dit topic gekeken/gereageerd.![]()
Ik ben GoT ook een beetje uit het oog verloren, is er nog nieuws rond castings e.d.? Ik zal mijn overzichtje nog eens posten![]()
En kijken of er nog wat aan toe te voegen valt.
![]()
[ afbeelding ]
Oh, my sweet summer child...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'The Skinchanger' dat zal vast wel zo'n faceless one zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |