Is dat je enige argument als iemand je kledij afkeurt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
Ach, ik heet geen Faaluser en ik koop niet al m'n kleding bij de Zeeman.
Goed gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Is dat je enige argument als iemand je kledij afkeurt?
wat voor eenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik krijg over paar maandjes wel nieuwe mobiel
Help me 'ns.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:02 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd om je horizon te verbreden!
Door jouw koopzucht plegen er chinezen zelfmoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb mijn iPhone al een halfjaartje en ik wil nu alweer een nieuwe.![]()
Goed voor de economie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Door jouw koopzucht plegen er chinezen zelfmoord.
tnx mattiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee omdat mensen met een iphone meteen zo stereotyperend zijn, net zoals blackberry mensen
mensen met een htc zijn dat niet zo snel
htsgebruikers zijn altyd van die kknurts bahbahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee omdat mensen met een iphone meteen zo stereotyperend zijn, net zoals blackberry mensen
mensen met een htc zijn dat niet zo snel
Door jouw aids posts plegen er Afrikanen zelfmoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Door jouw koopzucht plegen er chinezen zelfmoord.
Toelichting s.v.p.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door jouw aids posts plegen er Afrikanen zelfmoord
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet uit te leggen
goede zaakquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen met een htc / samsung zijn dat niet zo snel
Veel plezier, droom zachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
Hihi.
Ik ga eens slapen, ben al vanaf half 7 op.Morgen naar een vriendin en dan dag 5 wat werken betreft.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |