u mad broquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Totaal niet grappig en erg zielig. Wat een lage opmerking weerAls je niks te zeggen hebt tegen mij hou dan gewoon je mond en laat die semi-grappige one-liners achterwege.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Totaal niet grappig en erg zielig. Wat een lage opmerking weerAls je niks te zeggen hebt tegen mij hou dan gewoon je mond en laat die semi-grappige one-liners achterwege.
Carequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar hij kan ook te ver gaan.
Een familielid van mij is ook gewoon Joods hoor. chillquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar hij kan ook te ver gaan.
Grapje oke, maar het feit dat hij zulke dingen de hele tijd herhaald en ook nog over zulke onderwerpen maakt het erg irritant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef FL_Freak het volgende:
gaygay, jij was tenslotte diegene die laatst een topic had aangemaakt over het feit dat mensen niet tegen een grapje kunnen. Zo zink je wel een beetje naar de bodem zo.
geen haat verder
Je kent FOK! tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Grapje oke, maar het feit dat hij zulke dingen de hele tijd herhaald en ook nog over zulke onderwerpen maakt het erg irritant.
Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
Houd je rustig! rustig! Houd je rustig rustig ! Kalm en stil!
moet er ker? achter dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
FOK!kers niet kunnen spellen.
quote:
FOK! is jou leven, hahaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, ik maak gewoon duidelijk dat het niet meer grappig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |