SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
[ Bericht 58% gewijzigd door jogy op 14-08-2012 14:39:51 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Ja dat doe ik dus niet meer hèquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind 'm prima.. met Odin heb ik mijn telefoon wel kunnen flashen terwijl Kies me tot nu toe problemen heeft opgeleverd.
En dat was overigens ook nadat ik dacht dat m'n telefoon gebricked was (paar maanden geleden)
tegenwoordig heb ik ook Mobile Odin op m'n telefoon, gaat het flashen nog makkelijker dan via de PC en USB
Go for it! Ik prak het er wel in dan.quote:
Netjes!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef speknek het volgende:
Mijn telefoon doet het weer. Ze vonden dat, ondanks dat ie geroot was, het wel binnen de garantie viel omdat het duidelijk een mechanisch defect was.
Nu tijd om 4.0.4 erop te zetten,
4.0.4 is de nieuwste hier in Zwedenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef speknek het volgende:
Mijn telefoon doet het weer. Ze vonden dat, ondanks dat ie geroot was, het wel binnen de garantie viel omdat het duidelijk een mechanisch defect was.
Nu tijd om 4.0.4 erop te zetten,
Nu al een JB versie? CM9 (ICS) is net officieel uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:31 schreef speknek het volgende:
Oh okee, dan wacht ik nog even, want ik zie nu dat ik 4.0.3 heb. Cyanogenmod heeft al wel een Jelly Bean versie, maar dan moet je al je data wissen en daar heb ik niet zo'n zin in.
Dit inderdaad. Weg met die reclamefolder. Alleen een plaatje en wat linkjes is zat.quote:
Ga ervoor. Ik prop het er wel in of anders een modje uiteraard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Weg met die reclamefolder. Alleen een plaatje en wat linkjes is zat.
Wat mij betreft kan gewoon alles tussen het eerste plaatje en die spoiler met specs weg. Klaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga ervoor. Ik prop het er wel in of anders een modje uiteraard.
Ah ok check. Ik ben fan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan gewoon alles tussen het eerste plaatje en die spoiler met specs weg. Klaar
probeer eens een full wipequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:49 schreef Onmisbaar het volgende:
Hmm, ik heb dus nu sinds kort nog een probleem. Als ik m'n mobiel een lange tijd aan heb gehad, dan merk ik dat ie opeens op volle toeren begint te draaien en heel erg warm wordt en daardoor is de batterij heel erg snel leeg. Een restart verhelpt het probleem, maar het is natuurlijk niet handig. Heeft iemand een idee hoe dit kan?
Warempel! Ze komen net binnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:44 schreef Thomas B. het volgende:
M'n extra batterijen gaan niet meer binnen zijn voor lowlands. Niet te vertrouwen, die Chinezen. Eén keer tornado en de hele bezorging loopt achter. Dat wordt toch zuinig doen vrees ik...
Goeie OP trouwens!
Goede timingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Warempel! Ze komen net binnen.
gewoon als ie aan de adapter hangt gaat wifi niet uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:53 schreef Made-In-Holland het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de precieze uitwerking is van onderstaande mogelijkheden in dit menu? 'Nooit' is logisch, maar 'Nooit indien aangesloten' begrijp ik niet echt. 'Wanneer scherm wordt uitgeschakeld' doet dan weer wat er staat. Iemand?
[ afbeelding ]
hm. ik zou de phone eerst even opnieuw flashen. eerst alles back uppen uiteraard.quote:[b]Op zaterdag 18 augustus 2012 17:45 schreef Fuszy het volgende:[/b
]
Mijn telefoon begint langzaam maar zeker meer kuren te geven. Kuren die hij had voordat ik hem geroot had, zijn nu erger.
Ik heb hem verzekerd, maar ik neem aan dat ik hem moet unrooten om aanspraak te maken daarop?
Hoe doe ik dat eigenlijk?
Ik had dezelfde problemen al voordat ik een custom rom erop had gezet. Ik dacht dat je er voor kon zorgen dat die gele gevarendriehoek weg te halen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:02 schreef jogy het volgende:
[..]
hm. ik zou de phone eerst even opnieuw flashen. eerst alles back uppen uiteraard.
ze kunnen volgens mij altijd zien of het geroot is geweest maar bij een hardware probleem maakt het volgens mij niet uit.
Die driehoek krijg je bij het flashen maar kan je weer weghalen met triangle away, daarmee kan je ook je flashcounter weer op 0 zetten zodat het net lijkt alsof je nooit geflashed hebt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had dezelfde problemen al voordat ik een custom rom erop had gezet. Ik dacht dat je er voor kon zorgen dat die gele gevarendriehoek weg te halen.
Bij je netwerkinstellingen kan je aanzetten dat je alleen 2g verbindingen wil om stroom te besparen. Kijk daar eens?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef blistah het volgende:
Ik heb alleen nog maar verbinding via het G netwerk. Ik heb 3g en H/H+ al weken niet meer gehad. Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb begrepen via Sammobile dat Jellybean (4.1.1) ook naar de S2 gaat komen, die wordt in september/oktbober verwacht.
Het is dus slimmer om nog even te wachten met flashen.
Dit werkt jammer genoeg niet. Ik heb 2 GB intern geheugen, waarvan nu nog ongeveer 200 MB over is en de mobiel weigert nu om grote apps te installeren. Daarnaast heb ik een SD (die er overigens al inzat toen ik m in de winkel kocht, geloof ik) van 11,5 GB, waarvan ik nog 8,5 GB van kan gebruiken en op die SD staan nu alleen video's, foto's en muziek.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet de apps even transporteren naar de SD-kaartDat doet hij namelijk niet automatisch. Hij slaat namelijk alles op de telefoon zelf op. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld apps-2-sd voor gebruiken.
Ik heb mijn batterij los opgeladen met een lader waar je achterin de batterij los kan opladen en later in mijn mobiel gestoken. Toen werkt mijn mobiel weer. Dan heb ik mijn mobiel met de batterij opgeladen en krijg ik even later een waarschuwing dat de temperatuur van de batterij te hoog is. De achterkant voelde inderdaad erg warm aan. Wat moet ik hier doen? Is de batterij daadwerkelijk stuk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:04 schreef daniela_007 het volgende:
Ik heb Samsung Galaxy SII nu één maand en nu gaat de batterij nu al kapot!!! Gisteren merkte ik dat de batterij na het vol opladen zeer snel leeg raakte totdat het uiteindelijk zichzelf uitschakelde. 's Avonds laadde ik het de hele nacht op, maar de mobiel ging niet meer aan. Ik heb batterij van iemand, die ook SII heef,t even geleend om te kijken of het aan de mobiel of batterij lag. Mijn mobiel met de andere batterij werkte wel, dus de conclusie is dat de batterij kaduuk is en dat al na één maand!!
of je telefoon is niet helemaal lekker en maakt ergens kortsluiting waardoor er veel energie uit je batterij getrokken word daar word hij namelijk ook warm vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:24 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Ik heb mijn batterij los opgeladen met een lader waar je achterin de batterij los kan opladen en later in mijn mobiel gestoken. Toen werkt mijn mobiel weer. Dan heb ik mijn mobiel met de batterij opgeladen en krijg ik even later een waarschuwing dat de temperatuur van de batterij te hoog is. De achterkant voelde inderdaad erg warm aan. Wat moet ik hier doen? Is de batterij daadwerkelijk stuk?
Zelfs een fabrieksreset (*2767*3855# op de telefoon) heeft niet geholpenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:56 schreef geelkuikentje het volgende:
Sinds vanavond krijg ik mijn telefoon niet meer uit!
Als ik de rechterknop indruk en op uitschakelen druk gaat hij meteen weer aan. Hou ik de rechterknop lang vast tot dat het toestel uit gaat, gaat hij daarna ook weer aan![]()
Iemand nog tips? Ik draai 4.0.3 stock.
*aanvulling*
Het batterij symbooltje rechts blijft soms knipperen. Nu blijft het 'bliksem' symbool in de batterij staan. Ik kijk ook even in het batterijverbruik scherm. De telefoon heeft een nacht aan de oplader gehangen en is nu 5 minuten los van de lader. De batterij is al op 80%. Dat is 20% verlies in 5 minuten!
hij denkt dus dat hij nog aan de lader hangt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zelfs een fabrieksreset (*2767*3855# op de telefoon) heeft niet geholpen![]()
![]()
Iemand nog ideeën voordat ik naar een samsung service punt ga?
Zou ik dat schoon moeten maken? Ik kan er bijna niet bijquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij denkt dus dat hij nog aan de lader hangt?
zal wel zo'n puntje onderin je usb dinges sluiting maken oid
geen idee eigenlijk,. Las er laatst iets over via google, maar weet niet hoe die het opgelost had.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Zou ik dat schoon moeten maken? Ik kan er bijna niet bij
als je niks streamt (youtube ed.) dan is 500 MB denk wel genoeg verder zijn er natuurlijk wel een heleboel nieuwe phones uitgekomen laatstquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:11 schreef snellehenk het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort een Samsung Galaxy SII aan te gaan schaffen.
is denk ik samen met de iphone wel de beste smartphone op het moment.
of zouden jullie mij toch een andere telefoon aanraden, met dezelfde mogelijkheden
Ik twijfel alleen nog over het abonnement, welke ik erbij neem.
Het liefst neem ik een 1-jaars abonnement, alleen twijfel ik of 500MB genoeg is,
ik zag namelijke deze aanbieding op het internet: https://www.studentmobiel(...)=867#bestelformulier
thuis kan ik gewoon gebruik maken van de Wifi, en zonder wifi maak ik zo min mogelijk gebruik van MB-verbruikers zoals youtube. Iemand enig idee of 500MB genoeg is?
Of weet iemand nog een andere goede aanbieding voor de Samsung Galaxy SII
Alvast bedankt
welke van deze nieuwe phones zou je voorstellen/aanraden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:40 schreef netolk het volgende:
[..]
als je niks streamt (youtube ed.) dan is 500 MB denk wel genoeg verder zijn er natuurlijk wel een heleboel nieuwe phones uitgekomen laatst
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:11 schreef snellehenk het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort een Samsung Galaxy SII aan te gaan schaffen.
is denk ik samen met de iphone wel de beste smartphone op het moment.
Ja, het klopt idd niet dat de iphone in het rijtje staat en dat er een tijdje geleden een hele serie nieuwe uit zijn weet blijkbaar ook niet iedereen maar dan hoef je nog niet zo te doen hoorquote:
ik blijf ook lekker bij mijn S2 iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:50 schreef netolk het volgende:
Zelf blijf ik mijn SII lekker bebruiken het komende jaar maar als je state of the art wilt hebben dan is de SIII een aanrader de HTC One X komt op sommige punten nog wel in de buurt van de SIII en wat daarna het beste is weet ik niet maar ik denk dat de SII nog steeds een telefoon is met een van de beste prestaties
i9100 , de i9000 is de eerste Galaxy Squote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn S2 weer op een normale rom kan laten draaien? Als ik google, dan kom ik de S2 met een ander typenummer tegen. Die we in nederland hebben is toch de i900?
De laatste XEN versie van sammobile downloaden en flashen met odinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn S2 weer op een normale rom kan laten draaien? Als ik google, dan kom ik de S2 met een ander typenummer tegen. Die we in nederland hebben is toch de i900?
als je via kies wil updaten zal je je root kwijtraken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:02 schreef Toryu het volgende:
Is Jelly Bean al via Kies te krijgen? Als ik connect zie ik wel dat er een update is, maar de info is zo vaag dat ik geen flauw idee heb wat er geupdate gaat worden.
Ik heb namelijk een geroote kernel, die wil ik wel graag behouden.
Netjes! Welke ROM? Heb je veel gebeld/geinternet? Zit nu ook op JB... loopt lekker vlot iig. Kan nog niks zeggen over de accuduur, want hij is nu aan het opladen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef Co_OL het volgende:
Ik draai nu jelly bean met een s3 schil en ben erg te spreken zowel prestaties als accuduur (25% over na 1 dag en 9 uur)
helemaal mee eens, vooral als die home-button dubbelglitchedquote:Op zondag 2 september 2012 16:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik vrees dat ik nog een keer agressief ga worden van "What would you like to do?"
mooi dat het opgelost isquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:56 schreef CindieY het volgende:
Ik heb geen idee waar ik het probleem moet zoeken, dus ik probeer het hier maar even.
Ik heb vanochtend m'n ouders geprobeerd te bellen, maar ik kreeg absoluut geen kiestoon en daarna werd de verbinding verbroken. Twee keer geprobeerd. Schijnbaar hebben m'n ouders wel gezien dat ik heb gebeld en hebben mij terug gebeld. Ik nam op, maar daarna hoorde ik weer absoluut niks, m'n moeder heeft het ook twee keer geprobeerd. M'n moeder kon mij wel horen, mailde ze later. Moet ik dit in mijn eigen toestel zoeken of hun vaste toestel? Provider in ieder geval niet, dat heb ik al uitgezocht.
EDIT: Opgelost. Ik denk nooit aan zoiets simpels als even opnieuw opstarten
Ik heb het alleen dan. Zijn er nog meer manieren???quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
helemaal mee eens, vooral als die home-button dubbelglitched
ja, als je perrongelijk te snel 2x achter mekaar op de home button druktquote:Op zondag 2 september 2012 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het alleen dan. Zijn er nog meer manieren???
Oooo ja, die ken ik (en bedoelde ik), Ik dacht dat jij die ook bedoeldequote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, als je perrongelijk te snel 2x achter mekaar op de home button drukt
nee, soms heb ik ook als ik 1x druk dat de telefoon het ziet als 2x. Dat zijn de grootste "FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU" momentenquote:Op zondag 2 september 2012 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo ja, die ken ik (en bedoelde ik), Ik dacht dat jij die ook bedoelde
ik snap echt niet waarom ze die samsung voice nog gebruiken, wie zou dat nou handig vinden?quote:Op zondag 2 september 2012 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Ik had het vandaag 5x achter elkaar. Serieus. Stom ding
Ik heb die zooi eraf gegooid, want ik ergerde me mateloos aan dat "What would you like to do"quote:Op zondag 2 september 2012 20:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom ze die samsung voice nog gebruiken, wie zou dat nou handig vinden?
Laat maar, weet het al.quote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Coenehv het volgende:
Ik krijg de laatste tijd vaak een melding dat de opslagcapaciteit vol zit, dat is alleen van mijn RAM. Dus vroeg me af of ik mijn apps naar de interne sd kan verplaatsten of naar mijn micro sd?
quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik heb die zooi eraf gegooid, want ik ergerde me mateloos aan dat "What would you like to do"
tip: http://kwatog.wordpress.c(...)samsung-galaxy-s-ii/ (Go Launcher EX had ik toch al geinstalleerd)
Eens kijken of ik dat voor elkaar krijgquote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik heb die zooi eraf gegooid, want ik ergerde me mateloos aan dat "What would you like to do"
tip: http://kwatog.wordpress.c(...)samsung-galaxy-s-ii/ (Go Launcher EX had ik toch al geinstalleerd)
Je wist nog niet dat de SIII er al is?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:44 schreef snellehenk het volgende:
[..]
welke van deze nieuwe phones zou je voorstellen/aanraden?
of is en blijft de galaxy SII nog een topper voor het komend jaar?
En jij weet ook dat die best duur is (ook in combi met abonnement)?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:54 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je wist nog niet dat de SIII er al is?
Wat heet. De gadgetfreak ik mij wil dat ding best hebben, maar het is natuurlijk totaal niet nodig. Ik kan mij niets bedenken wat ik met de S3 wel zou kunnen wat ik nu niet kan.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef gogosweden het volgende:
ik vind dat de sgs2 nog prima mee kan komen qua specs hoor.
NFC en draadloos ladenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat heet. De gadgetfreak ik mij wil dat ding best hebben, maar het is natuurlijk totaal niet nodig. Ik kan mij niets bedenken wat ik met de S3 wel zou kunnen wat ik nu niet kan.
Ja je zegt het zelf al. Hoop iig nog minstens een jaar met deze te doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
NFC en draadloos laden
beiden heb je (nog) niets aan.
same herequote:Op donderdag 6 september 2012 12:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja je zegt het zelf al. Hoop iig nog minstens een jaar met deze te doen.
centraal android topicquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
Lieve jongens en meisjes,
ik weet niet of ik hier helemaal goed zit, maar misschien zit er hier wel iemand die het toevallig weet..
Ik heb een Galaxy Nexus, en ik ben benieuwd of ik ook op een of andere manier routes kan plannen via waypoints (dus niet alleen navigatie van punt A naar B, maar echt een route uitstippelen..)
En zo ja, hoe? Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |