quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Nou,julie mogen best een dagje het weer hier hebben hoor, als wij effe een dagje 20 26 graadjes mogen dan..
het is al heel de dag tering warm, in ruiver waor het auch stik warmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Anne het volgende:
Tering, het is echt warm. Klap in m'n gezicht toen ik daarnet naar buiten liep, voel me gelijk duf.. Volgens de boordcompjoetert is het 33 graden.
Wat moet je toch allemaal in Midden-Limburg, vrundj?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef densmee het volgende:
[..]
het is al heel de dag tering warm, in ruiver waor het auch stik warm
baume kieke, ganse dag baume kieke.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet je toch allemaal in Midden-Limburg, vrundj?
Ganse daag boete dus. Lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:08 schreef densmee het volgende:
[..]
baume kieke, ganse dag baume kieke.
of de baume von de gemeinte Beesel nog veilig zijn, of dat ze nog moeten sjnoeje of bie de grondj afsnije
korte boks, dun shirt en wanjelsjoon, dat geet gaar goed jaquote:
Ik denk iedereen wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben er niet trots op dat ik zonder problemen kan lezen wat jullie zeggen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:48 schreef Duvel het volgende:
De auto zit ook onder een laag stof...
niet als je een cabrio 3serie neemtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef Dingest het volgende:
Zou het heel raar zijn als ik graag iets van een 3-serie of zo wil huren om eens lekker sportief door bergen heen te knallen?De Duitse huurprijzen- en voorwaarden maakt dat wel aantrekkelijker...
gewoon bij Avis.dequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niet als je een cabrio 3serie neemt
Die zit niet op die locatie in het assortiment, maar ik zou het meer om het rijplezier van de wagen doen zodat ik een beetje leuk omhoog en omlaag kan slingeren. Als ik wat door wil wapperen steek ik mijn hoofd wel door het dak van m'n 121quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niet als je een cabrio 3serie neemt
hebben ze niet zo'n fiat 500 ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die zit niet op die locatie in het assortiment, maar ik zou het meer om het rijplezier van de wagen doen zodat ik een beetje leuk omhoog en omlaag kan slingeren. Als ik wat door wil wapperen steek ik mijn hoofd wel door het dak van m'n 121
Denk het nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hebben ze geen impreza's ofzo?
of porsche boxterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tja, dan zal je bij zo'n duits bedrijf wss toch weer met een golf/passat of audi ofzo wegrijden
zolang er een boxer in ligt is het bestquote:
hij is toch geen kapperquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zolang er een boxer in ligt is het best
vooral in de bergen moet dat een gruwelijk geluid geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |